Nog inte samma som jag tÀnker pÄ. Det kommer en borstad i guld ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nog inte samma som jag tÀnker pÄ. Det kommer en borstad i guld ocksÄ.
SpĂ€nnande! Ăr lite kluven, tycker den Ă€r cool, men Ă€r den vĂ€rd 5-6 lax?Nog inte samma som jag tĂ€nker pĂ„. Det kommer en borstad i guld ocksĂ„.
Har för mig den kommer kosta 7,5 i guld.SpĂ€nnande! Ăr lite kluven, tycker den Ă€r cool, men Ă€r den vĂ€rd 5-6 lax?
Finns det bild pĂ„ den?Den pĂ„ bilden ser ut som den vanliga guldaren med negativ display. Ăr nog inte samma som jag tĂ€nker pĂ„. Det kommer komma en borstad i guld ocksĂ„.
NÄgonstans, fick bara se den i sÀljarens iPad. Har för mig den skulle komma ut nÄn gÄng efter Ärsskiftet, dÀremot jÀkligt osÀker pÄ om den skulle komma till vÄr marknad i Skandinavien eller om man mÄste vÀnda sig utomlands för att fÄ tag pÄ den, frÄgade aldrig dumt nog.Finns det bild pÄ den?
Riktigt fresh den dÀr!
Hmmm, nu föddes ju begÀret att Àga en vit G-Shock lagom till jul. Mindre Àn tvÄ mÄnader kvar![]()
Aaaaalmost there... Bara en till. Vad ska det bli?Jag kan numera nÀstan byta G-shock varje dag i veckan
![]()
Aaaaalmost there... Bara en till. Vad ska det bli?
Vad hade hĂ€nt?Ăntligen hemma efter modul-byte
![]()
Pixelfel. En liten prick av skÀrmen fungerade inteVad hade hÀnt?
Hos veterinÀren.
![]()
Hoppas det inte var nÄt allvarligt.
Ă sikter & tankar om Gorillaz x G-Shock?
https://www.instagram.com/p/BpU9Mxrnh6w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9i5fm4av3swm
Helt enig! De borde ha följt sitt spexade koncept mer!Tycker, som flera andra, att dom var rĂ€tt slĂ€tstrukna. Man borde kunnat gjort nĂ„tt spexigare nĂ€r man nu har en collab med gorillaz. Den enda som sĂ„g lite intressant ut tyckte jag var den vit/röda, men dĂ„ Ă€r ju âakiraâ specialutgĂ„van betydligt snyggare!!
Synd jag missade detEhm... ursÀkta, jag var tvungen att byta avatar...
.... otroliga 2.098kr kostade katten pÄ Klockor.nu - klart mest prisvÀrda Shocken!
Galet pris! Grattis!Ehm... ursÀkta, jag var tvungen att byta avatar...
.... otroliga 2.098kr kostade katten pÄ Klockor.nu - klart mest prisvÀrda Shocken!
Nu har jag tittat lite mer pĂ„ kniven, den Ă€r frĂ„n Italienska SEAC och av modellen âHammerâ : https://www.sdswatersports.co.uk/Seac-Hammer-Diving-KnifeKul slĂ€pp av Casio! Gillar att kniven skriker G-shock. Hur kĂ€nns kvalitĂ©ten pĂ„ kniven förresten?