• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon... lr. godnatt? Jag fÄr iaf 3 timmar i sÀngen innan jobbet kallar....
20220912_024810.jpg

Jag kommer lĂ€gga ut annons pĂ„ följande, men trĂ„den har alltid förtur. Det Ă€r sen gammalt 😍

DW-5610SUS-5ER (med ingÄende, oanvÀnt textilstrap utöver resinstrap pÄ bild).
3230A93A-825A-4561-919A-4BEC17A5E74F.jpeg

GXW-56-1AER
E08DCA12-2B6A-4EBB-9683-1E02B6829DE6.jpeg

PM vid intresse.
Ska det bytas ut till andra Gs eller Àr det samlingsbantning? :) GXW Àr fasen inte trÄkig, men har ju en GX i samma fÀrgsÀttning.....

Ni Àr vÀl fler som har bÀgge, men @L&W vet jag har.
Hur Àr endlÀnkarna pÄ en titan square jÀmfört med de pÄ en stÄlis? Samma lika eller böjer sig titanen mer nedÄt och passar sÄledes en mindre handled bÀttre?

Hur Àr endlÀnkarna pÄ en titan square jÀmfört med de pÄ en stÄlis? Samma lika eller böjer sig titanen mer nedÄt och passar sÄledes en mindre handled bÀttre?
De Àr likadana. Om man kÀnner sig modig filar man lite pÄ titanarens ÀndlÀnkar sÄ de blir rörligare...

De Ă€r samma. Men du kan sĂ€tta pĂ„ gummibandet frĂ„n frĂ„n din semistĂ„lis pĂ„ den. 🙂

Tillbaka
Topp