• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

775 bagis för en flĂ„nkny👍
+200:- i frakt. Har sett att den gÄr att köpa ny pÄ nÀtet för under 1.000:- men kanske nÄgon som har en för nÄgra hundra under det som de brukar kosta hÀr pÄ K&S. Mest nyfiken pÄ att testa och drog ut en blÀnkare. VÀxer vill-ha kÀnslan klickar jag nog hem en snart nog

+200:- i frakt. Har sett att den gÄr att köpa ny pÄ nÀtet för under 1.000:- men kanske nÄgon som har en för nÄgra hundra under det som de brukar kosta hÀr pÄ K&S. Mest nyfiken pÄ att testa och drog ut en blÀnkare. VÀxer vill-ha kÀnslan klickar jag nog hem en snart nog
Fick upp den med fri frakt hĂ€r... đŸ€”
Edit. Fel av mig. Frakt tillkom..

Fick upp den med fri frakt hĂ€r... đŸ€”
Jag jag iofs aldrig handlat frÄn amazon och kanske misstolkar detta? D3AAFC46-2B93-4F43-AF5E-AB176FACA868.jpeg

NÄgon som kan förklara hypen med gshock för en nybörjare? Hur populariserades den? Ingen klocka jag sjÀlv skulle köpa men jag har noterat att det Àr mÄnga fans dÀr ute, vad Àr det som lockar mest med den?

Jag jag iofs aldrig handlat frÄn amazon och kanske misstolkar detta? D3AAFC46-2B93-4F43-AF5E-AB176FACA868.jpeg
Ännu bĂ€ttre: frĂ„n BlueTomato med fri frakt👍
Screenshot_20220807_001116.jpg

"G-SHOCK GA-2110ET-8AER Klocka | Blue Tomato" https://www.blue-tomato.com/sv-SE/product/G+SHOCK-GA+2110ET+8AER+Klocka-645148/?varid=304501891&cr=SEK&_$ja=tsid:46445&adword=Google/SV/PRODUKTERWEITERUNG/G-SHOCK/304501891&gclid=Cj0KCQjworiXBhDJARIsAMuzAuxn6tWKNVHh-rB-V61ypWQYZG5jNuHj2da5ii-dDEvb7bpZuaQncToaArXTEALw_wcB

Kan tom kanske gĂ„ att fĂ„ 10Eur till genom att anmĂ€la sig till deras nyhetsbrevđŸ€”

đŸ€” hmm, fĂ„r jag inget napp pĂ„ min köpesannons Ă€r det absolut inte omöjligt att jag klickar hem den dĂ€r

NÄgon som kan förklara hypen med gshock för en nybörjare? Hur populariserades den? Ingen klocka jag sjÀlv skulle köpa men jag har noterat att det Àr mÄnga fans dÀr ute, vad Àr det som lockar mest med den?
HÀr berÀttar skaparen om hur det började:

AngÄende popularitetsfenomenet sÄ finns det sÀkert mera i text- och video. För mÄnga av oss sÄ handlar det till stor del om nostalgi.

Om du har möjlighet sÄ kan jag rekommendera att du kÀnner och jÀmför irl. Det finns en skillnad i hur "gedigen" en G-Shock med stÄlboett vs resinboett upplevs.

Jag förstÄr! Har en "silver" och Tokyo twilight metal G-shock.
PÄ vissa bilder sÄ tycker jag de svarta metallboetterna ser ut som resin, och dÀrför sÄg jag inte skillnaden.

đŸ€” hmm, fĂ„r jag inget napp pĂ„ min köpesannons Ă€r det absolut inte omöjligt att jag klickar hem den dĂ€r

SĂ„g att du editerade ditt inlĂ€gg med det dĂ€r om rabattkoden. Skulle precis skriva det jag ocksĂ„ đŸ€— AnmĂ€lde mig till nyhetsbrevet sĂ„ fĂ„r se om de verkligen ger 10€ rabatt eller om det Ă€r nĂ„gon hake?! SĂ„g att minsta ordervĂ€rde för rabatt Ă€r 50€ men det Ă€r ju lugnt. CFD713DA-CB60-4833-922C-7547A72B0BA8.png

Köp en basic fyrkant för 800 bagare och kÀnn blodtrycket sjunka nÀr du gÄr nÀra dörrkarmar i sten utan att lÀgga ryggen bakom armen, nÀr du ska pÄ Skara Sommarland med smÄttingarna, nÀr du sitter och bygger sandslott med barnen eller nÀr du som @roosterman bygger en hangar till sina Saabar osv osv. Sen kommer du kanske köpa ett par till!

