• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den kan inte bara visa vad tiden Àr, den kan Àven fördriva tiden Ät en rastlös liten bebis pÄ flyget. Det Àr bara en G man kan ge till en bebis och va helt trygg i att den kommer tillbaka hel och fungerande. Japp, frugan har fÄtt min gamla svarta casioak.

7C2BA733-B510-4772-9A26-80EE2D192E9A.jpeg

- Saabar skojar man inte bort, massor av uppfinningar och fantastisk rallyhistoria!
Har Ă„kt bĂ„de 9-3 och 9-5 till vardags och V4 i rallyskogen. Bilden Ă€r efter en tĂ€vling pĂ„ 70talet, jag Ă„kte med som kartlĂ€sare. PĂ„ den tiden var det inga noter (DM), sĂ„ jag var oskyldig. Men efter det hĂ€r blev det obligatoriskt med burbĂ„ge 😬
(Vi fick ta oss ut genom bakluckan, skorna gick aldrig att fĂ„ loss 😀

52E00220-7B33-45E8-8EFA-D069675802E4.jpeg
Jag kom osökt att tĂ€nka pĂ„ vad Svante Grundberg fick höra om sin kanot i Göta kanal... - "Du.. Den dĂ€r modellen Ă€r inte ihopfĂ€llbar" 😁
Och vilken passande nummerplĂ„t😍
Att ni klarade er frĂ„n det dĂ€r Ă€r fasen ett under!! 🙂

Tillbaka
Topp