Trodde de va DHL edition som kosta 40 papp förstHaha, mÄste vara skrivfel. GÄr ju att köpa till samma pris som TVA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trodde de va DHL edition som kosta 40 papp förstHaha, mÄste vara skrivfel. GÄr ju att köpa till samma pris som TVA.
LÄter orimligt dyr..SÄ jÀkla cool! Men 40.000 !!!
Inget som gÄr att fÄ tag pÄ för svenska DHL anstÀllda dÄ?Det Àr en 50th anniversary modell för DHL Singapore.
Om du ska fÄ utslag mÄste du ha ett gÀng kossor först sen grÀva med hÀnderna i koskit o spÄnInga utslag, men vÀl mÀrken efter plastbandet. Men det Àr vÀl i sin ordning, tÀnker jag.
Dit Àr det ett bra tag kvar, sÄ dÄ kÀnner jag mig safe! Det nÀrmsta jag kommer koskit Àr ICAs koskit pÄ pÄse, och det Àr nog mest mull vad det verkarOm du ska fÄ utslag mÄste du ha ett gÀng kossor först sen grÀva med hÀnderna i koskit o spÄn
Du mÄste ju ha riktig koskit jag skickar med PostNord skicka hem om du ej Àr hemma kommer de till ombud klocka för offtopicDit Àr det ett bra tag kvar, sÄ dÄ kÀnner jag mig safe! Det nÀrmsta jag kommer koskit Àr ICAs koskit pÄ pÄse, och det Àr nog mest mull vad det verkar
@Fru hepanter har myntat Ànnu ett citat
Den snÀlla varianten utan svordomar
" Vem f..pip vill ens ha sitt jobb pÄ klockan som logga, sÀrskilt om man jobbar med post"
Tycker hon Àr lite hÄrd mot modellen
GÄr endast att bestÀlla med frakt frÄn FedEx eller EMS.
Den gule Ă€r grymt coolWoho! âThe shipment has arrivedâ
VĂ€ldigt nöjd! FĂ€rgen Ă€r otroligt snygg! Den har en hĂ€rlig nĂ€rvaro pĂ„ armen. Ăven tavlan Ă€r riktigt fin med en sunburst-effekt tack vare solcellerna. SvĂ„rt att fĂ„ pĂ„ bild dock.
Va flashig din va mot minJag glömde nÀstan posta dagens kamrat. Alltid lika kul att leta efter grodor pÄ den.
Hur gÄr det för dig dÄ? Har du fÄtt din nya?Den gule Àr grymt cool
Inte hört ett ljud. Men gissar att trackingen inte fungerar och hoppas fÄ sms Imorgon om att jag kan hÀmta ut. Skulle va rÀtt surt att vÀnta till mÄndag.Hur gÄr det för dig dÄ? Har du fÄtt din nya?
Men se dÀr! Fin! Min Àr enVa flashig din va mot min
Grodor tackar man inte nej till trevligt trevligtMen se dÀr! Fin! Min Àr en
GWF-1035F Magma Ocean.
Lite mer rött bara Ä en massa grodor.
Va de en digital alltsÄ som ska slÀppas?Riktigt tuffa Froggies. ApropÄ det, nÄgon i trÄden som hört/sett nÄt nytt om den kommande grodmannen?
Ăr det sĂ„ blĂ„sigt hos dig idag?Det var vĂ€l sjĂ€lve svarte ocksĂ„... HjĂ€lper ju inte med flera vĂ€gar ut nĂ€r det ligger trĂ€d pĂ„ alla.
MotorsÄg pÄ flaketDet var vÀl sjÀlve svarte ocksÄ... HjÀlper ju inte med flera vÀgar ut nÀr det ligger trÀd pÄ alla.