• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr kommer en blinkning till @hepanter och om det finns nÄgon mer stolt lantbrukare.

16595206223654644234407618965769.jpg

1659520643220815274104872976413.jpg
Uppsala vid Fyrislund?đŸ€”

Ja inte hÀr iallafall! Ingen G idag men en Casio Ätminstone. Denna lilla rackaren har fÄtt mkt handledstid den hÀr sommaren.
Men nu vill jag ha min nya G!
D967FC81-2D0F-47FB-ACF5-C925ECC33740.jpeg
Tracking brukar vĂ€l fungera sĂ„dĂ€r. Men inte hĂ€nt nĂ„got alls pĂ„ tvĂ„ dagarđŸ€šđŸ€Ł. Ha ha en sĂ„n dĂ€r bestĂ€llde jag nĂ€stan innan jag bestĂ€mde mig för g-shocken. Eller ja, en som sĂ„g ut sĂ„ dĂ€r. Är inte sĂ„ bra pĂ„ modeller Ă€n😅

Tracking brukar vĂ€l fungera sĂ„dĂ€r. Men inte hĂ€nt nĂ„got alls pĂ„ tvĂ„ dagarđŸ€šđŸ€Ł. Ha ha en sĂ„n dĂ€r bestĂ€llde jag nĂ€stan innan jag bestĂ€mde mig för g-shocken. Eller ja, en som sĂ„g ut sĂ„ dĂ€r. Är inte sĂ„ bra pĂ„ modeller Ă€n😅
Min har kommit till Danmark Ätminstone. KÀnns halvbra.. stor risk att den försvinner i hanteringen av nÄgon pilsnerstinn dansk..
Det finns mÄnga snarlika smÄ digitalcasios men just denna modellen heter A159W.
FjÀderlÀtt och liten. Stor kontrast till mina andra klockor.

Min har kommit till Danmark Ätminstone. KÀnns halvbra.. stor risk att den försvinner i hanteringen av nÄgon pilsnerstinn dansk..
Akta er den kan hamna hÀr
Jag sÄg du skrev Danmark
DSC_5687.JPG
DSC_5688.JPG

NĂ€rmar sig i alla fall. Min har inte rört sig sen kl14.06 1aug. Men det borde inte stĂ€mma. Ja det var den jag kollade pĂ„. Var mest sugen pĂ„ dykarklockor i början men g-shock och retro casio lockar mest nu 🙂

NÀrmar sig i alla fall. Min har inte rört sig sen kl14.06 1aug. Men det borde inte stÀmma. Ja det var den jag kollade pÄ. Var mest sugen pÄ dykarklockor i början men g-shock och retro casio lockar mest nu
🙂

Tillbaka
Topp