Uppsala vid Fyrislund?
![Thinking face :thinking: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Uppsala vid Fyrislund?
Det lÄter bra! Kvicksand Àr förrÀdisk, det rÀcker med att bara kÀnna pÄ marken sÄ sugs man nerBild tagen av Fru Derix. Nu Àr det nog bara en tidsfrÄga innan hon registrerar sig hÀr
![]()
Gud sÄ söt kalv! Flera sÄdana bilderShannon lees kompis har kalvat![]()
![]()
![]()
JÀtte kul @Fru hepanter behöver en kompisBild tagen av Fru Derix. Nu Àr det nog bara en tidsfrÄga innan hon registrerar sig hÀr
![]()
Ska Du hitta mig dÄ fÄr Du leta vid Fisktorget pÄ bryggan utanför hotellets uteservering om nÄn timme. Vi har sollÀge rakt akteröver och tÀnkte bryggsegla lite ikvÀll....
Bjuder pÄ lite mer dÄGud sÄ söt kalv! Flera sÄdana bilder![]()
UngefÀr hÀr dÄ alltsÄSka Du hitta mig dÄ fÄr Du leta vid Fisktorget pÄ bryggan utanför hotellets uteservering om nÄn timme. Vi har sollÀge rakt akteröver och tÀnkte bryggsegla lite ikvÀll....
Japp. PĂ„ bild nr 2 ser jag den.... Ăr ni kvar i stan?UngefĂ€r hĂ€r dĂ„ alltsĂ„
![]()
Eller hÀr![]()
![]()
![]()
Uppsala vid Fyrislund?![]()
Du har bĂ„ten rĂ€tt lĂ„ngt ut pĂ„ den bryggan va? Har för mig jag sett nĂ„n vy inĂ„t land dĂ€rifrĂ„n nĂ„n gĂ„ngJapp. PĂ„ bild nr 2 ser jag den.... Ăr ni kvar i stan?
Ja inte hÀr iallafall! Ingen G idag men en Casio Ätminstone. Denna lilla rackaren har fÄtt mkt handledstid den hÀr sommaren.
Tracking brukar vÀl fungera sÄdÀr. Men inte hÀnt nÄgot alls pÄ tvÄ dagarJa inte hÀr iallafall! Ingen G idag men en Casio Ätminstone. Denna lilla rackaren har fÄtt mkt handledstid den hÀr sommaren.
Men nu vill jag ha min nya G!
![]()
NÄn tusing mindre sÄ snackar viDet hÀr var vÀl ÀndÄ rÀtt vettigt pris pÄ en MT-G ?
@hepanter den hade vart nÄt att mjölka kor med
![]()
Hade funkat finfintDet hÀr var vÀl ÀndÄ rÀtt vettigt pris pÄ en MT-G ?
@hepanter den hade vart nÄt att mjölka kor med
![]()
Du har bÄten rÀtt lÄngt ut pÄ den bryggan va? Har för mig jag sett nÄn vy inÄt land dÀrifrÄn nÄn gÄng
Vi har landat hemma nu, har vart ute och rundturat sen 10 i morse.. Först med LjungskÀr och sen med Axel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min har kommit till Danmark Ă„tminstone. KĂ€nns halvbra.. stor risk att den försvinner i hanteringen av nĂ„gon pilsnerstinn dansk..Tracking brukar vĂ€l fungera sĂ„dĂ€r. Men inte hĂ€nt nĂ„got alls pĂ„ tvĂ„ dagar. Ha ha en sĂ„n dĂ€r bestĂ€llde jag nĂ€stan innan jag bestĂ€mde mig för g-shocken. Eller ja, en som sĂ„g ut sĂ„ dĂ€r. Ăr inte sĂ„ bra pĂ„ modeller Ă€n
![]()
Akta er den kan hamna hÀrMin har kommit till Danmark Ätminstone. KÀnns halvbra.. stor risk att den försvinner i hanteringen av nÄgon pilsnerstinn dansk..
Det finns mÄnga snarlika smÄ digitalcasios men just denna modellen heter A159W.
FjÀderlÀtt och liten. Stor kontrast till mina andra klockor.
NÀrmar sig i alla fall. Min har inte rört sig sen kl14.06 1aug. Men det borde inte stÀmma. Ja det var den jag kollade pÄ. Var mest sugen pÄ dykarklockor i början men g-shock och retro casio lockar mest nuMin har kommit till Danmark Ätminstone. KÀnns halvbra.. stor risk att den försvinner i hanteringen av nÄgon pilsnerstinn dansk..
Det finns mÄnga snarlika smÄ digitalcasios men just denna modellen heter A159W.
FjÀderlÀtt och liten. Stor kontrast till mina andra klockor.
Haha ja jag sÄg att du visade upp den hÀromdagen. Danskar alltsÄ..Akta er den kan hamna hÀr
Jag sÄg du skrev Danmark
![]()
![]()