Jag lovar bilder ser verkligen fram emot att fÄ hem den.Wow! Grymt! Precis en sÄn dÀr har jag suktat över mÄnga gÄnger. Vill se mycket bilder sen!
Tycker verkligen om hur den ser ut, tror den blir vÀldigt badass pÄ armen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag lovar bilder ser verkligen fram emot att fÄ hem den.Wow! Grymt! Precis en sÄn dÀr har jag suktat över mÄnga gÄnger. Vill se mycket bilder sen!
Jag kom osökt att tÀnka pÄ vad Svante Grundberg fick höra om sin kanot i Göta kanal... - "Du.. Den dÀr modellen Àr inte ihopfÀllbar"- Saabar skojar man inte bort, massor av uppfinningar och fantastisk rallyhistoria!
Har Äkt bÄde 9-3 och 9-5 till vardags och V4 i rallyskogen. Bilden Àr efter en tÀvling pÄ 70talet, jag Äkte med som kartlÀsare. PÄ den tiden var det inga noter (DM), sÄ jag var oskyldig. Men efter det hÀr blev det obligatoriskt med burbÄge
(Vi fick ta oss ut genom bakluckan, skorna gick aldrig att fÄ loss
Negativ display Ă€r alltid kasst, men vad spelar det för roll nĂ€r man kan se tiden i mobilen?Ănnu en kandidat till ny jobbklocka, hur jobbig Ă€r negativ display inomhus med lysrörsbelysning?
Ănnu en kandidat till ny jobbklocka, hur jobbig Ă€r negativ display inomhus med lysrörsbelysning?
Ska erkÀnna att jag har viss erfarenhet av SAABar. Mor min hade en babyblÄ 2-taktare frÄn 64 i min ungdom och jag Àgt bÄde en 95a kombi och en 9-5 frÄn 90-talet.... Charmiga bilar det dÀr.....Vilken bil? Jag ser bara en SAAB....
Just denna jag felsöker i nu Àr inte fullt sÄ kry.... BromssystemfelSka erkÀnna att jag har viss erfarenhet av SAABar. Mor min hade en babyblÄ 2-taktare frÄn 64 i min ungdom och jag Àgt bÄde en 95a kombi och en 9-5 frÄn 90-talet.... Charmiga bilar det dÀr.....
KÀmpa pÄ! Du gör en ren kulturgÀrning!Just denna jag felsöker i nu Àr inte fullt sÄ kry.... Bromssystemfel
Men matchande G iaf
Jag tycker det Ă€r helt okej nĂ€r man kan vinkla klockan mot valfri ljuskĂ€lla. Sen Ă€r det skillnad mellan olika negativa förstĂ„s. En del Ă€ldre Ă€r riktigt kassa.Ănnu en kandidat till ny jobbklocka, hur jobbig Ă€r negativ display inomhus med lysrörsbelysning?
Ha ha men jag gillar att kolla klockan pÄ klockan istÀllet. Föredrar att stÀlla alarm pÄ den med. Fast jag absolut mest har klocka för att jag tycker det Àr snyggtNegativ display Àr alltid kasst, men vad spelar det för roll nÀr man kan se tiden i mobilen?
Okej. VÀljer lite mellan en grÄ casioak och gm-2100. SvÄrt men kÀnns lÀttare att köra en billigare pÄ jobbet.Jag tycker det Àr helt okej nÀr man kan vinkla klockan mot valfri ljuskÀlla. Sen Àr det skillnad mellan olika negativa förstÄs. En del Àldre Àr riktigt kassa.
Just CasiOakerna har jag ingen erfarenhet av. Dom har dessutom pyttesmÄ displayer sÄ dÀr tror jag en positiv display nÀstan Àr ett krav om du nu vill kunna lÀsa av den.Okej. VÀljer lite mellan en grÄ casioak och gm-2100. SvÄrt men kÀnns lÀttare att köra en billigare pÄ jobbet.
Nej nu har det gÄtt ett par dagar sen jag frÄgade sist. MER INFO OM DW-5000SS TACK!
SlÀpps den snart?
Vart Àr alla teasers?
Va? Va? Va?
Blir ju min första fyrkant sen pandemin... sjukt taggad!
TÄlamodNej nu har det gÄtt ett par dagar sen jag frÄgade sist. MER INFO OM DW-5000SS TACK!
SlÀpps den snart?
Vart Àr alla teasers?
Va? Va? Va?
Blir ju min första fyrkant sen pandemin... sjukt taggad!
Ohhh bra högupplöst bild. Det lever jag pÄ tills imorgon!
SÄg inte du det innan?Ohhh bra högupplöst bild. Det lever jag pÄ tills imorgon!
TegelstenarOhhh bra högupplöst bild. Det lever jag pÄ tills imorgon!
Riktigt coola. Vad Ă€r modellbeteckningen?Ăr det nĂ„gon som har har/haft en referee timer? RĂ€tt coola tycker jag.
@Urtyp du fÄr styra upp ett gruppköp pÄ den dÀr rackaren
Grym idé! Fast Àn sÄ lÀnge vet vi vÀl inte om det Àr JDM eller worldwide?@Urtyp du fÄr styra upp ett gruppköp pÄ den dÀr rackaren
DW-56RT heter dem.Riktigt coola. Vad Àr modellbeteckningen?
Vevaxelgivare det minns jag frÄn min saab 9-5 biopower tid. Sluta med att morsan lyckades pilla dit den, minns ocksÄ att fingrarna vÀrkte.Just denna jag felsöker i nu Àr inte fullt sÄ kry.... Bromssystemfel
Men matchande G iaf