BÄda direkt frÄn sneaker freaker? Försökte vara vaken vid slÀppet men kammade 0. Antar att alla gick Ät snabbt/vid preorder... FÄr knipa en EU version istÀllet
Hade första pÄ pre-order. Den andra tog jag frÄn Sverige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄda direkt frÄn sneaker freaker? Försökte vara vaken vid slÀppet men kammade 0. Antar att alla gick Ät snabbt/vid preorder... FÄr knipa en EU version istÀllet
Fina fĂ€rger pĂ„ den! Vad visar ringen vid texten âAdjustâ?![]()
(DW-003)
Indikator för ifall ljussignal (i samband med alarm, timsignal etc) Ă€r aktiverad.Fina fĂ€rger pĂ„ den! Vad visar ringen vid texten âAdjustâ?
Det finns, men slutsÄld sedan lÀnge. Dw-p5600 nÄgot.bestÀllde just en frÄn tysk webshop.
nÄgon som vet om det finns squares i samma grÄa fÀrg som denna redback?
Heh, samma hÀr! Vilken bestÀlldes du frÄnbestÀllde just en frÄn tysk webshop.
nÄgon som vet om det finns squares i samma grÄa fÀrg som denna redback?
Den gillade jag!!Det hÀr slÀppet ser kul ut. Kul att de anvÀnder den nya squaren som bas.
https://www.g-central.com/g-shock-g...niversary-of-the-fire-department-rescue-team/
![]()
![]()
Snygg! Kollade lite pÄ föregÄngaren som de gjorde med Rangeman ... runt 10 papp!!Det hÀr slÀppet ser kul ut. Kul att de anvÀnder den nya squaren som bas.
https://www.g-central.com/g-shock-g...niversary-of-the-fire-department-rescue-team/
![]()
![]()
2300 för den hÀr typ. RÀtt bra ÀndÄ .Snygg! Kollade lite pÄ föregÄngaren som de gjorde med Rangeman ... runt 10 papp!!
Ja. Det funkar! VÀrt att övervÀga i alla fall.2300 för den hÀr typ. RÀtt bra ÀndÄ .
Det stÀmmer. SÄhÀr ser skalet ut (pÄ en annan klocka)hmmm... tro vilken du tÀnker pÄ? mina googlingar Àr fruktlösa.
kan det vara DW-D5600P-8 du tÀnker pÄ? (fast den ser lite ljus ut).
Ser riktigt snygg ut. Lever den upp till förvĂ€ntningarna? Hoppas för min och @:-) skull att 43einhalb.com Ă€r pĂ„litliga sĂ„ att Ă€ven vi fĂ„r vĂ„ra klockorĂven den âvanligaâ boxen var ganska pĂ„kostad för att vara G-Shock. Megacool! Hur jag ska klara mig utan solar, multi och auto vet jag inte men det fĂ„r gĂ„.
DW-5700SF-1ER
![]()
![]()
![]()
Se riktigt snygg ut. Lever den upp till förvÀntningarna? Hoppas för min och @:-) skull att 43einhalb.com Àr pÄlitliga sÄ att Àven vi fÄr vÄra klockor
Skumt med ett par medföljande strumpor... Kanske det Àr en klocka förresten foten?
Stilig! Den högg du blixtsnabbt va?Nyförvarv: en kritvit DW-6900ww-7er
![]()
Vissa kallar den White on White, Artic Fox, Polar Bear...
...nÀr jag spelar Def Leppards White Lightning dÄ apporterar den direkt
![]()
Stilig! Den högg du blixtsnabbt va?