Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt jusynd mĂ„nga blir skrĂ€mda att den Ă€r lite dyrare Ă€n tex 5610 Ăr ju en viss skillnad pĂ„ stĂ„lboett och skruvat lock. För den som vill ha en mordern klocka beater Ă€r den ju perfektHĂ€r har ni en riktigt bra G. OWG-material
Avslutad - Casio G-Shock GW-5000-1JF â PB 8/8
Fullset. Mycket fint skick. Knappt anvÀnd. Köpt ny av mig frÄn Japan 1 maj 2020 för totalt 3.800 kr. Pris: 2.000 2.500 kr inkl. spÄrbar frakt. Inga byten Àr aktuella. Betalning via Swish. Skickas efter betalning. ReferenstrÄd: https://klocksnack.se/threads/remofflan.69648/ VÀl mött! :)klocksnack.se
Fast det Ă€r ju just det som talar för 5610an som beater. Att den Ă€r billigare och har samtliga funktioner som 5000 harPerfekt jusynd mĂ„nga blir skrĂ€mda att den Ă€r lite dyrare Ă€n tex 5610 Ăr ju en viss skillnad pĂ„ stĂ„lboett och skruvat lock. För den som vill ha en mordern klocka beater Ă€r den ju perfekt
Om man tÀnker att man ska ha den livet ut dÄ gÄr jag pÄ 5000, man blir ju offrad sjÀlv ocksÄ till slut om man Àgt klockorna i 40 Är har jag hellre en vÀl patinerad gw5000 pÄ Älderdomshemmet priskillnaden blir dÄ inte stor om man slÄr ut de pÄ alla Är hÄller troligen högre vÀrde ocksÄ. Allt Àr relativt tycke o smak ocksÄ. 5000 Àr IAF mer gedigen. Kanske lite trÄkig de Àr ju inte min favorit Square i vilket fall. Finns andra vÄta drömmar. Som snart kanske blir verklighetFast det Àr ju just det som talar för 5610an som beater. Att den Àr billigare och har samtliga funktioner som 5000 har
Personligen offrar jag hellre 5610an Àn om jag haft en GW-5000
Som beater hÄller jag ju 5600E högst den Àr ocksÄ dubbelt sÄ snygg som gw 5000.Om man tÀnker att man ska ha den livet ut dÄ gÄr jag pÄ 5000, man blir ju offrad sjÀlv ocksÄ till slut om man Àgt klockorna i 40 Är har jag hellre en vÀl patinerad gw5000 pÄ Älderdomshemmet priskillnaden blir dÄ inte stor om man slÄr ut de pÄ alla Är hÄller troligen högre vÀrde ocksÄ. Allt Àr relativt tycke o smak ocksÄ. 5000 Àr IAF mer gedigen. Kanske lite trÄkig de Àr ju inte min favorit Square i vilket fall. Finns andra vÄta drömmar. Som snart kanske blir verklighet
HĂ€r har ni en riktigt bra G. OWG-material
Avslutad - Casio G-Shock GW-5000-1JF â PB 8/8
Fullset. Mycket fint skick. Knappt anvÀnd. Köpt ny av mig frÄn Japan 1 maj 2020 för totalt 3.800 kr. Pris: 2.000 2.500 kr inkl. spÄrbar frakt. Inga byten Àr aktuella. Betalning via Swish. Skickas efter betalning. ReferenstrÄd: https://klocksnack.se/threads/remofflan.69648/ VÀl mött! :)klocksnack.se
En Gw5000 bör ingÄ i en klocksamlingFast det Àr ju just det som talar för 5610an som beater. Att den Àr billigare och har samtliga funktioner som 5000 har
Personligen offrar jag hellre 5610an Àn om jag haft en GW-5000
Mycket bra!Mudmaster mÄndag?
Mycket bra en John DeereMycket bra!
Men alltsĂ„... Det lĂ„ter som man typ mĂ„ste ha en GW5000. Ăr det sĂ„?En Gw5000 bör ingĂ„ i en klocksamling
En finbeater helt enkelt som man kanske inte har till de grövsta arbetena, dÄ tar jag hellre min "ultrabeater" dw5600. Gw5000 kan se lite trÄkig ut men den Àr clean och nÀr man vÀl har den i handen sÄ Àr det stor skillnad mot en "vanlig". SÄlde min Ä köpte sen tillbaka den, nu fÄr den stanna för evigt!
Det bara Ă€r sĂ„Men alltsĂ„... Det lĂ„ter som man typ mĂ„ste ha en GW5000. Ăr det sĂ„?
Typiskt. TÀnkte ju att jag inte skulle köpa fler klockor pÄ ett tag.
Nej, men en GWS5600 dĂ€remot.Men alltsĂ„... Det lĂ„ter som man typ mĂ„ste ha en GW5000. Ăr det sĂ„?
Typiskt. TÀnkte ju att jag inte skulle köpa fler klockor pÄ ett tag.
Muddie Monday
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (titan 4 the win)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Throwback Thursday (PRO har veckomöte)
Fredag: Froggie Friday (groda)
Lördag: Square Saturday (fyrkant av valfri modell)
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
@roosterman Àr helt on track Àn sÄ lÀnge
HÀrligt, första klockbytet för dagen
Mudfree monday!
UngefÀr som "Stick frÄn min oljerigg din jÀkel"
Hmmm, och det tror du att jag ska komma ihÄg till imorrn att det Àr titandag dÄ??Muddie Monday
MĂ„ndag: Muddie Monday (valfri Mudman/Mudmaster)
Tisdag: Titan Tuesday (titan 4 the win)
Onsdag: W Wednesday (modell med W i beteckningen)
Torsdag: Throwback Thursday (PRO har veckomöte)
Fredag: Froggie Friday (groda)
Lördag: Square Saturday (fyrkant av valfri modell)
Söndag: Sunday Funday (fÀrgglad modell)
@roosterman Àr helt on track Àn sÄ lÀnge
JĂ€vla linslus!!!
Vad bĂ€rs idag dĂ„?GShock-free monday âŠ
(men bild för topic )
De har han ju en redanNej, men en GWS5600 dÀremot.
Jag som körde titan igÄr blir ju knepigt dettaHmmm, och det tror du att jag ska komma ihÄg till imorrn att det Àr titandag dÄ??