• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

"The first nine" er et begrep som brukes nÄr det gjelder vintage DW-5600's.
Har klart Ă„ samle sammen disse 9, og montert dem pĂ„ noen fantastisk flotte klokkeholdere.....😄

20211114_143016.jpg
@Haugesund var har du varit förut i trĂ„den? Jag kĂ€nner du behövs hĂ€r😍😁 jisses vilka klockor, bonden blir alldeles knĂ€svag

Ja den Àr super fin. Bandet kÀnns lite torrare, kanske bara Àr kÀnslan, men man kÀnner att de verkligen Àr Äldrat. Smörjer du dina band med nÄgot eller lÄter du dom vara?
Band til disse fÄr en faktisk ennÄ kjÞpt nye, selv om dem begynner Ä koste noen kroner.
Jeg har aldri brukt Ă„ smĂžre hverken bezel eller band. -Gir dem en god vask med litt zalo/oppvask-middel og en tannbĂžrste.
Har opplevd at noen bezel's har gÄtt i opplÞsning, men aldri noen band.

Vill ocksĂ„ var med i vĂ„r glada trĂ„d Ă€ven om jag sedan en vecka tillbaka inte bĂ€r G-Shock. Men jag gĂ„r inte sĂ„ lĂ„ngt som att jag lĂ€mnar Kobra Kai 🐍 i alla fall.
The horror that awaits you in ”Diskussion” đŸ˜±
996FCF95-70F8-4D7A-97DB-F84CCD67521F.jpeg
KĂ€nner att jag mĂ„ste förtydliga. Jag har alltsĂ„ inte sĂ„lt av alla G-Shock. Har fortfarande kvar alla, men jag har en ny Seiko jag vill ”köra in”. 🙂

Hmm. Tur man inte hade somnat...
ACn bestĂ€mde sig för att kondensröret var stopp i sĂ„ det blev drĂ€nering inĂ„t i trappen istĂ€llet😬
Men nu, efter lite blĂ„sande utifrĂ„n och torkande sĂ„ Ă€r vi pĂ„ banan igen jag och Riseman 😀
@Roosterwife sov som en liten snork sĂ„ hon mĂ€rkte nog ingenting av actionen😁
IMG_20220804_230857.jpg

Hmm. Tur man inte hade somnat...
ACn bestĂ€mde sig för att kondensröret var stopp i sĂ„ det blev drĂ€nering inĂ„t i trappen istĂ€llet😬
Men nu, efter lite blĂ„sande utifrĂ„n och torkande sĂ„ Ă€r vi pĂ„ banan igen jag och Riseman 😀
@Roosterwife sov som en liten snork sĂ„ hon mĂ€rkte nog ingenting av actionen😁
IMG_20220804_230857.jpg

Jag vill va med
Screenshot_20220805-063304~2.png
DSC_5830.JPG

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp