Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det inte fukt under bezel? HĂ„ller tummarna för att det försvinner nĂ€r klockan torkar upp.Hade de varit en Volvo 940 hade jag sagt galvslĂ€pp, Ă€r de titan som Ă€r sĂ€mre till att fĂ„ fĂ€rgen sitta kvar ?
Ska bli intressant att höra @ironcastle förklara detta nu varför rymdstÄlet sviker
Jag har svÄrt att se vad som Àr fel! Var Àr det det slÀpper?Hade de varit en Volvo 940 hade jag sagt galvslÀpp, Àr de titan som Àr sÀmre till att fÄ fÀrgen sitta kvar ?
Ska bli intressant att höra @ironcastle förklara detta nu varför rymdstÄlet sviker
Jag har svÄrt att se vad som Àr fel! Var Àr det det slÀpper?
Ser ut som det Àr vatten under bezel.
à fan bÀst att avlÀgsna den dÄ?Ser ut som det Àr vatten under bezel.
Ser ut som det Àr vatten under bezel.
FÄr samma pÄ min. Det torkar. Om jag skulle gissa ser det lika ut pÄ andra fyrkanter, men man ser det inte. TÀtskiktet sitter inte mellan bezel och boett sÄ det Àr ingen fara.à fan bÀst att avlÀgsna den dÄ?
Men om de gÄr in vatten sÄ Àr ju nÄt galet med denà fan bÀst att avlÀgsna den dÄ?
Oj kan de va för man Àr bonde diskriminerad, Àr du sÀker pÄ att du ska gilla hepanters inlÀgg?
Det gĂ€ller nog bara inlĂ€gg frĂ„n @hepanter för KS vet att mĂ„nga inlĂ€gg Ă€r högst tveksamma och dĂ€rför verkligen undrar om du vill âlikeaâ
ExaktOj kan de va för man Àr bonde diskriminerad, Àr du sÀker pÄ att du ska gilla hepanters inlÀgg?
Han Àr fortfarande sur pga av throwback Thursday vintage gahock day Bluetooth forbidden förslagetBörjar misstÀnka att @Aros Àr hemlig moderator
Han Àr fortfarande sur pga av throwback Thursday vintage gahock day Bluetooth forbidden förslaget
Bezel Àr genomskinlig sÄ du ser vad som sitter mellan modul och bezel.Men om de gÄr in vatten sÄ Àr ju nÄt galet med den
Tack för svar, de Àr bara denna som jag sett detta pÄ. DÄ vet jag ju varförBezel Àr genomskinlig sÄ du ser vad som sitter mellan modul och bezel.
En av anledningarna till att man ska ta bort band o bezel ibland och göra rent
Men skitbilligt för en 2000 Àr det iaf
Jag ljög visst- Jag hÄller mig i alla fall till sanningen
Fast passade faktiskt bÀttre till lÄngÀrmad tröjaFusk att frÄga pÄ ett klockforum kanske men visst Àr det mer nice att stÀlla larm pÄ klockan Àn mobilen . Hmmm, förresten inte riktigt hundra för mig med vit klocka och svarta index. Sugen pÄ grÄ, svart, grön eller allra helst gul
Ser ut som bilarna frÄn Minion Rush.Inne o kikar pÄ Tjorvenmuseet. Mycket fÀrger hÀr oxÄ