• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Orange idag
PXL_20220826_075803540-02.jpeg
 
20220826_115549.jpg
20220826_115602.jpg


20220826_115556.jpg

Tack för bilder! Lite beroende pÄ ljus och vinkel men klart större skillnad hÀr. Undrar om det Àr nÄgon mod/AM-lösning eller Äldrat resin?


Ser vÀldigt mysko ut. Den fÄr alltsÄ ingen glimrande/glittrande effekt alls i solljus? Tycker bandet ser svart ut.
Man kan ana lite glimmer i mittfÄran och den segmenterade delen pÄ bandet (första bilden) - kan tidigare Àgare försökt sig pÄ nÄn mÀrklig modd genom att doppa den i lösningsmedel eller liknande? Tror inte det Àr AM för de dÀr korniga prickarna finns ju kvar pÄ bandet som sÀkert Àr svÄra att replikera.

Tycker ocksÄ att bezeln inte har lika mycket glimmer och glitter som pÄ min.
 
Åh, Bruuuce! đŸ€—đŸ˜
Woop woop
1661427216567.png


Kikade in dĂ€r nu men ingen rabatt alls. GĂ€llde rabatten bara en dag typ? 😳
 
Ser vÀldigt mysko ut. Den fÄr alltsÄ ingen glimrande/glittrande effekt alls i solljus? Tycker bandet ser svart ut.
Man kan ana lite glimmer i mittfÄran och den segmenterade delen pÄ bandet (första bilden) - kan tidigare Àgare försökt sig pÄ nÄn mÀrklig modd genom att doppa den i lösningsmedel eller liknande? Tror inte det Àr AM för de dÀr korniga prickarna finns ju kvar pÄ bandet som sÀkert Àr svÄra att replikera.

Tycker ocksÄ att bezeln inte har lika mycket glimmer och glitter som pÄ min.
Kanske band frÄn annan G2000-modell? Tror inte att det Àr nÄgot lurt med bezel dock. Har ditt band nÄgon text/mÀrkning pÄ spÀnnet?
 
Kanske band frÄn annan G2000-modell? Tror inte att det Àr nÄgot lurt med bezel dock. Har ditt band nÄgon text/mÀrkning pÄ spÀnnet?

PÄ min "electric" stÄr det pÄ den kortare bandet :

526 Y2
16
..pÄ det lÄnga bandet stÄr det
526 Y1
16

PÄ min helsvarta G2000 stÄr det
526 Y1
16
PÄ bÄda banden.

Noterar att undersidan pÄ banden pÄ bÄda modellerna Àr svarta.
 
Tillbaka
Topp