• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev sĂ„ inspirerad av @Mr_Duc och @Derix igĂ„r sĂ„ AgedIP fick bli fredags-G😃
IMG_20220916_060436.jpg
IMG_20220916_060409.jpg
26DFE32A-28BC-4929-B231-BEA883EE7A77.jpeg

Har du börjat ge dina anstĂ€llda löneförmĂ„ner eller Ă€r det sĂ„ att du rent av tvingar dom att anvĂ€nda dessa klockor för att behĂ„lla jobbet😂 kravet truckort och gshock
@Mr_Duc jobbar pÄ en annan avdelning. Men du gav mig en ide dÀr.
En varselgul G-shock borde fasen ingÄ i mitt gÀngs personliga synlighets-klÀdsel :D

Kan inte riktigt slĂ€ppa tanken pĂ„ att stĂ„lmodda min ena GW-B5600. Boetten frĂ„n GM-5600-1ER borde passa va? Hade helst haft lĂ€nk ocksĂ„ sĂ„klart men den enda lösningen dĂ„ verkar vara att köpa ett fake-kit och fila bort "g-shock" frĂ„n boetten 🙄 kĂ€nns lite meckigt

Kan inte riktigt slĂ€ppa tanken pĂ„ att stĂ„lmodda min ena GW-B5600. Boetten frĂ„n GM-5600-1ER borde passa va? Hade helst haft lĂ€nk ocksĂ„ sĂ„klart men den enda lösningen dĂ„ verkar vara att köpa ett fake-kit och fila bort "g-shock" frĂ„n boetten 🙄 kĂ€nns lite meckigt
Fast det finns vÀl en massa kit utan text?

Edit, Àsch dÄ, trodde du pratade om CasiOak, vanliga fyrkanter tenderar se lite skumma ut utan text pÄ bezeln.

Tillbaka
Topp