ByyyyytDet Àr lite som med mig, fast tvÀrtom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ByyyyytDet Àr lite som med mig, fast tvÀrtom
Det hÄller jag med dig om, pÄ lÀnk sitter den riktigt bra pÄ min stora handled..(15.6cm)Stor men bekvÀm
B'n ser mer G-Shock utFÄr tydligen ge upp MRG B5000D för tillfÀllet. Casio levererar inga just nu
Glad för att Klockmaster Globen lyckades ordna en âBâ Ă„t mig.
Den Àr grym den dÀr..FÄr tydligen ge upp MRG B5000D för tillfÀllet. Casio levererar inga just nu
Glad för att Klockmaster Globen lyckades ordna en âBâ Ă„t mig.
Trevlig söndag pÄ er!
HÀr har det varit vÀldigt mycket de senaste dagarna. Packat klockor till höger och vÀnster sÄ en stackare bara fick en kartong och alla tillbehör men ingen klocka.
FörlÄt för det, klockan Àr snart hos dig.
NÀstan alla klockor har stannat i trÄden men tyvÀrr inte Maharishi och den röda ovanliga kinavarianten av GWG-1000. Det var ju lite synd. Men det var nÄgra som nosade pÄ de bÄda men inte lÀngre Àn sÄ.
Idag kör jag âKingenâ och ser om jag vĂ€njer mig vid storleken. Skulle ju vara intressant med en size mellan vanlig square och king.
Men precis som @spammerstakeahike och @Jockinho sagt sÄ kommer jag troligtvis att vÀnja mig vid den om den bara fÄr lite handledstid.
DW-6900LÀngtar ocksÄ mycket efter en storlek mitt i mellan. Bara lite större Fyrkant
GBX Àr grym Àlskar MIP skÀrmen.Lite större fyrkant:
Vem har rÀknat pÄ takstolarna egentligen? SÄ sjukt feta och sitter sÄ tÀtt! Hur lÄnga?!? Börjar bli orolig för mitt eget garagebygge.Uppe pÄ byggnadsstÀllningen och kikar med GG-B100 MÄnga bilar dÀr nere
Finns en förklaringVem har rÀknat pÄ takstolarna egentligen? SÄ sjukt feta och sitter sÄ tÀtt! Hur lÄnga?!? Börjar bli orolig för mitt eget garagebygge.
Ja jag försöker hitta en. Grym retrolook tycker jag. Vill helst ha en GW sÄ jag letar begagnatDW-6900
DÄlig instÀllning frÄn djurriket tycker jagHelt ointresserad av fyrkanter.
Det vÀnstra paketet Àr ju lite trevligt
Ăr det du som Ă€r Jolle26 pĂ„ Tratten?Ja jag försöker hitta en. Grym retrolook tycker jag. Vill helst ha en GW sĂ„ jag letar begagnat
Jag hade kört Amazon.com direkt.Ja jag försöker hitta en. Grym retrolook tycker jag. Vill helst ha en GW sÄ jag letar begagnat
Rent hypotetiskt sĂ„ kan det va sĂ„Ăr det du som Ă€r Jolle26 pĂ„ Tratten?
Ja det slutar antagligen sÄ. KÀnns som det drar ivÀg med skatt, tull, frakt bara. Försöker hÄlla lite budget pÄ klockintressetJag hade kört Amazon.com direkt.
Kan bara sÀga, att rent hypotetiskt, har det inte kommit nÄgot som helst tillÀgg för mig nÀr jag köpte min GD350-8 för över en mÄnad sen frÄn Amazon.com.Ja det slutar antagligen sÄ. KÀnns som det drar ivÀg med skatt, tull, frakt bara. Försöker hÄlla lite budget pÄ klockintresset
HÀr fÄr jag bolla över till nÄgon mer rutinerad pÄ import. Men cool klocka och hÄller tummarnaKan bara sÀga, att rent hypotetiskt, har det inte kommit nÄgot som helst tillÀgg för mig nÀr jag köpte min GD350-8 för över en mÄnad sen frÄn Amazon.com.
Betalade priset pÄ sidan.
Men det kanske brukar dra ut pÄ tiden?
Har för mig att det stÄr i annonsen om tull o moms tillkommer, annars som i detta fallet sÄ skickas den frÄn/genom ett amazon Europalager och inga extra avgifter tillkommer.Ja det slutar antagligen sÄ. KÀnns som det drar ivÀg med skatt, tull, frakt bara. Försöker hÄlla lite budget pÄ klockintresset