Walter fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JĂ€klars vilken fin...
Jaha, det Àr bara att inse. Squares med resinband Àr inte för mig. Bara att sÀlja av alla sÄna eller skaffa lÀnk till alla.
TÀnk, jag har faktiskt upplevt samma sak!LikasÄ med denna pjÀs.
FlÀrpen kikar ju inte ens fram.
SkÀmt Äsido, kort flÀrp Àr rÀtt skönt tycker jag. Jag har ju till och med hÀdat och kortat bandet pÄ nÄgon G-shock.Kanske lite svÄravlÀst, men tiden Àr inte sÄ noga nÀr man har semester.
MÄnga som kör kombilÀnk. mycket bÀttre Àn resin? Trevlig klockaBifftomaterna Àr skördade. Square for comparison
Tack sjÀlv! Smidigt och trevligt Àr precis sÄ som man vill ha detKört den hÀr snygga modden nÀstan hela dagen. Tack @Glantzen för smidig affÀr och en trevlig pratstund!
BÀttre Àn resin!MÄnga som kör kombilÀnk. mycket bÀttre Àn resin? Trevlig klocka
Den Ă€r vĂ€ldigt mörk ifall klockan inte hĂ„lls ârĂ€ttâ. Men hĂ„ller man den rĂ€tt sĂ„ Ă€r det vĂ€ldigt lĂ€ttavlĂ€st. Grymt cool tycker jag den Ă€r.Den Ă€r mysig. Specialsvart t om.
Hur Àr negativa displayen?
Riktigt bra pris. Nog det billigaste jag sett nÄgonsin.Det hÀr tipset Àr för bra för att passa pÄ! En sprillans ny stÄlis för knappt 3500 kr
G-Shock Limited Edition Full Metal Case horloge GMW-B5000D-1ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock Limited Edition Full Metal Case horloge GMW-B5000D-1ER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr grÄ och Àr överdrawww.brandfield.se
Var det du som knep den hos Kultan?
Nu löstes ju mysteriet , men jag kan ju lika gÀrna lÀgga upp bild pÄ hur strapet pÄ min ser ut "for future reference" eller nÄt :Verkar ju absolut vara lösningen, tack alla för hjÀlp med research. Ska fundera pÄ om jag vill göra ett Äterköp eller behÄlla, gillar den fortfarande vÀldigt mycket. Kan eventuellt ocksÄ sÀlja hÀr till bra inköpspris om nÄgon Àr sugen?
KĂĂĂP DĂ ....Det hĂ€r tipset Ă€r för bra för att passa pĂ„! En sprillans ny stĂ„lis för knappt 3500 kr
G-Shock Limited Edition Full Metal Case horloge GMW-B5000D-1ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock Limited Edition Full Metal Case horloge GMW-B5000D-1ER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr grÄ och Àr överdrawww.brandfield.se
SvÄrt att smaska mjukglass pÄ hojen..Oaktime
(utan mjukglass)
Det rĂ€cker med en. Fast jag blev lite sugen Ă€ndĂ„KĂĂĂP DĂ ....
Du har grövre handleder Àn mig, den ser ut att sitta bra. Hur mycket jag Àn Àlskar grodmÀn sÄ Àr de allt annat Àn bekvÀmaApropÄ handledsbilder pÄ mig och mina squares sÄ tycker jag sitter bÀttre och kÀnns bÀttre.
Ja, de Àr ju inte direkt smidiga att gömma under skjortÀrmen.Du har grövre handleder Àn mig, den ser ut att sitta bra. Hur mycket jag Àn Àlskar grodmÀn sÄ Àr de allt annat Àn bekvÀma
Go vintage! Jag hade samma problem tills jag testade 200-serien, sitter riktigt bra (jÀmfört med nyare froggies).Du har grövre handleder Àn mig, den ser ut att sitta bra. Hur mycket jag Àn Àlskar grodmÀn sÄ Àr de allt annat Àn bekvÀma
200-serien?Go vintage! Jag hade samma problem tills jag testade 200-serien, sitter riktigt bra (jÀmfört med nyare froggies).
Och om man kollar pÄ 9900 sÄ Àr dom ju nÀstan smÄ och lÀr ju sitta som en square ungefÀr.
GW-200200-serien?
Ska kolla in dessa. Tack sÄ mycket!GW-200
https://shockbase.org/watches/subseries_dyn.php?series=200&subseries=GW-200&modul=2422
+ GW-201 - 225 (nÄgra specialare)