Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skön modul juh... 1032Y
Den var/Àr cool.Kollade precis pÄ denna videon och blev pÄmind om att jag saknar min 2040 Flare Red
Hittade denna bilden i arkivet efter lite letande. Grym modell!
![]()
Det kan ha trillat in ett litet paketâŠ
![]()
Ska bli kul att se resultatet. Kommer passa vÀldigt bra fÀrgmÀssigt i alla fall!Min gamla DW-5600 ska fÄ donera glas, modul och gummidelar till projektet. Ganska bra finish pÄ kina-boetten. Blir spÀnnande att trycktesta sen.
![]()
Kollade precis pÄ denna videon och blev pÄmind om att jag saknar min 2040 Flare Red
Hittade denna bilden i arkivet efter lite letande. Grym modell!
![]()
Aha! Skruvat lock, lite ovanligt tror jag. Missade det totalt...GW-5000 Àr nÄgon sorts ikon. StÄlboett och skruvat baklock gör att du fÄr lite mer tyngd i den. VÀl vÀrd att prova.
Ăven S5600 Ă€r grym med sitt kolfiberband och titanbaklock. LĂ€tt som bara den. Bandet Ă€r dock stelt som tusan och jag har aldrig fĂ„tt den att sitta riktigt bra. Men Ă„ andra sidan gör det inte nĂ„got dĂ„ vikten Ă€r försumbar. Har kastat ett öga pĂ„ den som ligger pĂ„ Tratten. Om den hamnar pĂ„ 1600 Ă€r det vĂ€l rĂ€tt ok. SĂ„lde min U-modell för 1800 i maj 2024
PÄ vilket sÀtt?Skruvarna till baklocket ser vÀldigt fel ut![]()
Haha tack för erbjudandet men det vill jag inte. Hade haft Ängest for lajf om jag hade rÄkat skada nÄgon annans klockaJag Àr med!
Ska du lÄna en stÄlis i mars??
![]()
Nu retas duFlair Friday
![]()
Krysskruv med kullrig skalle Àr vanligt pÄ fake-Gs.PÄ vilket sÀtt?
Tycker de ser ut som vanligt, eller?
Kolla hÀr @adrian_vg för ett exempel pÄ fake i jÀmförelse@Kattvakt
Ett gÀng fake (gul) vs Àkta (svart) GA-110
Samma saker dÀr, blurrig text, visare, spÀnnet, baklocket, Àven urverket och skruven till locket ...
Ett exempel tillJepps...
Inringat i rött jÀmfört med grönt.
Ser rÀtt ut ensam, men inte med en Àkta bredvid.
FÀrgsÀttningsmÀssigt Àr faken gjord som en GG-1000RG-1A men en riktig ska ha roséguld istÀllet för silver.
Aja, ibland gÄr man pÄ en mina, men fÄr se hur sÀljaren sköter Äterbetalning.. Annars kommer Tradera gÄ in och brÄka Ät mig
![]()
Dagen till Àra kör vi Walter
![]()
FantastisktI grodlabbet arbetar vi med att ta fram den perfekta jiggen för att forma bandet till hÄl tre med preciiiis lagom hajfena.
![]()
Det Àr tur jag har min Antarctic-groda som tröst