• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

img20220819090135-01-jpeg.2127867

SÄ var det fredag sista semesterveckan. Vaknade upp med klocka pÄ armen vilket Àr ovanligt, för brukar ta av mig klockan nÀr jag sover. Har varit i syrrans stuga tre dagar och Äker hem om nÄgon timme.

20220819_100406.jpg

Senast Àndrad:
Super. Det Àr alltsÄ ett eget slÀpp och ingen modd?
Jo det Àr modd. Jag köpte mina vita klÀder frÄn customgorillas pÄ Ebay. Fick övertala de att öppna shipping till Sverige. Den var inte synlig pÄ Ebay innan, men nu gör det det.

Skulle tro att det kommer fler framöver. Bara titta 35th anniversary release, det var mÄnga serier. Magma Ocean, Original gold, Bigbang black osv.
Hoppas.

Sedan har det hÀnt mycket i vÀrlden pÄ fem Är, scalpers existerade inte pÄ samma sÀtt dÄ. HÄller tummarna att Casio gör alla modeller lÀttÄtkomliga.

Blev sÄ varmt sÄ displayen pÄ titanaren slocknade p g a överhettning. Tvingades byta klocka.
20220819_143458.jpg

NĂ€, sĂ„ illa var det inte. Men fy för den lede vad varmt och kladdigt det Ă€r pĂ„ hemmakontoret! Tur att kollegorna inte bryr sig om en bar överkropp pĂ„ kontoret 😏

Tillbaka
Topp