• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VĂ€ldigt följsam lĂ€nk pĂ„ MTG, den kan nog sitta bra Ă€ven pĂ„ en mindre handled. Tack 🙏
Ja lÀnken Àr kanon följer fint
DSC_7067.JPG
DSC_7066.JPG
DSC_7064.JPG
DSC_7063.JPG

GÄ och rösta nu om ni inte redan har gjort det!
Vi skall vara glada för att vi bor i ett land dÀr vi alla kan och fÄr pÄverka hur Sverige skall styras.
Oavsett valresultatet sÄ kommer den som blir statsminister att fÄ det besvÀrligt med att fÄ ihop en fungerande regering och styra Sverige genom en besvÀrlig tid.
Ha nu en fin söndag ni alla som gör den hĂ€r trĂ„den sĂ„ trevlig 🙂

1887540B-72BD-4EF7-BE7D-CD36490D7ADF.jpeg

HĂ€r kommer dagens tips!
Om det Àr kö vid den ordinarie röstlokalen, glöm inte att du kan förtidsrösta Àven idag!
HÀr var det ingen kö alls!

20220911_122755.jpg
Helt rĂ€tt tĂ€nkt! I min vallokal har det varit kö sen i förmidags.... Antingen blir valdeltagandet högt eller sĂ„ blir det vĂ€ldigt lugnt ikvĂ€ll för röstmottagarna.... đŸ€”

Vem i trÄden har en GMW-B5000G-2JF?
72E94E6B-E005-4D49-92A8-68E45EC342A5.jpeg

@Meraborsten hade ju en iaf, men den Àr vÀl sÄld?
SĂ„ vem av @roosterman @Daion eller @Ploprof (vĂ„r tre stortrĂ„lare 😂) kan tĂ€nkas ha den?

Disclaimer: Min analys av situation kan vara helt felaktig 😍
Den Ă€r kvar i trĂ„den🙂
Men inte hos nĂ„n av oss tre😉
Fast jag vet hos vem.. Fler gissningar? 😁
Edit. Kan lÀgga till att jag inte hann med i svÀngarna nÀr den bytte Àgare....

Tillbaka
Topp