• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kanske inte lika blank som limited, men borstad vet jag inte om jag vÄgar kalla den?

CB197EE5-BC1C-44A0-A290-7C4CF8982160.jpeg
Nog inte samma som jag tÀnker pÄ. Det kommer en borstad i guld ocksÄ.

Finns det bild pÄ den?
NÄgonstans, fick bara se den i sÀljarens iPad. Har för mig den skulle komma ut nÄn gÄng efter Ärsskiftet, dÀremot jÀkligt osÀker pÄ om den skulle komma till vÄr marknad i Skandinavien eller om man mÄste vÀnda sig utomlands för att fÄ tag pÄ den, frÄgade aldrig dumt nog.

Riktigt fresh den dÀr!
Hmmm, nu föddes ju begÀret att Àga en vit G-Shock lagom till jul. Mindre Àn tvÄ mÄnader kvar :)

Jag har ju letat efter en fÀrgglad square men insÄg att alla fÀrger inte gÄr ihop med mig. Vit fÀrg dÀremot kÀnns vÀldigt neutral och passar nog de flesta. Kör pÄ med vitt tycker jag!

Aaaaalmost there... Bara en till. Vad ska det bli?

Just nu Àr suget ganska sÄ bra mÀttat men jag har sneglat sedan tidigare litegranna pÄ DW-5600BB.
Den har en bra negativ display och den Àr sÄ skönt ren med nÀstan noll text pÄ displayen. Ser unik ut tycker jag.
Å andra sidan har jag ju ett gĂ€ng svarta sĂ„ lite kontraster i samlingen skadar ju inte.
Jag Àr ju lite fÀrgkonservativ av mig sÄ kanske Ät nintendogrÄ-hÄllet? :D
Time will tell!

Tycker, som flera andra, att dom var rĂ€tt slĂ€tstrukna. Man borde kunnat gjort nĂ„tt spexigare nĂ€r man nu har en collab med gorillaz. Den enda som sĂ„g lite intressant ut tyckte jag var den vit/röda, men dĂ„ Ă€r ju ”akira” specialutgĂ„van betydligt snyggare!!
Helt enig! De borde ha följt sitt spexade koncept mer! :)

Ehm... ursÀkta, jag var tvungen att byta avatar...:D

.... otroliga 2.098kr kostade katten pÄ Klockor.nu - klart mest prisvÀrda Shocken!
Galet pris! Grattis!

BÀsta jag sett i Sverige Àr drygt 2.200 pÄ Milrab (vet att de skickar frÄn Norge, men rÀknas ÀndÄ!) nÀr de hade Casio-kampanj. Annars verkar pinsamt mÄnga fortfarande ta listpriset, eller dÀromkring, alltsÄ ~3.800. KÀnns galet för en 7 Är gammal modell som gÄtt att fÄ för under 2.500 pÄ flertalet stÀllen under kampanjer. Klart butiker kan behöva sÀlja klockor till listpris för att gÄ runt, men nÀr man vet vad den kan kosta, sÄ ...

Tillbaka
Topp