• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hojen ska snart besiktigas. Wish me luck!
20220810_152304.jpg
I början av min hojĂ„karkarriĂ€r nĂ€r jag skulle besiktiga hojen var jag vĂ€l om inte nervös sĂ„ i a f en aning spĂ€nd inför moment. Besiktningsmannen tittade pĂ„ hojen och sa lugnt, det hĂ€r kommer att gĂ„ bra. År av erfarenhet gjorde att han redan utifrĂ„n det allmĂ€nna skicket kunde sia om utgĂ„ngen med god trĂ€ffsĂ€kerhet.
Har man ordning pĂ„ grejerna, och med tanke pĂ„ att de oftast inte rullar sĂ„ mycket, sĂ„ brukar det inte vara nĂ„gra problem. Men det vet du sĂ€kert! đŸ€žđŸ™‚

I början av min hojĂ„karkarriĂ€r nĂ€r jag skulle besiktiga hojen var jag vĂ€l om inte nervös sĂ„ i a f en aning spĂ€nd inför moment. Besiktningsmannen tittade pĂ„ hojen och sa lugnt, det hĂ€r kommer att gĂ„ bra. År av erfarenhet gjorde att han redan utifrĂ„n det allmĂ€nna skicket kunde sia om utgĂ„ngen med god trĂ€ffsĂ€kerhet.
Har man ordning pĂ„ grejerna, och med tanke pĂ„ att de oftast inte rullar sĂ„ mycket, sĂ„ brukar det inte vara nĂ„gra problem. Men det vet du sĂ€kert! đŸ€žđŸ™‚
En viss anspĂ€nning blir det vĂ€l alltid, men jag kĂ€nner mig rĂ€tt lugn Ă€ndĂ„. 🙂

MASTER OF G - AIR
GRAVITYMASTER

GWR-B1000-1AAER.​

NĂ„gon som har erfarenhet av denna? FĂ„tt tag pĂ„ den helsvarta till ett bra nypris! Onekligen fin att ha i sin klockrotation! 😊
Jag hade den med blÄ och vita detaljer tidigare. KÀnns riktigt vÀlbyggd med kolfiber och safir kristall och mer premium Àn vad den ser ut pÄ bild tycker jag. VÀldigt lÀtt ocksÄ.
Mitt enda problem var att armbandet var vÀldigt stelt. I övrigt jÀtte fin modell som borde förtjÀna mer uppmÀrksamhet.

Tillbaka
Topp