Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@spammerstakeahike ?Den Àr kvar i trÄden
Men inte hos nÄn av oss tre
Fast jag vet hos vem.. Fler gissningar?
Edit. Kan lÀgga till att jag inte hann med i svÀngarna nÀr den bytte Àgare....
Fasen vad hÀrligt, man blir lite avis.Ingen trolling hÀr. Vi ror drag som förr i tiden. Ljudlöst och hÀrligt
Den Àr riktigt jÀkla bra alltsÄ!idag kör jag ytterligare ett nyförvÀrv. Och mÄste sÀga att den Àr riktigt bra. Tackar @Daion för denna
Finns en pÄ köp o sÀlj nu sÄg jagBorde man införskaffa en i guld ocksÄ? #villhöver
Min pappa fick en gÀdda som var rÀtt kul pÄ ett UL-spö. Höstpigg. Vi var ute lite fel tid men sanslöst trevligt höstvÀder!Fasen vad hÀrligt, man blir lite avis.
Blev det nÄgot?
Jag tror alla kommer sÀga nej.... Eller? @roostermanBorde man införskaffa en i guld ocksÄ? #villhöver
HÀr Àr vi alla enablers sÄ, sjÀlvklart!Borde man införskaffa en i guld ocksÄ? #villhöver
SÄg den ocksÄ, men var nog bara bytes. Inte redo att rotera nÄgot ÀnFinns en pÄ köp o sÀlj nu sÄg jag
Lite mer sugen pÄ en TVA pÄ köp o sÀlj för 20k i sÄ fallTvÄ till dyra casioak pÄ blocket frÄn samma sÀljare. Endast 22000kr
Ohhhh. Har han dumpat priset med 8k styck? Dom började pÄ 30k/stTvÄ till dyra casioak pÄ blocket frÄn samma sÀljare. Endast 22000kr
Nix Den bor hos herr @dragonhf
FörstÄr inte nÀr det Àr 2022 och folk inte vill skicka en klocka utan bara avhÀmtning. Blev rent av besviken nu tack ÀndÄ @Derix för tips, letat lÀnge efter en sÄn
Vet inte, bÄda annonser var kvar. Trodde det var 2 till
Finns en pÄ köp o sÀlj nu sÄg jag
KĂĂĂĂĂĂĂP Klart man ska ha nĂ„gra stycken stĂ„lisarJag tror alla kommer sĂ€ga nej.... Eller? @roosterman
Ha ha jÀÀÀÀvlar om man fĂ„r skriva sĂ„. Hyr du ut ocksĂ„?KĂĂĂĂĂĂĂP Klart man ska ha nĂ„gra stycken stĂ„lisar
Ge det nÄgra dagar. Sannolikt fÄr han den inte sÄld med avhÀmtning.FörstÄr inte nÀr det Àr 2022 och folk inte vill skicka en klocka utan bara avhÀmtning. Blev rent av besviken nu tack ÀndÄ @Derix för tips, letat lÀnge efter en sÄn
De Àr de som Àr sÄ skönt hÀr pÄ ks hÀr Àr vi vana att skicka till varann.Ge det nÄgra dagar. Sannolikt fÄr han den inte sÄld med avhÀmtning.
Ja. Det kan vara farligt att inte tillgodose villhöverkÀnslor. Det Àr vetenskapligt bevisat av klockdoktorn.Borde man införskaffa en i guld ocksÄ? #villhöver
Vem orkar köra för att köpa en klocka. Mer Àn till ombudet dÄ. Jag Äkte visserligen 20 mil enkel för en GMT en gÄng men det Àr en helt annan prisklass.De Àr de som Àr sÄ skönt hÀr pÄ ks hÀr Àr vi vana att skicka till varann.
Jag tror alla kommer sÀga nej.... Eller? @roosterman
Man vill ju inte lida i onödan.. kanske lika bra och följa klockdoktorns rÄd.Ja. Det kan vara farligt att inte tillgodose villhöverkÀnslor. Det Àr vetenskapligt bevisat av klockdoktorn.
Allra bÀst Àr att skynda sig för att minimera risk för biverkningar.
TyvÀrr finns det Ànnu inget kÀnt vaccin mot villhöversjukan. SÄ nÀr man drabbats Àr det bÀst att göra pinan kort
Han kunde haft 3 lax pÄ kontot nu liksomVem orkar köra för att köpa en klocka. Mer Àn till ombudet dÄ. Jag Äkte visserligen 20 mil enkel för en GMT en gÄng men det Àr en helt annan prisklass.
Bokat tid Ă„t dig pĂ„ beroendecentrum.KĂĂĂĂĂĂĂP Klart man ska ha nĂ„gra stycken stĂ„lisar