Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill du berÀtta nÄgot om badbollen?AlltsÄ negativ display börjar fastna pÄ mig . Grymt snyggt. Inte tÀnkt en enda gÄng pÄ att det skulle va svÄrt att se tiden . Glad att jag vÄgade testa. Hört att de-5600bb displayen ska va bra. Det blir nog fler
Sommaren Àr inte slut . BrÀnner av lite energi med min fyraÄring.Vill du berÀtta nÄgot om badbollen?
Ingen som reagerar pÄ att de anvÀnder en gammal Frogman modell för en ny release? Ser ut som en gammal slÀpp för nÄgra Är sedan.
Jag Àr mest glad för att det Àr en digital froggie. Jag tycker den ser riktigt bra ut i fÀrgsÀttning/materialval (med reservation för att det dÀr Àr den enda bilden jag sett).Ingen som reagerar pÄ att de anvÀnder en gammal Frogman modell för en ny release? Ser ut som en gammal slÀpp för nÄgra Är sedan.
Ingen som reagerar pÄ att de anvÀnder en gammal Frogman modell för en ny release? Ser ut som en gammal slÀpp för nÄgra Är sedan.
Ăr det en MB?idiot köp men Ă€ndĂ„ lite nöjd
Ja, jag tror det. GM-2100-1AER med ÀndlÀnkarna frÄn en billig AM-lÀnk vilka inte alls sitter "stelopererade" utan Àr ledade. Kan kanske vara ett generellt tips till @Aros och andra som tycker orginalen spretar för mycket och som inte vill fila till ÀndlÀnkarna.Samma kombo som @roosterman ?
MB har ju oxĂ„ rackaren.. Hur mĂ„nga Aged har vi i trĂ„den nu??Ăr det en MB?
Snygg ju!idiot köp men ÀndÄ lite nöjd
Den Àr baserad pÄ gamla 8200 Frogman. Hade velat ha en uppdaterad D1000 Frogman istÀllet. MÀrkligt beslut.JÀmför nya Frogman med gamla referenser.
Finns vissa likheter med DW-8200
Ăven med GF-8235D
Och sist men inte minst GF-8230A/E som har mest snarlik referens-nummer:
StrÀcker upp handen. Eller vad pratar vi om egentligen?MB har ju oxÄ rackaren.. Hur mÄnga Aged har vi i trÄden nu??
Galet bra det dÀr blir! Grattis!Lite actionbilder frÄn i förmiddags
Min gamla, fin fin! Grattis!
HÀr finns oxÄ en aged (ip).StrÀcker upp handen. Eller vad pratar vi om egentligen?
Du fÄr sjÀlklart oxÄ vara medStrÀcker upp handen. Eller vad pratar vi om egentligen?
Mycket. Flera mÀrkliga beslut av Casio pÄ senare tid. Ryktades om 8000 yen för Frogman, kÀnns grÀnsfall.Den Àr baserad pÄ gamla 8200 Frogman. Hade velat ha en uppdaterad D1000 Frogman istÀllet. MÀrkligt beslut.
Ăven samma klockslag pĂ„ alla modeller förutom en. Definitivt gamla referenser!JĂ€mför nya Frogman med gamla referenser.
Finns vissa likheter med DW-8200
Ăven med GF-8235D
Och sist men inte minst GF-8230A/E som har mest snarlik referens-nummer: