Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs den sitter bra pÄ dej, bling blingGodmorgon!
Fi attan va snygg den dÀr Àr, allt Àr verkligen perfektSpÀnner pÄ mig Fröken Ur och sparkar igÄng en ny dag!
Men du sÄlde ju din. Var det bara för att det var den med negativ display?Fi attan va snygg den dÀr Àr, allt Àr verkligen perfekt
Va inget fel pÄ den egentligen. Men tycker din Àr riktig snygg med den blÄ texten och den positiva displayen ser krispig ut.Men du sÄlde ju din. Var det bara för att det var den med negativ display?
LÀtt hÀnt att man gör de i bara farten av misstag.. lÄter fint nu med andra ordDags att Äka till jobbet. RÄkade ta ur insatsen i det stora hÄlet igÄr
Grattis Du vet vem du kan PMa nÀr du ska sÀlja
Snygg matchning!Jajamen!
Fick accessoarer till nyinköpet av kranen utanför jobbet:
SÄna erbjudande leker man inte bortNu snackar vi erbjudande vi bönder har de förspÀnt. BestÀlla för 37000kr och man fÄr en termosmugg
Grattis !Ăntligen nĂ„t pĂ„ ingĂ„ng i G-Shock samlingen som pĂ„ sista tiden tunnats ut.
Har en lÀngre tid suktat efter en 5500 och eftersom jag Àr trogen vintage ville jag ha en med röda knappar, sÄ lik originalet frÄn 1985 som möjligt sÄ hitta en begagnad frÄn Japan en G 5500 1JF
Obs lÄnad bild
Ska bli spÀnnande detta
@Haugesund slog Àntligen till
BilenGod morgon Hög tid att köra till jobbet
Ăntligen nĂ„t pĂ„ ingĂ„ng i G-Shock samlingen som pĂ„ sista tiden tunnats ut.
Har en lÀngre tid suktat efter en 5500 och eftersom jag Àr trogen vintage ville jag ha en med röda knappar, sÄ lik originalet frÄn 1985 som möjligt sÄ hitta en begagnad frÄn Japan en G 5500 1JF
Obs lÄnad bild
Ska bli spÀnnande detta
@Haugesund slog Àntligen till
VÄgade inte starta och lÄta den gÄ pÄ tomgÄng som annars... Den startade med ett BOM! Sen stack jag snabbtLÀtt hÀnt att man gör de i bara farten av misstag.. lÄter fint nu med andra ord
Vilken bil? Jag ser bara en SAAB....
Idag jobbade jag i trÀdgÄrden och orkade inte ens slÄ i en pinne i marken. Men eftersom jobbet mÄste göras var jag tvungen att bryta efter 92 h och 10 min. Jag ville hÄlla pÄ till minst 5 dagar men det sket sig. Min första mÄltid med vattenmelon, ett kokt Àgg och en sportknÀcke med ost och tomat med lite salt var helt underbar. Jag har pÄmints om att uppskatta mat igen. Totalt gick jag ner ca 4 kg och nu fortsÀtter enkel 8-16 fasta plus att jag vill undvika socker. Detta gör jag gÀrna igen för att pÄminnas om att uppskatta mat men dÄ gÀrna utan tungt arbete pÄ schemat. Jag kÀnner mig lÀttare i kroppen och lite mjukare i musklerna och BMI har nÄtt under 25 Rekommenderas!Har aldrig vÄgat mig pÄ det dÀr. Men uppdatera gÀrna hur du mÄr, hur krÀmpor a pÄverkas osv.
Ahhh du menar en sÄn dÀr svart bilVilken bil? Jag ser bara en SAAB....
Jag testade Keto för 3 Är sen. Men upptÀckte att det inte funkade för min kropp. Blev vÀldigt lugn nÀstan halvdöd, absolut inget stress. Men gick inte jobba fysiskt utan kolhydraterna. Jag behöver verkligen vara fylld med mycket energi för att orka med. För mycket fett sÄ började magen brÄka lite ocksÄ. Jag Àr som ett Jas plan förbrukning har jag insettIdag jobbade jag i trÀdgÄrden och orkade inte ens slÄ i en pinne i marken. Men eftersom jobbet mÄste göras var jag tvungen att bryta efter 92 h och 10 min. Jag ville hÄlla pÄ till minst 5 dagar men det sket sig. Min första mÄltid med vattenmelon, ett kokt Àgg och en sportknÀcke med ost och tomat med lite salt var helt underbar. Jag har pÄmints om att uppskatta mat igen. Totalt gick jag ner ca 4 kg och nu fortsÀtter enkel 8-16 fasta plus att jag vill undvika socker. Detta gör jag gÀrna igen för att pÄminnas om att uppskatta mat men dÄ gÀrna utan tungt arbete pÄ schemat. Jag kÀnner mig lÀttare i kroppen och lite mjukare i musklerna och BMI har nÄtt under 25 Rekommenderas!
Ingen mjuklass i den va?Ahhh du menar en sÄn dÀr svart bil
Som dessutom har ett mjukt tak
Jag visste inte att du gick omkring i högklackat dÀr pÄ gÄrden.... Tillhör det din trÀning för fastare bak??Katt och klackskor pÄ matbordet vi Àr hemma
Idag jobbade jag i trÀdgÄrden och orkade inte ens slÄ i en pinne i marken. Men eftersom jobbet mÄste göras var jag tvungen att bryta efter 92 h och 10 min. Jag ville hÄlla pÄ till minst 5 dagar men det sket sig. Min första mÄltid med vattenmelon, ett kokt Àgg och en sportknÀcke med ost och tomat med lite salt var helt underbar. Jag har pÄmints om att uppskatta mat igen. Totalt gick jag ner ca 4 kg och nu fortsÀtter enkel 8-16 fasta plus att jag vill undvika socker. Detta gör jag gÀrna igen för att pÄminnas om att uppskatta mat men dÄ gÀrna utan tungt arbete pÄ schemat. Jag kÀnner mig lÀttare i kroppen och lite mjukare i musklerna och BMI har nÄtt under 25 Rekommenderas!