• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Betraktningsvinkeln pÄ negativa displays Àr sÄdÀr
negative.jpg
 
haha den har jag ocksÄ sett pÄ dollar store, frun passade pÄ den dock ;)
Hade de haft ”den andra” kudden för försĂ€ljning dĂ„ hade det varit himla liv i alla blasktidningar och frĂ„n alla feminister
. 😂
Hmm
Dollar importerar det mesta frĂ„n Kina, konstigt att de inte sĂ€ljer kvalitetsklockor đŸ˜‚đŸ€Ł
 
Senast Àndrad:
Vad tycker du? Jag har lite svĂ„rt för det knarriga bandet pĂ„ vanliga oaken. Metall borde ge en nice gedigen kĂ€nsla ocksĂ„ kan kaf tĂ€nka 🙂😎

SvĂ„rt att klaga pĂ„ denna för de 1.2k jag gav. Fin tavla etc. Bandet Ă€r bra men hamnar lite mellan tvĂ„ hĂ„l, tycker estetiskt de kunde dragit till med nĂ„got roligare med. Eller behĂ„llt som pĂ„ resinoaken lite mer klassiskt đŸ€“

Men överlag gillar man oaken (inte helt sÀker jag Àr inkluderad dÀr) med nÄgra bandalternativ Àr denna nog en bra owg klocka.
 
SvĂ„rt att klaga pĂ„ denna för de 1.2k jag gav. Fin tavla etc. Bandet Ă€r bra men hamnar lite mellan tvĂ„ hĂ„l, tycker estetiskt de kunde dragit till med nĂ„got roligare med. Eller behĂ„llt som pĂ„ resinoaken lite mer klassiskt đŸ€“
Ja tavlan Ă€r grym. Borstade finishen pĂ„ den klockan ser riktigt fin ut. Lagom pris 👍. Jag drar mig lite för fullpriset😅. Avskyr att hamna mellan 2 hĂ„l pĂ„ bandet
 
Det Àr obarmhÀrtigt att ha fastnat i G-shockdelen av klocktrÀsket. Inte bara att det Àr flera modeller man vill ha men inte har rÄd till, utan att det regelbundet kommer ut nya attraktiva modeller!
Finns det nÄgra klockmodeller av andra mÀrken eller serier dÀr utbytet av modeller Àr sÄ rikt och förnyas sÄ frekvent som nÀr det gÀller G-shock?
 
Tillbaka
Topp