Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det fÄr vi hoppas! För inte tog du vÀgen om Mordor?Ser ut att bli en bra dag, eller?
Ja, det fÄr vi hoppas! För inte tog du vÀgen om Mordor?
Vad Àr det för ref? För den som stÄr i bilden Àr inte rÀtt va?Ska bli spÀnnande att se vad jag egentligen köpt
PÄ bilden en DWE-5600cc. Men referensen Àr en Gravitymaster. Var egentligen ute efter kretskortsfyrkanten, men en Gravitymaster skulle absolut kunna funkaVad Àr det för ref? För den som stÄr i bilden Àr inte rÀtt va?
Bra valSka bli spÀnnande att se vad jag egentligen köpt
Om det kommer en Gravitymaster GR-B200RAF-8A sÄ var det onekligen ett bra pris.PÄ bilden en DWE-5600cc. Men referensen Àr en Gravitymaster. Var egentligen ute efter kretskortsfyrkanten, men en Gravitymaster skulle absolut kunna funka
Den dÀr har man sneglat pÄ ett tag..... Kanske fÄr bli ett spontanköp om det dyker upp nÄn till rÀtt prisBra val
Edit: Om det blir en sÄn...
Ska det bytas ut till andra Gs eller Àr det samlingsbantning? GXW Àr fasen inte trÄkig, men har ju en GX i samma fÀrgsÀttning.....Jag kommer lÀgga ut annons pÄ följande, men trÄden har alltid förtur. Det Àr sen gammalt
DW-5610SUS-5ER (med ingÄende, oanvÀnt textilstrap utöver resinstrap pÄ bild).
GXW-56-1AER
PM vid intresse.
Köpte precis en till sÄ jag bantar lite.Ska det bytas ut till andra Gs eller Àr det samlingsbantning? GXW Àr fasen inte trÄkig, men har ju en GX i samma fÀrgsÀttning.....
Den dÀr ..... TÀnker du ens tanken pÄ att sÀlja mÄste du höra av dig till mig
MĂ„ndag i skogen
"Tufft jobb men nÄn mÄste göra't"
Du menar att vara förÀldraledig? Det Àr ingen ledighet nÄnstans"Tufft jobb men nÄn mÄste göra't"
De Àr likadana. Om man kÀnner sig modig filar man lite pÄ titanarens ÀndlÀnkar sÄ de blir rörligare...Ni Àr vÀl fler som har bÀgge, men @L&W vet jag har.
Hur Àr endlÀnkarna pÄ en titan square jÀmfört med de pÄ en stÄlis? Samma lika eller böjer sig titanen mer nedÄt och passar sÄledes en mindre handled bÀttre?
De Àr samma. Men du kan sÀtta pÄ gummibandet frÄn frÄn din semistÄlis pÄ den.Ni Àr vÀl fler som har bÀgge, men @L&W vet jag har.
Hur Àr endlÀnkarna pÄ en titan square jÀmfört med de pÄ en stÄlis? Samma lika eller böjer sig titanen mer nedÄt och passar sÄledes en mindre handled bÀttre?
SÄ modig Àr man inteDe Àr likadana. Om man kÀnner sig modig filar man lite pÄ titanarens ÀndlÀnkar sÄ de blir rörligare...