• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Cool modell! Vad Àr det dÀr "ögat" för nÄt?
Onda ögat menar du? 😉
Fyller vad jag vet ingen större funktion mer Ă€n att det fylls upp varje minut som pĂ„ en DW-6900🙂
IMG_20220910_164237.jpg

Senast Àndrad:
Är pĂ„ g att slĂ„ till pĂ„ en g-shock som ricards la upp precis. Är typ den modell som jag letat efter. NĂ„gon som pĂ„ rak arm vet vad som skilljer sig mellan GWM5610-1 och GW-M5610U-1ER. Jag antar att det Ă€r rĂ€tt smĂ„ saker sĂ„ lĂ€r inte bry mig. Alternativt om det finns nĂ„got bra stĂ€lle att lĂ€sa pĂ„ utan att behöva lĂ€sa hela manualen för att fatta skillnaden

Är pĂ„ g att slĂ„ till pĂ„ en g-shock som ricards la upp precis. Är typ den modell som jag letat efter. NĂ„gon som pĂ„ rak arm vet vad som skilljer sig mellan GWM5610-1 och GW-M5610U-1ER. Jag antar att det Ă€r rĂ€tt smĂ„ saker sĂ„ lĂ€r inte bry mig. Alternativt om det finns nĂ„got bra stĂ€lle att lĂ€sa pĂ„ utan att behöva lĂ€sa hela manualen för att fatta skillnaden
Kortfattat skarpare display och belysning pÄ U-modellen.

Tillbaka
Topp