• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hur kÀnns den pÄ handleden tycker du? Min fru fick min gamla GA2100 men hon tycker att den Àr lite för stor.
Vad tycker du om ”damvarianten”? GMSA2100?
Funderar pÄ att köpa en sÄn till henne istÀllet.
Gillar mina minioaks jĂ€ttemycket och Ă€r dom av mina G-shocks som jag anvĂ€nder mest 😊 dessutom jĂ€ttesköna att bĂ€rađŸ‘đŸ»
 
Förslag pÄ första GShock? Lite sugen pÄ rolig klocka man kan banka skiten ur nÀr man inte vill ha finklockorna pÄ.

GÀrna lite i ögonfallande ;)

Vad Àr iögonfallande? Diskret = square eller oak. Synlig och mer extrem = Mudmaster, gulfmaster, Rangeman etc.

Den Rangeman du fick lÀnkad Àr ett bra köp, Àgt nÄgra. Mkt g för pengen (alla funktioner du kan tÀnka dig plus solar/multi band) och skön att bÀra!
 
En liten heads up, tĂ€nkte flippa Ă„rets sommarklocka GG-b100 stealth, grym klocka men dags att bĂ€ra annat (och pĂ„ sikt en GWG-2000). Annons kommer annars under dagen đŸ€“

NĂ„vĂ€l höll ut i nĂ€ra en timma innan jag tog bort den frĂ„n annonsen pga fet Ă„gren direkt och önskan ingen skulle pm:a om den hehe 🙈 😂
 
Vad Àr iögonfallande? Diskret = square eller oak. Synlig och mer extrem = Mudmaster, gulfmaster, Rangeman etc.

Den Rangeman du fick lÀnkad Àr ett bra köp, Àgt nÄgra. Mkt g för pengen (alla funktioner du kan tÀnka dig plus solar/multi band) och skön att bÀra!
Sjukt bra frĂ„ga, men efter att ha kollat runt Ă€r det nog square som gĂ€ller. Är full metal vĂ€rt? Gillar utseendet men kanske finns vettiga klockor till en lite billigare peng.
 
Sjukt bra frĂ„ga, men efter att ha kollat runt Ă€r det nog square som gĂ€ller. Är full metal vĂ€rt? Gillar utseendet men kanske finns vettiga klockor till en lite billigare peng.

Ägt nĂ„gon G-shock innan? Annars testa en riktig klassiker i DW-5600e, den Ă€r grym tycker jag för ~500kr begagnad och nĂ„gra hundra mer ny. Iof aldrig Ă€gt en stĂ„lsquare ska tillĂ€ggas men gissar de Ă€r trevliga med iof 👀
 
Sjukt bra frĂ„ga, men efter att ha kollat runt Ă€r det nog square som gĂ€ller. Är full metal vĂ€rt? Gillar utseendet men kanske finns vettiga klockor till en lite billigare peng.
Iögonfallande square😍 GW-B5600AR
IMG_20220814_142527.jpg

Den röda displayen Ă€r riktigt trevlig👍
 
1890DED1-4AC5-4A74-BBB5-2A99A2FF752F.jpeg

Ska man behĂ„lla eller vara förnuftig och betala en del av en mc med denna rackarn
 det Ă€r frĂ„gan.
Är det sĂ€ljaren av mcÂŽn som skulle ta den som dellikvid, eller Ă€r det försĂ€ljning för att öka insatsen till mcÂŽn? MisstĂ€nker att du tappar en hel del sĂ„ hĂ€r tidigt efter att den kom?
 
Är det sĂ€ljaren av mcÂŽn som skulle ta den som dellikvid, eller Ă€r det försĂ€ljning för att öka insatsen till mcÂŽn? MisstĂ€nker att du tappar en hel del sĂ„ hĂ€r tidigt efter att den kom?
För att öka insatsen, eller minska flytt av pengar, eller hur man nu ser det. Med tanke pÄ att det sÄldes en för 20 pÄ en timma förra veckan sÄ Àr det ju ingen risk tÀnker jag.
 
Tillbaka
Topp