• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gomorron! (igen).
Utsikt frÄn sovsÀcken.

6DDCCCB3-597A-44C1-BF0A-603DC4BA1D6B.jpeg

Äntligen nĂ„t pĂ„ ingĂ„ng i G-Shock samlingen som pĂ„ sista tiden tunnats ut.
Har en lÀngre tid suktat efter en 5500 och eftersom jag Àr trogen vintage ville jag ha en med röda knappar, sÄ lik originalet frÄn 1985 som möjligt sÄ hitta en begagnad frÄn Japan en G 5500 1JF
Obs lÄnad bild
Ska bli spÀnnande detta
@Haugesund slog Ă€ntligen till👍
Screenshot_20220818-103244.png

Har en lÀngre tid suktat efter en 5500 och eftersom jag Àr trogen vintage ville jag ha en med röda knappar, sÄ lik originalet frÄn 1985 som möjligt sÄ hitta en begagnad frÄn Japan en G 5500 1JF
Obs lÄnad bild
Ska bli spÀnnande detta
Grattis !
Kjempefin. Gleder meg til Ă„ se bilde :D

Obs lÄnad bild
Ska bli spÀnnande detta

Nu snackar vi throw-back. Älskar röda knappar. Ett av de fĂ„ element som förknippas med det glada och roliga 80-talet!

Har aldrig vÄgat mig pÄ det dÀr. Men uppdatera gÀrna hur du mÄr, hur krÀmpor a pÄverkas osv.
Idag jobbade jag i trĂ€dgĂ„rden och orkade inte ens slĂ„ i en pinne i marken. Men eftersom jobbet mĂ„ste göras var jag tvungen att bryta efter 92 h och 10 min. Jag ville hĂ„lla pĂ„ till minst 5 dagar men det sket sig. Min första mĂ„ltid med vattenmelon, ett kokt Ă€gg och en sportknĂ€cke med ost och tomat med lite salt var helt underbar. Jag har pĂ„mints om att uppskatta mat igen. Totalt gick jag ner ca 4 kg och nu fortsĂ€tter enkel 8-16 fasta plus att jag vill undvika socker. Detta gör jag gĂ€rna igen för att pĂ„minnas om att uppskatta mat men dĂ„ gĂ€rna utan tungt arbete pĂ„ schemat. Jag kĂ€nner mig lĂ€ttare i kroppen och lite mjukare i musklerna och BMI har nĂ„tt under 25 😀 Rekommenderas!
E4E457F9-BA35-40A8-BB21-C7A0B2046F9A.jpeg

Idag jobbade jag i trĂ€dgĂ„rden och orkade inte ens slĂ„ i en pinne i marken. Men eftersom jobbet mĂ„ste göras var jag tvungen att bryta efter 92 h och 10 min. Jag ville hĂ„lla pĂ„ till minst 5 dagar men det sket sig. Min första mĂ„ltid med vattenmelon, ett kokt Ă€gg och en sportknĂ€cke med ost och tomat med lite salt var helt underbar. Jag har pĂ„mints om att uppskatta mat igen. Totalt gick jag ner ca 4 kg och nu fortsĂ€tter enkel 8-16 fasta plus att jag vill undvika socker. Detta gör jag gĂ€rna igen för att pĂ„minnas om att uppskatta mat men dĂ„ gĂ€rna utan tungt arbete pĂ„ schemat. Jag kĂ€nner mig lĂ€ttare i kroppen och lite mjukare i musklerna och BMI har nĂ„tt under 25 😀 Rekommenderas!
Jag testade Keto för 3 Ă„r sen. Men upptĂ€ckte att det inte funkade för min kropp. Blev vĂ€ldigt lugn nĂ€stan halvdöd, absolut inget stress. Men gick inte jobba fysiskt utan kolhydraterna. Jag behöver verkligen vara fylld med mycket energi för att orka med. För mycket fett sĂ„ började magen brĂ„ka lite ocksĂ„. Jag Ă€r som ett Jas plan förbrukning har jag insett😁

FÄr lite jÀklar anamma med kolisar
Klocka för offtopic lite middagslur
DSC_6310.JPG

Tack för update. Ja det Àr det dÀr med att inte orka sÄ mycket initialt, keto-kost gör ju lite sÄ att kroppen fÄr panik liksom. Men i det lÄnga loppet tror jag de flesta vÀnjer sig.

Kan ej posta nÄn bild hÀr i G trÄden idag, Àr lite otrogen lol.

Tillbaka
Topp