Det blir en stor klockhall det dÀr....Lite actionbilder frÄn i förmiddags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det blir en stor klockhall det dÀr....Lite actionbilder frÄn i förmiddags
Vet inte var man kan köpa dem. Man fÄr hitta en reservdelsklocka och ta de dÀr ifrÄn...Ping @L&W kanske?
SÄg ett inlÀgg om de dÀr för ett tag sen, dÄ tipsade nÄgon om att klippa upp ett bandstift och ta fjÀdern dÀr ifrÄn. Det kanske gÄr?TvÄ steg fram ett steg tillbaka.
Tog och rengjorde modulen pÄ Purple Rain med isopropanol och dÄ slutade skÀrmen glitcha!
MEN sjÀlvfallet missade jag delen med att det finns tvÄ smÄ fjÀdrar mellan skÀrmen och kretskortet.
Vet nÄgon vart man kan köpa sÄna?
SÄg ett inlÀgg om de dÀr för ett tag sen, dÄ tipsade nÄgon om att klippa upp ett bandstift och ta fjÀdern dÀr ifrÄn. Det kanske gÄr?
Var det du som köpte den som ny eller?Det hÀr mÄste ju vara min gamla!
Yes indidi!Var det du som köpte den som ny eller?
Ser riktigt bra ut.
Den mystiska/mytiska positiva gröna Rangeman-klockan Àr i ett gott hem dÀr den fÄr mycket kÀrlek!Yes indidi!
Hur Ă€r den negativa 5610 i förh till 5600? Jag tyckte 5600 var skitdĂ„lig att lĂ€sa av i mörker. Ăr 5610:an bĂ€ttre Ă€n 5600?Jag skulle sĂ€ga att knapparna Ă€r i princip lika mellan dessa modeller. Skillnaden ligger frĂ€mst i att GW-B5600 har bluetooth och det har inte vanliga GW-M5610. Sen har 5610 lite mer av en retrodesign som tilltalar mĂ„nga.
5610:a
5610or
5600 pÄ kombilÀnken
Vanlig 5600.
Smaken Àr ju olika, men jag tycker att en GW-M5610 med positiv display Àr ett mycket bra insteg till tyngre missbruk
Ganska lika skulle jag sĂ€ga tyvĂ€rr. Man fĂ„r byta lĂ€ttlĂ€shet mot coolhetHur Ă€r den negativa 5610 i förh till 5600? Jag tyckte 5600 var skitdĂ„lig att lĂ€sa av i mörker. Ăr 5610:an bĂ€ttre Ă€n 5600?
Det Àr pÄ tiden att Casio-trÄden fÄr samma tempo som G-ShocktrÄdenSÀkert flera i trÄden som redan sett. Och det Àr ju ingen G-Shock, men... Det Àr nÀstan sÄ jag mÄste göra som @Aros : SÀga "WTF?" och backa in i buskarna.
"Mode Indicator Hand - Camping Knife"?
Yes, den Àr ju inte helt öde dock sÄ upplever jag att aktiviteten dÀr gÄr i vÄgor.Det Àr pÄ tiden att Casio-trÄden fÄr samma tempo som G-ShocktrÄden
Ja om den stÀmmer tappade jag intresset hÀrInstÀmmer, fruktansvÀrt trÄkig.
Klar favoritdesign för mig. Grattis till en snygg klocka
Ăr de ingen som knackat pĂ„ dörren hos honom Ă€n
Ge honom ett ordentligt skambud dĂ„Ăr de ingen som knackat pĂ„ dörren hos honom Ă€n
De fÄr nog vara tillsvidare
Pro Trek men utan sensorer??? KÀnns som att det Àr lite vid sidan av Pro Trek-sortimentet i övrigt?SÀkert flera i trÄden som redan sett. Och det Àr ju ingen G-Shock, men... Det Àr nÀstan sÄ jag mÄste göra som @Aros : SÀga "WTF?" och backa in i buskarna.
"Mode Indicator Hand - Camping Knife"?
Samma kombo som @roosterman ?
AlltsÄ, den hÀr kombon blev jefvligt bra.
Otroligt bekvÀm.
Vid 0:44 i videon sÄ stÄr det (Tough Solar + Multi Band 6), Triple SensorPro Trek men utan sensorer??? KÀnns som att det Àr lite vid sidan av Pro Trek-sortimentet i övrigt?
Eftersom det ocksÄ ska anvÀndas "Biomass Plastics" i den nya Pro Trek och troligen i flera kommande modeller, sÄ kan man ju undra:
Biomass plastics Àr bara ett fancy ord för Ätervunnet plast. SÀkert mycket billigare Àn resin. Gillar inte det.Eftersom det ocksÄ ska anvÀndas "Biomass Plastics" i den nya Pro Trek och troligen i flera kommande modeller, sÄ kan man ju undra:
Hur Äldras "Biomass Plastics" jÀmfört med det gamla hederliga resinet vi Àr vana vid? Vilka styrkor/svagheter har materialet?
LÀste alldeles nyss lite mer om det i "Leaks & Rumors"-trÄden pÄ WUS. Dels lite förklaring pÄ vad det Àr och nÄn som hÀvdar att pÄ molekylnivÄ sÄ Àr det ingen skillnad.Biomass plastics Àr bara ett fancy ord för Ätervunnet plast. SÀkert mycket billigare Àn resin. Gillar inte det.