Men va ska @roosterman med dunderhonungs klockan till? Han trÀnar vÀl inte. Ska han sÀlja truckarna mÄntro och börja hÀva sjÀlv pÄ brÄtenDunderhonung?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men va ska @roosterman med dunderhonungs klockan till? Han trÀnar vÀl inte. Ska han sÀlja truckarna mÄntro och börja hÀva sjÀlv pÄ brÄtenDunderhonung?
Herregud vad alla Àr uppmÀrksamma ! Ska kika, tackar
Onda ögat menar du?Cool modell! Vad Àr det dÀr "ögat" för nÄt?
Kortfattat skarpare display och belysning pĂ„ U-modellen.Ăr pĂ„ g att slĂ„ till pĂ„ en g-shock som ricards la upp precis. Ăr typ den modell som jag letat efter. NĂ„gon som pĂ„ rak arm vet vad som skilljer sig mellan GWM5610-1 och GW-M5610U-1ER. Jag antar att det Ă€r rĂ€tt smĂ„ saker sĂ„ lĂ€r inte bry mig. Alternativt om det finns nĂ„got bra stĂ€lle att lĂ€sa pĂ„ utan att behöva lĂ€sa hela manualen för att fatta skillnaden
Det var en lÄng vÀntan!SÀger BorÄs/blocket
Jepp. Snacka om besvÀrlig sÀljare, men bra att ha polare boendes pÄ rÀtt stÀllenDet var en lÄng vÀntan!
Gult Àr ju inte fult.. Det vet du vÀlMen va ska @roosterman med dunderhonungs klockan till? Han trÀnar vÀl inte. Ska han sÀlja truckarna mÄntro och börja hÀva sjÀlv pÄ brÄten
Men det hjÀlpte mig att förstÄ hur det skulle se ut. Har riktigt svÄrt för genomskinliga band. Gröna dagsvisningen var en riktigt snygg detalj
Famous last word Kul att du tÀnkt omIngen klocka jag sjÀlv skulle köpa
Skulle precis lÀnka denna visste inte att den va gammal kommentaren men vi kör hockeyfilmen ÀndÄFamous last word Kul att du tÀnkt om
Allt du behöver;
GM-5600SCM-1ER
Den skulle jag vilja se med vanligt svart band.
Rött var riktigt snyggt. Var mest för att jag har svart överĂgt och provat, var inte kul alls⊠rött dĂ€remot
Finns video pÄ youtube med svart band
Rött var riktigt snyggt. Var mest för att jag har svart över
Bra tips. En glipa skulle jag aldrig pallaOk dock funkar inte 5600/5610 band sÄ bra pÄ den, det blir ett litet gap mellan boett och band. Detta Àr frÄn ga2100 och de sitter perfekt
Bra tips. En glipa skulle jag aldrig palla
Ălskar snabbsprintar pĂ„ banden. Verkar som om kanske casio Ă€r pĂ„ vĂ€g ditĂ„t. Casioak mflNepp inte stor men syns skillnad mot band med snabbsprintar tyvĂ€rr
Min som kom frÄn honom var safe iaf
Stort stort grattis den Àr för himla fin den dÀr
De va ju bra lÀnge sen tv1000 hade filmer vid 0 slaget