Jonte.L
Silver
Men det dÀr var nÀstan ojuste. DaaaamnTusen tack
Nu trivs man Ànnu bÀttre i den hÀr trÄden nÀr det Àven snackas SAAB
Rutten photoshop för topic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men det dÀr var nÀstan ojuste. DaaaamnTusen tack
Det lÀr nog inte hÀnda.... Hon Àr torsk pÄ sin smartwatch sÄ Oaken blir nog ingen evryday watch....Grattis till henne. NÀr fÄr vi se frubrogin starta upp ett konto hÀr?
Jag kör dem i brödrosten.Köper man mÄnga G-shocks under en vecka blir det blodpudding till lunch. Det gÀller att klara sig undan besök frÄn LyxfÀllan!
Den hÀr matchningen hade varit stenhÄrd. Har tyvÀrr bara en av dom kvar. Hittar ingen bild pÄ cabben, men den hade ocksÄ matchat i fÀrgMen det dÀr var nÀstan ojuste. Daaaamn
Mmmm HirschTusen tack
Det ligger mĂ„nga pĂ„ Blocket som förblir osĂ„lda. Marknaden för G-Shocks Ă€r inte alls som dyrare mĂ€rken, hĂ€r ska man vara glad om en klocka behĂ„ller 50-70% av nypriset.Anade det. Inte sugen men tyckte den var tuff. Ăr det bara jag eller Ă€r det mycket chansningar pĂ„ orimliga priser pĂ„ blocket och tradera. Mycket som Ă€r nĂ€ra nypriset. Kanske varit sĂ„ lĂ€nge. Sen kanske det Ă€r okej nĂ€r efterfrĂ„gan Ă€r stor men utbudet lĂ„gt/ sĂ„nt som utgĂ„tt. Ărligt med priser hĂ€r dock kĂ€nns det som
Jag har vÀldigt mycket kul i g-shocks prisklasser. Byts ju nÀstan lite klockor i trÄden med "prova pÄ pris" och tips. Mycket uppskattatDet ligger mÄnga pÄ Blocket som förblir osÄlda. Marknaden för G-Shocks Àr inte alls som dyrare mÀrken, hÀr ska man vara glad om en klocka behÄller 50-70% av nypriset.
Ăr den pĂ„ den utlovade jakten?God fredagsmorgon pĂ„ er allihopa!
Den som kom frÄn mig, lÀr vÀl vara fulladdad?Vi tar ett par till . Nu ska jag byta till den andra likadana sÄ denna fÄr ligga och ladda lite. För att jag kan
Det var den Det Àr den med lÀnken som fÄr bo i fönstret i nÄgon dagDen som kom frÄn mig, lÀr vÀl vara fulladdad?
EN Saab som matchar?Den hÀr matchningen hade varit stenhÄrd. Har tyvÀrr bara en av dom kvar. Hittar ingen bild pÄ cabben, men den hade ocksÄ matchat i fÀrg
Coool, sonett Àr hÀftig. Med alla moderna Retro inspirerade bilar sÄ kanske vi jade fÄtt sett den om saab fortsatt.En Saab som matchar?
@roosterman har ju tagit Àven det till nÀsta nivÄ och har bÄde G-shock och Saan för varje tillfÀlle, vardag som fest. Men jag har inte sett att han har den sportigaste Saaben av dem alla, Sonett? Jag sprang pÄ en bok igÄr som kanske kan tjÀna som inspiration. @roosterman.
I hear youKöper man mÄnga G-shocks under en vecka blir det blodpudding till lunch. Det gÀller att klara sig undan besök frÄn LyxfÀllan!
Köper man mÄnga G-shocks under en vecka blir det blodpudding till lunch. Det gÀller att klara sig undan besök frÄn LyxfÀllan!
He he har knappt handlat alls faktisktI hear you
Har ju tjatat om mina porter moddar som jag Àr vÀldigt glad över att ha. Men det kÀnns ÀndÄ som nÄt har saknats. Mrg Square till all Àra.
Var ganska sÀker pÄ att den hÀr dagen aldrig skulle komma men som dom sÀger plötsligt hÀnder det.
LĂ„t mig presentera the real deal
Denna pjÀs har jag min goda vÀn @Daion aka the shark att tacka.
True story: En kompis brukade koka varmkorv i vattenkokaren, anvÀnde sedan vattnet till pulvermoset. Aktuellt knep nu igen i dessa tider?Jag kör dem i brödrosten.
Spisen drar för mycket el.
- Grattis, kul att det Àr din tur att ta hand om den nuHar ju tjatat om mina porter moddar som jag Àr vÀldigt glad över att ha. Men det kÀnns ÀndÄ som nÄt har saknats. Mrg Square till all Àra.
Var ganska sÀker pÄ att den hÀr dagen aldrig skulle komma men som dom sÀger plötsligt hÀnder det.
Hur ser "receptet" ut för den svarta om man bygger den sjÀlv?Har ju tjatat om mina porter moddar som jag Àr vÀldigt glad över att ha. Men det kÀnns ÀndÄ som nÄt har saknats. Mrg Square till all Àra.
Visserligen, men det kan finnas gott om bufflar...SjÀlvklart svar nÀr man blir stÄngad av en tjur Àr det bra, dock Àr det ovanligt med tjurar inne pÄ kontoren
Ja det Àr inte omöjligt. LÀskigt lÀge ekonomiskt i vÀrlden.True story: En kompis brukade koka varmkorv i vattenkokaren, anvÀnde sedan vattnet till pulvermoset. Aktuellt knep nu igen i dessa tider?
TvÄ lÀckra klockor dessutomHaha, det Àr ju kul med bullar.
GMW-B5000GD + GMW-B5000TFC glas + TFC/TFG baklock + TFC bezel/lÀnk.Hur ser "receptet" ut för den svarta om man bygger den sjÀlv?
Ăr det vanlig svart stĂ„lis + annat baklock + annat glas + annan bezel?
SÄ bra, mina solar bor alltid hÀr och fÄr en liten dos ljus varje dagDet var den Det Àr den med lÀnken som fÄr bo i fönstret i nÄgon dag
Dom hade sÀkert haft ett byggt innan bara för att lixom visa
Sicken cool Baby-G. Har du visat den hÀr innan??
Undrar hur mÄnga som kan göra sÄ Àr min första tanke . Hade valt cabben. Fast toppola Àr sÄ charmigt. Fel generation för v4 (?). Vinröd g har jag aldrig sett. Nice
Fattas bara den klockrena (?) kombon av denna och Mudmaster.