Absolut kollade den först. Men dom har den inte inne och kan inte fÄ tag i den heller just nu sÀger dom.Den röda Àr ju ocksÄ bra prissatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut kollade den först. Men dom har den inte inne och kan inte fÄ tag i den heller just nu sÀger dom.Den röda Àr ju ocksÄ bra prissatt!
Synd. Ja, flera av deras klockor stÄr som bestÀllningsvara.Absolut kollade den först. Men dom har den inte inne och kan inte fÄ tag i den heller just nu sÀger dom.
He he! Nattvilad nÀsa var ett nytt fenomen för mig. Vad man lÀr sig saker i trÄdisDet gÄr Ät rÀtt hÄll.
Lukten finns inte dÀr Àn. Nu har jag inte vÀrmt upp bandet, det tenderar att lukta mer nÀr det blir kroppsvarmt, men Àn sÄ lÀnge luktar det ingenting, inte heller med "nattvilad nÀsa".
Bredden gÄr ocksÄ Ät rÀtt hÄll.
IgÄr mÀtte det 25 mm ist f 24. Nu finns ett gap i skjutmÄttet, sÄ 24,5 mm brett (skjutmÄttet Àr orört sen gÄrdagen). Blir spÀnnande att se hur det Àr i em.
- Fantastisk bildGodmorgon! SatflÀsk vad det frÀste pÄ i trÄden igÄr. WTF @Aros stod ju för mycket innehÄll. TvÄ saker @Aros Varför stÀnger du inte bara av din BT sÄ kan du njuta av RCVD hela dagen? Sen undrar jag vad som har hÀnt med din handled? I mÄnga Är har vi fÄtt ta del av din Ängest över att helstÄlisar inte funkar pÄ dig men NU, helt plötsligt över natten sÄ gÄr det hur bra som helst? Jag Àr sÄklart otroligt glad för din skull men ÀndÄ lite nyfiken.
Vaknar upp till havblick efter en sen jobbekvÀll igÄr. Klockan Àr 08:47 lokal tid pÄ bilden om det verkar konstigt med solen sÄ högt över horisonten
Jag ska inte ljuga. Jag har lyssnat för mycket pÄ andra angÄende endlÀnkarna pÄ stÄlisarna utan att provat sjÀlv. Jag har ju tunnaste handlederna i trÄden och nÀr andra med grövre tycker att det inte gÄr sÄ har jag blivit pÄverkad och helt enkelt lagt tankarna pÄ stÄlisar Ät sidan. NÀr jag sen fick tag i tvÄ semistÄlisar av den gode @Ploprof vÀcktes begÀret rejÀlt. I helgen som var noterade jag att MB var nedsatt pÄ Kulta och bestÀllde hem med möjlighet till fri retur. Och det gick ju braGodmorgon! SatflÀsk vad det frÀste pÄ i trÄden igÄr. WTF @Aros stod ju för mycket innehÄll. TvÄ saker @Aros Varför stÀnger du inte bara av din BT sÄ kan du njuta av RCVD hela dagen? Sen undrar jag vad som har hÀnt med din handled? I mÄnga Är har vi fÄtt ta del av din Ängest över att helstÄlisar inte funkar pÄ dig men NU, helt plötsligt över natten sÄ gÄr det hur bra som helst? Jag Àr sÄklart otroligt glad för din skull men ÀndÄ lite nyfiken.
Jag tror nog att ett extraknÀck som stensÀttare och ett par pÄsar med chebs hade gjort susen men nu behövs ju inte det lÀngre Du kan slÄ av BT utan att MB6 pÄverkas. Jag tror att man hÄller inne C i 7 sekunder sÄ kan du blÀddra dig fram till detta val.Jag ska inte ljuga. Jag har lyssnat för mycket pÄ andra angÄende endlÀnkarna pÄ stÄlisarna utan att provat sjÀlv. Jag har ju tunnaste handlederna i trÄden och nÀr andra med grövre tycker att det inte gÄr sÄ har jag blivit pÄverkad och helt enkelt lagt tankarna pÄ stÄlisar Ät sidan. NÀr jag sen fick tag i tvÄ semistÄlisar av den gode @Ploprof vÀcktes begÀret rejÀlt. I helgen som var noterade jag att MB var nedsatt pÄ Kulta och bestÀllde hem med möjlighet till fri retur. Och det gick ju bra
SÄ jag har ingen magisk chipsdiet som sÀtter sig pÄ handlederna tyvÀrr
LÀrdomen av detta. Man ska inte lyssna pÄ andra helt enkelt
Funkar det pÄ stÄlisarna? I appen stÄr det att stÀnger man av automatisk tiduppdatering sÄ stÀnger man av bluetooth men Àven MB6 ( har jag för mig).
SÄhÀr gör man.Jag tror nog att ett extraknÀck som stensÀttare och ett par pÄsar med chebs hade gjort susen men nu behövs ju inte det lÀngre Du kan slÄ av BT utan att MB6 pÄverkas. Jag tror att man hÄller inne C i 7 sekunder sÄ kan du blÀddra dig fram till detta val.
Ja han Àr snygg den dÀr Aros.- Fantastisk bild
Ja just det. Samma procedur som för ÄterstÀllning till fabriksinstÀllningarna men man slÀpper B efter 3 sekunder. SÄhÀr kör man i alla fall fabriksÄterstÀllning. Detta gÀller modul 3459 och 3461.SÄhÀr gör man.
Oh, bra bild
Tackar!Oh, bra bild
Lika bra att göra det ordentligt nÀr man ÀndÄ skaHög tid för en ny vevstake.
Ăr sĂ„ himla nöjd med den fina G9000
Ny avatar? KÀnner knappt igen digDen hÀr mÄste vara den bÀsta klocka, om man rÀknar per krona vad man fÄr.
Ja, tÀnkte det var dags, passade pÄ nÀr vi tog en rolig bild i somras nÀr vi var i Barcelona.Ny avatar? KÀnner knappt igen dig
SĂ„ har vi gjort sen lĂ€nge, funkar toppen. Ăven för oss med tunnare handleder som vill vinkla till överbliven strapĂ€ndeTips för g-shock Ă€gare med stora handleder. Om man upplever skav pga plast strapsens naturliga böjning sĂ„ testa följande! Doppade respektive strap Ă€nde i knappt kokande vatten max1 min, böjde enligt tycke och smak och nu sitter den som ett smĂ€ck!