Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HAHAHAâŠ. avstĂ€ngd?⊠för en myskudde frĂ„n Dollar Store?Fru hepanter myser med kudden i bakgrunden vĂ„gar ej visa den för dĂ„ blir man vĂ€l avstĂ€ngd
Brukar bli sÄ. Velar fram och tillbaks som vanligtJahapp.. DÄ var det bara Ä se till att korna börjar mjölka lite till dÄ
Och vipps kommer villhöver-nerven triggas till nyköp
Banne mig. Jag har hört att det finns G-shocks i dammodell, har för mig att vi sÄg nÄn i trÄden för ett tag sen. Kanske det finns nÄgon som kan tipsa om nÄgon modell?Kör konstÄkning du ocksÄ annars finns en G-Shock för alla tillfÀllen
Hon fick syn pĂ„ den och plocka med sig den i farten till kassan hur vet du allt detta...?HAHAHAâŠ. avstĂ€ngd?⊠för en myskudde frĂ„n Dollar Store?
Nej nej nejâŠ!
Har du köpt den till frun eller har hon köpt den till sig sjÀlv?
Du kan fÄ byta den mot en med positiv display av mig.Betraktningsvinkeln pÄ negativa displays Àr sÄdÀr
haha den har jag ocksÄ sett pÄ dollar store, frun passade pÄ den dockFru hepanter myser med kudden i bakgrunden vÄgar ej visa den för dÄ blir man vÀl avstÀngd
Nej, det finns inga!Banne mig. Jag har hört att det finns G-shocks i dammodell, har för mig att vi sÄg nÄn i trÄden för ett tag sen. Kanske det finns nÄgon som kan tipsa om nÄgon modell?
Hade de haft âden andraâ kudden för försĂ€ljning dĂ„ hade det varit himla liv i alla blasktidningar och frĂ„n alla feministerâŠ.haha den har jag ocksĂ„ sett pĂ„ dollar store, frun passade pĂ„ den dock
Vad tycker du? Jag har lite svÄrt för det knarriga bandet pÄ vanliga oaken. Metall borde ge en nice gedigen kÀnsla ocksÄ kan kaf tÀnkaUtvÀrderar denna lite
Vad tycker du? Jag har lite svÄrt för det knarriga bandet pÄ vanliga oaken. Metall borde ge en nice gedigen kÀnsla ocksÄ kan kaf tÀnka
Ja tavlan Àr grym. Borstade finishen pÄ den klockan ser riktigt fin ut. Lagom pris . Jag drar mig lite för fullpriset. Avskyr att hamna mellan 2 hÄl pÄ bandetSvÄrt att klaga pÄ denna för de 1.2k jag gav. Fin tavla etc. Bandet Àr bra men hamnar lite mellan tvÄ hÄl, tycker estetiskt de kunde dragit till med nÄgot roligare med. Eller behÄllt som pÄ resinoaken lite mer klassiskt
Ja tavlan Àr grym. Borstade finishen pÄ den klockan ser riktigt fin ut. Lagom pris . Jag drar mig lite för fullpriset. Avskyr att hamna mellan 2 hÄl pÄ bandet
Problemet Àr att jag nog villhöver en sÄn... Har fÄtt en brilliant ideGÄr ju köpa för 1.4k frÄn brandfield med kod BF30SHOPPING ÀndÄ helt ok
BerĂ€ttaâŠProblemet Ă€r att jag nog villhöver en sĂ„n... Har fĂ„tt en brilliant ide
Villhöver hÀr med. Kanske delfinansiera med att flippa min vita OakProblemet Àr att jag nog villhöver en sÄn... Har fÄtt en brilliant ide
Skit ocksÄ. DÄ nÀrmar det ju sigGÄr ju köpa för 1.4k frÄn brandfield med kod BF30SHOPPING ÀndÄ helt ok
Fick för mig att testa en grej baraBerĂ€ttaâŠ
KöööööööööpSkit ocksÄ. DÄ nÀrmar det ju sig
Ha ha ovanligt i denna trÄdenKöööööööööp
Fick för mig att testa en grej bara
Men visst fasen hade den vart trevlig med ett silver-armband oxÄ?
Blir det lĂ€ge mĂ„ste jag nog testa iafJo kanske, tycker dock att looken med detta gummi Ă€r nice lite mer lyx Ă€n casios egna. Sen skulle jag önskat boetten var helt borstadâŠ
Hade ocksĂ„ önskat att allt var borstatJo kanske, tycker dock att looken med detta gummi Ă€r nice lite mer lyx Ă€n casios egna. Sen skulle jag önskat boetten var helt borstadâŠ