Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ fÄr jag tacka i förlÀngningenMin gamla, fin fin! Grattis!
Kostar ju ca 1600 spÀnn för mig att Äka dit, samt en utebliven arbetsdag sÄ Àven om den dÀr varit gratis sÄ Àr de en dÄlig affÀr
Har du börjat ge dina anstÀllda löneförmÄner eller Àr det sÄ att du rent av tvingar dom att anvÀnda dessa klockor för att behÄlla jobbet kravet truckort och gshockVad Àr bÀttre Àn en AgedIP??
TvÄ kanske?
@Mr_Duc jobbar pÄ en annan avdelning. Men du gav mig en ide dÀr.Har du börjat ge dina anstÀllda löneförmÄner eller Àr det sÄ att du rent av tvingar dom att anvÀnda dessa klockor för att behÄlla jobbet kravet truckort och gshock
Det Àr faktiskt min gamla...DÄ fÄr jag tacka i förlÀngningen
Sexhundra spÀnn?Mycket. Flera mÀrkliga beslut av Casio pÄ senare tid. Ryktades om 8000 yen för Frogman, kÀnns grÀnsfall.
LÀgg en till nolla. „80.000Sexhundra spÀnn?
Tack dÄDet Àr faktiskt min gamla...
Sexhundra spÀnn?
Ja, precis. 80 000 ska det vara.LÀgg en till nolla. „80.000
Japp!Tack dÄ
Japanimport?
Fast det finns vÀl en massa kit utan text?Kan inte riktigt slÀppa tanken pÄ att stÄlmodda min ena GW-B5600. Boetten frÄn GM-5600-1ER borde passa va? Hade helst haft lÀnk ocksÄ sÄklart men den enda lösningen dÄ verkar vara att köpa ett fake-kit och fila bort "g-shock" frÄn boetten kÀnns lite meckigt
Blev lite extra lycklig av det nÀr jag öppnade boxen faktiskt
Operationen börjarPÄ operationsbordet
Vad Àr det som patienten led av?Operationen börjar
Och utfört. Patienten överlevde.
Patienten var inte nöjd med sitt utseende.Vad Àr det som patienten led av?