Fru hepanter
Basic
Denna pÀrla idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hepanter svarar nÀr han pratat med sin advokat sÀger han. Förresten Àlskar jag dina fÀrggladaVafalls, DW6900 trÄkig?! Du har nog bara en trÄkig variant...
TyvÀrr har jag inte fÄtt anvÀnda dem sÄ ofta pÄ senare tid. Det Àr nÄn tjej hÀr som knycker dem hela tiden...Hepanter svarar nÀr han pratat med sin advokat sÀger han. Förresten Àlskar jag dina fÀrgglada
Undrar varförTyvÀrr har jag inte fÄtt anvÀnda dem sÄ ofta pÄ senare tid. Det Àr nÄn tjej hÀr som knycker dem hela tiden...
SĂ„g den ocksĂ„. Ser ut som smuts men det hade tagit hela 2 sekunder att torka bortĂvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
"Inga repor pÄ glaset"
kan ju iofs vara smuts men borde man inte försökt tvÀtta den isÄfall. Hmm ser ut som den ultimata mjölkarklockan
500 kr kan motivera sĂ„dana dĂ„liga bilder men 999Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
"Inga repor pÄ glaset"
kan ju iofs vara smuts men borde man inte försökt tvÀtta den isÄfall. Hmm ser ut som den ultimata mjölkarklockan
Hade tagit den direkt dÄ500 kr kan motivera sÄdana dÄliga bilder men 999
500 Àr lagom, just saying. Kanske blev av med en femhundring igÄr500 kr kan motivera sÄdana dÄliga bilder men 999
Jag noterade att det försvann en 5600BB frÄn Tratten igÄr..500 Àr lagom, just saying. Kanske blev av med en femhundring igÄr
Det ska man alltid göra , bortse frÄn vad andra tycker alltsÄ. Mycket snygg klocka
G-Shock passar till allt om man kan bortse frÄn vad andra tycker.
Va? Nu förstÄr jag inte . Bra tips till nÄgon var detJag noterade att det försvann en 5600BB frÄn Tratten igÄr..
Ăr det nĂ„gon som vet vad för beteckning jag ska söka efter om jag vill köpa ett extra armband med svart spĂ€nne och hĂ„llare till en stĂ„lis. Som detta pĂ„ bilden?
kanske @L&W ?
För mig Àr det vÀldigt beroende pÄ plats i bostaden. DÀr jag förvarar dem synkar de varje natt, 1,5 meter dÀrifrÄn synkar de aldrig. Prova att placera ut ett par pÄ olika stÀllen sÄ kanske du hittar en gynnsam plats?Vet inte om U modulen har bÀttre RC men tycker jag mÀrker att M5610U har klarat att synka oftare Àn tidigare RC G-Shocks jag Àgt. Kul att se RCVD lite oftare i tavlan iaf.
Tur vi har dig, vÄr guruG-Shock Band 10600352 | Watchway
Genuine Casio replacement resin band in black. *Please note: this band was previously 10591658* Made for the following model(s):GMW-B5000-1GMW-B5000G-1www.watchway.co.uk
Det var sÄ lite sÄTur vi har dig, vÄr guru
Min högst ovetenskapliga analys sÀger att du har rÀtt. Jag tror att du eller ev tidigare Àgare har kört batteriet i botten en gÄng för mycket och att du inte kommer fÄ rÀtsida pÄ den innan du bytt batteri.LÄgt batteri igen
Jag kÀnner pÄ mig att batteriet kan va sletetm vore en bra ide att slÀnga i ett nytt frÀscht batteri. Den drar ur sig. Ingen annan G-Shock jag har gör sÄ
Ha ha ha kÀnner igen den svarta magin . Synkar inte i mitt fönster men i klocklÄdan instÀngd i en garderob i samma rum fungerar det varje nattFör mig Àr det vÀldigt beroende pÄ plats i bostaden. DÀr jag förvarar dem synkar de varje natt, 1,5 meter dÀrifrÄn synkar de aldrig. Prova att placera ut ett par pÄ olika stÀllen sÄ kanske du hittar en gynnsam plats?
Edit: Kanske ska tillÀgga att det inte riktigt Àr nÄgon "logik" i placeringen nÀr det gÀller riktigt lÄgfrekvent radio. Mao vid fönster i sydlÀge behöver inte alls vara bÀsta platsen. "Svart Magi" kallar en del det för
laddade du upp det ordentligt frÄn 0 till 100 sist?LÄgt batteri igen
Jag kÀnner pÄ mig att batteriet kan va sletetm vore en bra ide att slÀnga i ett nytt frÀscht batteri. Den drar ur sig. Ingen annan G-Shock jag har gör sÄ
Den dÀr mÄste vi ju pinga in @Flecktarn pÄDet hÀr mÄste ju vara den perfekta jaktklockan vad?
Och hÀr @Brogin, @Jonte.L lÄter som en bra arvtagare till din king om den inte Àr sÄld redanInte just nu..... Men om man vill testa en lite större g-shock Àn square skulle vÀl dw-6900 va en bra början. Eller kanske gx-56, den sistnÀmnde tycker mÄnga Àr rÀtt stor lÀser man. Men jag tycker att square designen gör att den ser smidigare ut
Har den vart riktigt fulladdad eller bara sÄ funktionerna kom igÄng? LÄt den ligga i ett fönster nÀr den inte anvÀnds till att börja med.LÄgt batteri igen
Hur mÄnga av dom bjöd vi mot varandra pÄ Tratten tro?Vafalls, DW6900 trÄkig?! Du har nog bara en trÄkig variant...
JasÄ, var det DU???Hur mÄnga av dom bjöd vi mot varandra pÄ Tratten tro?
Det Ă€r ingen NS.. DĂ„ hade den haft mörk bezeltopĂvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
"Inga repor pÄ glaset"
@roostermanladdade du upp det ordentligt frÄn 0 till 100 sist?
Ge den en riktig toppladdning och se hur den reagerar.@roosterman
NÀ den va aldrig 100, snarare pÄ medium runt 60 procent.
SÄ gör en sist chans att ladda den verkligen full nu.
Men grejen Àr att om man tar alla andra tough solar klockor som behöver man aldrig mecka med dom. Min 5500 tex Àr pÄ high fast den anvÀnts tvÄ ggr sen har den legat i en mörk gruva resten av tiden. Min froggie va alltid pÄ high anvÀndes 3 ggr i mÄnaden, resten av tiden lÄg den i total mörker samma med gw5000 jag hade. SÄ man kan inte bara skylla pÄ att jag gör fel med den