Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ med lÀderjackan för bövelen. Det dÀr ser för glassigt utJag kan oxÄ....
Va? Trodde vi var i G-shocktrÄden??Hörru köp en skaplig traktor istÀllet pengarna rÀcker till en ny 200 hÀstare
Varit pÄ bÄtmÀssa och blev sjuk sugen pÄ att trycka pÄ köp-knappen men.... Vissa inköp krÀver lite eftertanke! Och sen ska vi pÄ nÄn sorts 50-60 talsfest ikvÀll och dÄ fÄr man iaf försöka!
Nere hos mor o hÀlsar pÄ innan mjölket
Hon söker redan efter en ny, denna kommer kanske fÄ lÀmna sa hon lÀngre fram. Hon börjar lÄta som en av oss..
De fÄr nog gÄ genom mig dÄNice, hur skickar man PM till Mor Hepanter?
Se upp för skörbjuggen bara. Sann historia, en slÀkting som Àr lÀkare var med om en patient som drabbats av skörbjugg efter en kost bestÄende av falukorv och kokt potatis...Har grovstÀdat diskmaskinen. Det var ett helvetes kladd.
Funderar... korv med bröd. Om man kör med det fortsÀttningsvis borde risken för fett i maskinen vara minimal. Man kan ju variera kosten ÀndÄ. Det finns ju tjock korv, smal korv, lÄng korv, kort korv, stark korv. Ja en vÀldans massa korv!
Kanske ska göra enklare rengöring lite oftare ocksÄ, fortsÀttningsvis.
Du kan vÀl hojta till nÀr Mor drabbats av flipparsjukanDe fÄr nog gÄ genom mig dÄ
âDenna klocka har tillbringat större delen av sitt liv lĂ€ngst in i en skrivbordslĂ„da pĂ„ ett större företag.
VDân fick denna i present men gillade inte designen sĂ„ han âglömdeâ helt enkelt bort den.â
Casio G-Shock DW6900 CB Chronograf - 1995 - Three Eyes - samlarskick
Utropspris: 180 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-28 21:44:21. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
TrÀbocken ville sÀkert ha en trÄkig stÄldykare med Pepsibezel....DW-6900CB slÀpptes 2010
"Release: February 2010"
https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6900CB-1&subseries=DW-6900&series=6900
...sÄ 1995 var vÀl inte riktigt sant. Kul story dock. Vad Àr det för jÀkla trÀbock som inte uppskattar en 6900 i gÄva?
Riktigt frÀn juTackar @Hans B 1955 för denna fantastiska pjÀs (Àven om det nu var lÀnge sedan). Perfektion i mina ögon! Gillar den skarpt!
Modellen heter MRG-G2000HA.
Inte bara jag som gillar den.
Tackar @Hans B 1955 för denna fantastiska pjÀs (Àven om det nu var lÀnge sedan). Perfektion i mina ögon! Gillar den skarpt!
Modellen heter MRG-G2000HA.
Inte bara jag som gillar den.
Morgonvalet. LÀttare för mig Àn mÄnga andra hÀr pga lÀgre tillgÀnglighet
Livet ska inte alltid vara lÀttMorgonvalet. LÀttare för mig Àn mÄnga andra hÀr pga lÀgre tillgÀnglighet
Antagligen. Den vita tÀnkte jag kolla lite intresse för hÀr i trÄden. Sugen pÄ nÄgot kul byte. Vitt var inte min grejVÀnta du. Det kommer.
Bra med valmöjligheterLivet ska inte alltid vara lÀtt
God morgon och söndag pÄ er
Klokt....Morgonvalet. LÀttare för mig Àn mÄnga andra hÀr pga lÀgre tillgÀnglighet
Nej.... vissa gör det svÄrare och svÄrare för var dag som gÄr....Livet ska inte alltid vara lÀtt
God morgon och söndag pÄ er
De roliga Àr ju att roosterman skulle kunna skaffa egen nÀtbutik med sitt utbud. Leker med tanken att rabattkoden skulle heta "mjukglass2022" för 20 %rabatt pÄ köpetNej.... vissa gör det svÄrare och svÄrare för var dag som gÄr....