Klockmöte mitt i skogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry för offtopic men det Àr ju en nÀstan G-Shock pÄ terroristband. Och denna öringen var för liten för att behöva brottas ner sÄ det blev inget bad i Àlven. @roosterman
Helt ok. KÀnns lite bÀttre Àn min risemanCool! Hur Àr den negativa displayen?
Tips för klocklÄda, finns pÄ Lidl för 199kr, plats för 8 klockor
Om det Àr avbrott sÄ limmar du "bara" ihop det.
Med nÄgot liknande:
PÄ kallfjÀllet, Àlven Mistra i Norska övre rendal.Ah, ser ju riktigt fint ut och hÀrligt vÀder ! Fin tÀckning pÄ öringen! Det Àr inte för varmt i vattnet? Törs man frÄga var ni Àr nÄgonstans?
Lycka till pÄ Lördag!Kart-ritar-G
Jag körde pÄ med eltandborsten nu ikvÀll utan nÄgra medel över huvud taget och borsthuvudet lyckades ta bort i stort sett alla spÄr av oxidationen. Tack för tipset!Det Àr som du sÀger en oxidation av ytan, den mÄste "nötas" bort. Jag har vid nÄgot tillfÀlle kört med eltandborsten och autosol. MisstÀnker att det skulle gÄ lika bra med polish eller liknande och gnugga med topz
TackarLycka till pÄ Lördag!
Ăntligen @roosterman den dĂ€r har ju fattats lĂ€nge. Va du och @Brogin mĂ„ste bo nĂ€ra kastar ni klockpaketen över era trĂ€dgĂ„rdar eller?GD morgon pĂ„ er alla.
Ăntligen freeeedaaaaag!
@Brogin och jag brukar trĂ€ffas i skogen och göra upp klockrelaterade affĂ€rerĂntligen @roosterman den dĂ€r har ju fattats lĂ€nge. Va du och @Brogin mĂ„ste bo nĂ€ra kastar ni klockpaketen över era trĂ€dgĂ„rdar eller?
Goda grannar....Ăntligen @roosterman den dĂ€r har ju fattats lĂ€nge. Va du och @Brogin mĂ„ste bo nĂ€ra kastar ni klockpaketen över era trĂ€dgĂ„rdar eller?
Fan ocksĂ„... lĂ„g @bag i buskarna och spionerade pĂ„ oss! Nu Ă€r vi avslöjade @roostermanSe nedan video för exklusivt material pĂ„ mötet. Ăr osĂ€ker pĂ„ vem som Ă€r vem dock?