• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grejen med Throwback Thursday Ă€r vĂ€l att man sjĂ€lv avgör lite vad som Ă€r vĂ€rt en Ă„terblick tĂ€nker jag đŸ€”
SjÀlv kör jag DW-5035 idag. Dels för att min samling av G Àr vÀldigt ung men ocksÄ för att den flörtar med de Àldre modellerna i designen.
EAEB1C5C-8166-433B-BF7C-6594FFD03CCE.jpeg

Men jag mÄste lyfta det hÀr med Casio och batteritiden de anger. Det Àr ju fantastisk!
NĂ„n hĂ€r inne vet ju vilken mĂ„nad under 2018 den hĂ€r rackaren slĂ€pptes? Jag har haft den sen mars 2020. SĂ„ förmodligen inget batteribyte innan jag tog över den frĂ„n @Golle_std och den gĂ„r alltsĂ„ fortfarande ca 4 Ă„r senare. Casio anger 2 Ă„r. SĂ„ bra 😊

Eller Ă€r det angivet lĂ€ngre batteritid pĂ„ denna och jag ska dĂ€mpa min glĂ€dje? 🙂

Grejen med Throwback Thursday Ă€r vĂ€l att man sjĂ€lv avgör lite vad som Ă€r vĂ€rt en Ă„terblick tĂ€nker jag đŸ€”
SjÀlv kör jag DW-5035 idag. Dels för att min samling av G Àr vÀldigt ung men ocksÄ för att den flörtar med de Àldre modellerna i designen.
EAEB1C5C-8166-433B-BF7C-6594FFD03CCE.jpeg

Men jag mÄste lyfta det hÀr med Casio och batteritiden de anger. Det Àr ju fantastisk!
NĂ„n hĂ€r inne vet ju vilken mĂ„nad under 2018 den hĂ€r rackaren slĂ€pptes? Jag har haft den sen mars 2020. SĂ„ förmodligen inget batteribyte innan jag tog över den frĂ„n @Golle_std och den gĂ„r alltsĂ„ fortfarande ca 4 Ă„r senare. Casio anger 2 Ă„r. SĂ„ bra 😊

Eller Ă€r det angivet lĂ€ngre batteritid pĂ„ denna och jag ska dĂ€mpa min glĂ€dje? 🙂
Ja den flirtar ju med de Àldre shockarna. Texten litium och ljudikonen för alarmet och skruvat lock Àr ju mumma Jag ska försöka fÄ tag i en för vettigt pris. Hoppas det dyker upp en hÀr pÄ KS

@Nygren minns jag fel, eller har inte du en DW-5035 som du haft sen gruppköpet? Om sÄ, gÄr den ocksÄ fortfarande pÄ originalbatteriet?

@Nygren minns jag fel, eller har inte du en DW-5035 som du haft sen gruppköpet? Om sÄ, gÄr den ocksÄ fortfarande pÄ originalbatteriet?
nyinköpta första G shocken fĂ„r Ă„ka med i traktorn idag😎
Skulle aldrig köpt en, bestÀllde en till och nu sitter man bara o tittar efter fler
5A46B022-9A3C-48B3-8865-968C6AC8959E.jpeg
som vanligt i den hĂ€r trĂ„den alltsĂ„ đŸ˜‚đŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp