• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockmöte mitt i skogen😁
IMG_20220825_193312.jpg
 
Sorry för offtopic men det Àr ju en nÀstan G-Shock pÄ terroristband. Och denna öringen var för liten för att behöva brottas ner sÄ det blev inget bad i Àlven. @roosterman
20220825_123944.jpg

20220825_110731.jpg

Ah, ser ju riktigt fint ut och hĂ€rligt vĂ€der :)👍! Fin tĂ€ckning pĂ„ öringen! Det Ă€r inte för varmt i vattnet? Törs man frĂ„ga var ni Ă€r nĂ„gonstans?
 
Ah, ser ju riktigt fint ut och hĂ€rligt vĂ€der :)👍! Fin tĂ€ckning pĂ„ öringen! Det Ă€r inte för varmt i vattnet? Törs man frĂ„ga var ni Ă€r nĂ„gonstans?
PÄ kallfjÀllet, Àlven Mistra i Norska övre rendal.
JÀttevackert och blev ett gÀng smÄ fjÀllöringar tyvÀrr inga stora. Lagom varmt för fisken.
 
Det Àr som du sÀger en oxidation av ytan, den mÄste "nötas" bort. Jag har vid nÄgot tillfÀlle kört med eltandborsten och autosol. MisstÀnker att det skulle gÄ lika bra med polish eller liknande och gnugga med topz
Jag körde pÄ med eltandborsten nu ikvÀll utan nÄgra medel över huvud taget och borsthuvudet lyckades ta bort i stort sett alla spÄr av oxidationen. Tack för tipset!
 
Tillbaka
Topp