Ja lÀnken Àr kanon följer fintVÀldigt följsam lÀnk pÄ MTG, den kan nog sitta bra Àven pÄ en mindre handled. Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja lÀnken Àr kanon följer fintVÀldigt följsam lÀnk pÄ MTG, den kan nog sitta bra Àven pÄ en mindre handled. Tack
Glöm inte see through-lÄdanEn sÄn hÀr sÀljs just nu pÄ blocket
Hur mÄnga fel finner vi??
Med en DW-6900modulGlöm inte see through-lÄdan
NÀr man Àr sen pÄ den dÀr Àr det i a f inte brÄttom att ÄtgÀrda. 4 Är till nÀsta gÄngIngen demokrati utan valalternativ.
"water resist 3atm"Med en DW-6900modul
Fick bild frÄn sÀljaren
Helt rÀtt tÀnkt! I min vallokal har det varit kö sen i förmidags.... Antingen blir valdeltagandet högt eller sÄ blir det vÀldigt lugnt ikvÀll för röstmottagarna....HÀr kommer dagens tips!
Om det Àr kö vid den ordinarie röstlokalen, glöm inte att du kan förtidsrösta Àven idag!
HÀr var det ingen kö alls!
Köööp!!"water resist 3atm"
En sÄn hÀr sÀljs just nu pÄ blocket
Hur mÄnga fel finner vi??
Försökte ocksÄ pÄ den dÀr, men den sÀljaren var inte den bÀsta...Jepp. Snacka om besvÀrlig sÀljare, men bra att ha polare boendes pÄ rÀtt stÀllen
Fast den var vÀldigt mycket frÀschare Àn vad den sÄ ut pÄ hans bilder iaf
Den Àr kvar i trÄdenVem i trÄden har en GMW-B5000G-2JF?
@Meraborsten hade ju en iaf, men den Àr vÀl sÄld?
SÄ vem av @roosterman @Daion eller @Ploprof (vÄr tre stortrÄlare ) kan tÀnkas ha den?
Disclaimer: Min analys av situation kan vara helt felaktig
Den Àr kvar i trÄden
Men inte hos nÄn av oss tre
Fast jag vet hos vem.. Fler gissningar?
Edit. Kan lÀgga till att jag inte hann med i svÀngarna nÀr den bytte Àgare....