Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ ska ni googla vad "bÀste kund" heter pÄ hollÀndskaHaha ja jag sÄg att du visade upp den hÀromdagen. Danskar alltsÄ..
Jag har för övrigt en kund i Danmark som heter Stensballe nÀr vi ÀndÄ Àr inne pÄ det temat![]()
![]()
![]()
Detta gjorde min dag!!!
- Dragbil till den âŠAkta er den kan hamna hĂ€r
Jag sÄg du skrev Danmark
![]()
![]()
Vet hur det Àr, frugan Àr halvdansk.....Haha ja jag sÄg att du visade upp den hÀromdagen. Danskar alltsÄ..
Jag har för övrigt en kund i Danmark som heter.... Stensballe nÀr vi ÀndÄ Àr inne pÄ det temat![]()
Bjuder pÄ lite mer dÄ![]()
![]()
![]()
![]()
à h en sÄn skulle man ha som husdjur.![]()
Hahaha, trodde det var svaret pÄ pÄstÄendet ovanPruta och köööp!![]()
Kalvar Àr högvaluta, landsförsörjareHahaha, trodde det var svaret pÄ pÄstÄendet ovan![]()
Tills den brölar kl 4 och lÀgger en kabel pÄ ditt sovrumsgolvà h en sÄn skulle man ha som husdjur.![]()
à h en sÄn skulle man ha som husdjur.![]()
Vad roligt! Köpte du den pÄ forumet?Det blev en Aged Ip till slut
![]()
![]()
Snabbt jobbat ÀndÄ, grymt snyggDet blev en Aged Ip till slut
![]()
![]()
Nope hitta en i butik faktiskt.Vad roligt! Köpte du den pÄ forumet?
TackarSnabbt jobbat ÀndÄ, grymt snygg![]()
SÄ coolLite underskattad i trÄden tycker jag. Multiband o tough solar hit o dit
Denna gillar jag skarpt, Àr ju lite vintage nörd i grunden och denna Àr ju trogen ursprungsmodellen med sin enkelhet![]()
Jag gillar Ànnu enklare (naket)Lite underskattad i trÄden tycker jag. Multiband o tough solar hit o dit
Denna gillar jag skarpt, Àr ju lite vintage nörd i grunden och denna Àr ju trogen ursprungsmodellen med sin enkelhet![]()
FÄr jag gissa... Med NATO trosor...Jag gillar Ànnu enklare (naket)![]()
Funkar med lÀder eller resin ocksÄ.FÄr jag gissa... Med NATO trosor...![]()