Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De Àr IAF grönt hÀr vÀxer de inte lÀngre Àr SaharaKlipper grÀs i vÀrmen.
Kan det vara: âVem vare som fakking kasta, aka, frisbee-turkenâMed anledning av att @MrIzoard och @Meraborsten förde frisbee pĂ„ tal sĂ„ tĂ€nkte jag idag utmana trĂ„den med en liten gĂ„ta:
Det Àr nÀmligen sÄ att pÄ just denna soliga -fredag sÄ befinner sig min Frogman och jag pÄ historisk mark...
Det sÀgs att det var en sommardag 2003 som det pÄ denna vackra plats utspelade sig en vÀldigt dramatisk och mycket adrenalin-osande incident. HÀndelsen fick sedermera mycken uppmÀrksamhet. Man kan anta att hÀndelsen bidrog till att sprida kÀnnedom om frisbee-sporten till en större publik.
Vilken historisk hÀndelse talar jag om?
FÄr passa pÄ den,dÄ jag gjorde min sista tÀvlingsrunda vid SM I kALMAR 1990..Med anledning av att @MrIzoard och @Meraborsten förde frisbee pÄ tal sÄ tÀnkte jag idag utmana trÄden med en liten gÄta:
Det Àr nÀmligen sÄ att pÄ just denna soliga -fredag sÄ befinner sig min Frogman och jag pÄ historisk mark...
Det sÀgs att det var en sommardag 2003 som det pÄ denna vackra plats utspelade sig en vÀldigt dramatisk och mycket adrenalin-osande incident. HÀndelsen fick sedermera mycken uppmÀrksamhet. Man kan anta att hÀndelsen bidrog till att sprida kÀnnedom om frisbee-sporten till en större publik.
Sliten Mudmaster. Perfekt att anvÀndas pÄ jobb.
Idag kör vi frisbee-friday
Kul! Var ute mycket som motionÀr innan jag skaffade barn. Skulle fortfarande vilja ta mig ut och kasta litet plast men tiden vill inte rÀcka till...Grymt, brukar ta ett par rundor om Äret.
För helvete! Jack fick sin första klocka innan han fyllde 1 Är. Hans första ord var pappa, hans andra ord var klocka, tredje mamma (sant). Minns inte nÀr han fick sin första GShock men det var tidigt, lÄngt innan 6 Är.Underbart. Hur gammal var han nÀr han började? Min Àldsta grabb fyller 6 Är i höst och jag funderar pÄ om han "klarar av" en klocka eller om den kommer att försvinna första veckan i skolan.
Snygga rosa glittriga gardinerKvÀllskÀk och en bonnarygg, nÀstan som John rambo
Med anledning av att @MrIzoard och @Meraborsten förde frisbee pÄ tal sÄ tÀnkte jag idag utmana trÄden med en liten gÄta:
Kan det vara: âVem vare som fakking kasta, aka, frisbee-turkenâ
How are you gonna live Johnny???KvÀllskÀk och en bonnarygg, nÀstan som John rambo
Har du nÄgon bild pÄ " lÄdan" den kommer i den Àr vÀl ocksÄ madness?Denne symboliserer gjerne litt klokkegalskapen her inne.....
Er litt "madness" den ogsÄHar du nÄgon bild pÄ " lÄdan" den kommer i den Àr vÀl ocksÄ madness?
Ser ut ungefÀr som försvarets ammunitionslÄdaEr litt "madness" den ogsÄ
(Har ikke bilde av den, sÄ bildet er fra www)