Testa att anmÀla dig till deras nyhetsbrev..
Kan ge 10Eur ytterligare i rabatt med lite tur😀

SĂ„g att du editerade ditt inlĂ€gg med det dĂ€r om rabattkoden. Skulle precis skriva det jag ocksĂ„ đŸ€— AnmĂ€lde mig till nyhetsbrevet sĂ„ fĂ„r se om de verkligen ger 10€ rabatt eller om det Ă€r nĂ„gon hake?! SĂ„g att minsta ordervĂ€rde för rabatt Ă€r 50€ men det Ă€r ju lugnt. CFD713DA-CB60-4833-922C-7547A72B0BA8.png
Ibland blir det snabba ryck đŸ€Ł
Koden verkar fungera sĂ„ klockan Ă€r bestĂ€lld. Även fĂ„tt min faktura frĂ„n klarna och den Ă€r pĂ„ 724:- sĂ„ nu Ă„terstĂ„r bara att se om klockan kommer som den ska 😬 5AC4AABA-00B6-4898-82C0-805D8AE911CF.png

För bara drygt 1 Är sedan sÄ hade jag inte heller förstÄtt grejen med G-shock. Jag var ju helt inne pÄ vanliga dress och dykarklockor.
Sen köpte jag min första G-shock. Kort efter ett par till. Sen var jag fast. G-shock utgör nu ca 40% av min 40+ st. klocksamling. 🙂
Argument för G-shock: stöttÄlighet och vattentÄlighet. En klocka du utan oro kan dyka med eller tappa frÄn flera meters höjd pÄ hÄrd mark. Eller ha pÄ dig om du skulle boxas sÄ mycket du vill. Bara nÄgra exempel. Förutom det sÄ ser de coola ut. Givetvis en smakfrÄga vilka man gillar hÀr.

Senast Àndrad:
De bĂ€sta svaret👍 jĂ€kla tur de kom med den dĂ€r reklamfilmen nĂ€r dom egentligen vad jag förstĂ„r va de sista försöket med en Square dĂ„ de tidigare modellerna hade sĂ„lt vĂ€ldigt dĂ„ligt. NĂ€r DW5200 kom och den reklamfilmen slĂ€pptes i samband med det blev ju folk galna, folk började inse va dessa klockor klarar.
Synd inte farsan eller nĂ„n köpte den första 5000C nĂ€r ingen ville ha dom 😁 idag Ă€r de ju lite annat med instĂ€llningen till den urĂ„ldriga fyrkanten😁

Köp en basic fyrkant för 800 bagare och kÀnn blodtrycket sjunka nÀr du gÄr nÀra dörrkarmar i sten utan att lÀgga ryggen bakom armen, nÀr du ska pÄ Skara Sommarland med smÄttingarna, nÀr du sitter och bygger sandslott med barnen eller nÀr du som @roosterman bygger en hangar till sina Saabar osv osv. Sen kommer du kanske köpa ett par till!
Är verkligen en fyrkant för 800 kronor lösningen om man har problem att lĂ€gga ryggen bakom armen? Tycker det lĂ„ter mer som ett jobb för en stark kiropraktor? Fast jag skulle nog ocksĂ„ gĂ„ pĂ„ 800 kronor för en fyrkant och strunta i kiropraktorn helt. 😁

Finns hur mĂ„nga "test" som helst pĂ„ den berömda tuben som visar hur elak man kan va mot sin G-shock utan att den failar🙂 Tuff klocka som tĂ„l TUFFA tag😁
Ex:
Och denna🙂

Senast Àndrad:
Är detta ett lite för bra pris för att motstĂ„? Hade jag bott i Helsingborg hade jag varit vĂ€ldigt sugen men bor 3.5h bort och blocket kĂ€nns sĂ„dĂ€r dĂ„ 🙈
Köp med blocketpaket sĂ„ Ă€r det safe🙂
DÄ fÄr du grejerna innan du godkÀnner betalningen.
Just det... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😁

Tillbaka
Topp