Jonte.L
Silver
Ja va klockrent. Okej @roosterman HÀr Àr nÀsta jag vill se....Fattas bara den klockrena (?) kombon av denna och Mudmaster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja va klockrent. Okej @roosterman HÀr Àr nÀsta jag vill se....Fattas bara den klockrena (?) kombon av denna och Mudmaster.
Man pratar om vehicle-to-grid. Har du funderat pÄ watch-to-grid?SÄ bra, mina solar bor alltid hÀr och fÄr en liten dos ljus varje dag
Koka Àgg i vattenkokaren har jag hört talats om, men den dÀr var ny.True story: En kompis brukade koka varmkorv i vattenkokaren, anvÀnde sedan vattnet till pulvermoset. Aktuellt knep nu igen i dessa tider?
HÀlften kan jag med lite tur ordna imorrnJa va klockrent. Okej @roosterman HÀr Àr nÀsta jag vill se....
Snyggt. Jag gillar hypoteserna hÀr i trÄdenHÀlften kan jag med lite tur ordna imorrn
Hypotetiskt sett kan det landa en grej dÄ
Behöver jag pÄpeka att han inte var sÄ krÀsen?Koka Àgg i vattenkokaren har jag hört talats om, men den dÀr var ny.
"Intressant" bismak pÄ tekoppen nÀsta gÄng?
DÄ kanske man borde matcha bÄten ocksÄ. Nej jag vet, en röd för att matcha slalomskidornaSnyggt. Jag gillar hypoteserna hÀr i trÄden
Godafton och stort grattis!Fru Brogin fyller Ă„r idag....
Det dÀr blir sÄ grymt bra!Det hÀr gör ju inte sÄ vÀrst ont att komma hem till..
Jevvlar vad stort det blir
Mycket bra val! Grattis!
Första G-shocken nÄgonsin, G-9000 har landat idag efter nÄgon veckas tullbehandling. Jag som Àr van vid diverse puls/abc klockor tycker storleken Àr lagom. MÀktigt med dubbla stoppur med. Den fÄr definitivt stanna som bruks- och jobbklocka!
JÀttekul att du Àr sÄ glad!Har ju tjatat om mina porter moddar som jag Àr vÀldigt glad över att ha. Men det kÀnns ÀndÄ som nÄt har saknats. Mrg Square till all Àra.
Var ganska sÀker pÄ att den hÀr dagen aldrig skulle komma men som dom sÀger plötsligt hÀnder det.
LĂ„t mig presentera the real deal
Denna pjÀs har jag min goda vÀn @Daion aka the shark att tacka.
Helt rĂ€tt och precis vad jag tycker Ă€r charmen med G-Shock.Blir knappt bĂ€ttre Ă€n sĂ„. Och det grymmaste Ă€r att den gĂ„r helt under radarn för folk som inte Ă€r insatta. âDe som vet de vetâ
Oj, spÀnnande att fÄ se kÀrran imorrn dÄ kompis sÄ fÄr vi se nÀr du bÀrgar en passande G till den.HÀlften kan jag med lite tur ordna imorrn
Hypotetiskt sett kan det landa en grej dÄ
PĂ„ en flygplatsâŠ
Ha ha ja undrar vad det blir för klocks tillGodafton och stort grattis!
Det dÀr blir sÄ grymt bra!
Mycket bra val! Grattis!
JÀttekul att du Àr sÄ glad!
Helt rÀtt och precis vad jag tycker Àr charmen med G-Shock.
Oj, spÀnnande att fÄ se kÀrran imorrn dÄ kompis sÄ fÄr vi se nÀr du bÀrgar en passande G till den.
Eller tvÀrtomOj, spÀnnande att fÄ se kÀrran imorrn dÄ kompis sÄ fÄr vi se nÀr du bÀrgar en passande G till den.
Jag har aldrig sett en tidigare iaf.Marahashi Àr vÀll typ omöjlig hitta (ny)
Den dĂ€r Maharishi ser inte ny utâŠMarahashi Ă€r vĂ€ll typ omöjlig hitta (ny)
Jag kan inte avgöra det men den stĂ„r pĂ„ display efter sĂ€kerhetskontrollen i taxfree-shopen.Den dĂ€r Maharishi ser inte ny utâŠ
@Meraborsten hade en vill jag minnas, som sen vandrade vidare i trÄden vÀl?Jag har aldrig sett en tidigare iaf.
Japp@Meraborsten hade en vill jag minnas, som sen vandrade vidare i trÄden vÀl?
Det syns inte sĂ„ vĂ€l men pĂ„ bild tvĂ„ Ă€r det en square med guldknappar.PĂ„ en flygplatsâŠ
Japp. DW-5035.Det syns inte sÄ vÀl men pÄ bild tvÄ Àr det en square med guldknappar.
Blue Tomato?BlueTomato.Com
Köpte du nÄt?Det syns inte sÄ vÀl men pÄ bild tvÄ Àr det en square med guldknappar.
Nej jag ville inte ha nĂ„tt sjĂ€lv sĂ„âŠKöpte du nĂ„t?
Eller Àr d?Marahashi Àr vÀll typ omöjlig hitta (ny)
Minns oxÄ nÄt om det.@Meraborsten hade en vill jag minnas, som sen vandrade vidare i trÄden vÀl?
Gott minne min vÀn!
Typiskt bra med tvÄ dessutom.. Om man skulle vilja skifta lite liksomEn liten kvÀllsbild eftersom Àmnet dök upp.