Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Enda sÀttet att öppna en klocka pÄOch gÀrna ivrigt uppslitet förpackningsmaterial som ligger utspridda i bilen, eller vad sÀger du @Sonnyboy
Enda sÀttet att öppna en klocka pÄ
Bruce Lee?Gör som @spammerstakeahike och kör MR-G idag. AnvÀnder dom nÀstan aldrig sÄ det blir ett test idag om den och Bruce ska vara kvar eller om dom ska bort
Oh, har en likadan pÄ vÀg till mig. FÄr se om det blir unboxing i bilen ocksÄ.
Nice med vit kingDÄ ska vi se om min nylackade King hÄller.
Jobbade pÄ reklamtryckeri för lÀnge sen och denna fÀrgen "kan eventuellt" hÄlla. Den har fÄtt en vecka att hÀrda sig.
à ngrar att jag försökte fylla i texten pÄ bezel.
Testing testing
Nice med vit king
Jo det Àr modd. Jag köpte mina vita klÀder frÄn customgorillas pÄ Ebay. Fick övertala de att öppna shipping till Sverige. Den var inte synlig pÄ Ebay innan, men nu gör det det.Super. Det Àr alltsÄ ett eget slÀpp och ingen modd?
NÀ inte för stor, bara att square Àr sÄ mycket bekvÀmareUpplever du MRG för stor?
InstÀmmer. JÀmfört med square sÄ Àr alla andra klockor obekvÀmaNÀ inte för stor, bara att square Àr sÄ mycket bekvÀmare
Exakt sÄ jag menar, har typ 18,5-19 cm handleder och ÀndÄ sitter MR-G inte 100. Men dom Àr svÄra att sÀlja, för dom Àr sjukt coola. Mrg squaren Àr den jag anvÀnder mestInstÀmmer. JÀmfört med square sÄ Àr alla andra klockor obekvÀma
VÀger inte MRG mindre Àn GMW-B5000?InstÀmmer. JÀmfört med square sÄ Àr alla andra klockor obekvÀma
Ingen aning hur det Àr med vikten, square sitter klart bÀttre oavsett vikt. PÄ mig vill sÀga, pÄ andra kanske det Àr annorlundaVÀger inte MRG mindre Àn GMW-B5000?
Men vÀnta nu.. Àr detta hela 40th-lineupen?
Ingen aning. Hoppas inte det.Men vÀnta nu.. Àr detta hela 40th-lineupen?
Nog för att de Àr snygga men jag hoppas fortfarande pÄ Frogman, titanare och Rangeman 9400 Och mer tegelstenar!Ingen aning. Hoppas inte det.
Skulle tro att det kommer fler framöver. Bara titta 35th anniversary release, det var mÄnga serier. Magma Ocean, Original gold, Bigbang black osv.Nog för att de Àr snygga men jag hoppas fortfarande pÄ Frogman, titanare och Rangeman 9400 Och mer tegelstenar!
Hoppas.Skulle tro att det kommer fler framöver. Bara titta 35th anniversary release, det var mÄnga serier. Magma Ocean, Original gold, Bigbang black osv.
Ptja, ni vet som kommer nu..