• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Ă€r lite som med mig, fast tvĂ€rtom đŸ€”
F36BC149-82C5-4158-9302-268C7726B9AB.jpeg
Byyyyyt 😁

Trevlig söndag pĂ„ er! 😃

HĂ€r har det varit vĂ€ldigt mycket de senaste dagarna. Packat klockor till höger och vĂ€nster sĂ„ en stackare bara fick en kartong och alla tillbehör men ingen klocka. 😆
FörlĂ„t för det, klockan Ă€r snart hos dig. 😍

NĂ€stan alla klockor har stannat i trĂ„den men tyvĂ€rr inte Maharishi och den röda ovanliga kinavarianten av GWG-1000. Det var ju lite synd. Men det var nĂ„gra som nosade pĂ„ de bĂ„da men inte lĂ€ngre Ă€n sĂ„. 😊

Idag kör jag ”Kingen” och ser om jag vĂ€njer mig vid storleken. Skulle ju vara intressant med en size mellan vanlig square och king.
Men precis som @spammerstakeahike och @Jockinho sagt sĂ„ kommer jag troligtvis att vĂ€nja mig vid den om den bara fĂ„r lite handledstid. 👍😃

65ED6167-51B3-44B2-9F79-90312D0F54E1.jpeg
9A5A3388-0A1F-4AB3-B1A9-E8A07E30EEED.jpeg

LÀngtar ocksÄ mycket efter en storlek mitt i mellan. Bara lite större Fyrkant

Vem har rĂ€knat pĂ„ takstolarna egentligen? SĂ„ sjukt feta och sitter sĂ„ tĂ€tt! đŸ˜ƒđŸ€˜ Hur lĂ„nga?!? Börjar bli orolig för mitt eget garagebygge. đŸ€Ł
Finns en förklaring 😉
Köpt dom begagnade. Men visste nog inte hur mÄnga det fanns totalt.
Och istÀllet för att köra ett gÀng till tippen sÄ dubblerade dom antalet pÄ mitt bygge.
FörstÀrkningen Àr bara pÄ den sidan som syns pÄ bild, gÄr ca 2m upp, vet inte vad dom hade det till i byggnaden dom kommer ifrÄn:)
Stolarna Àr 13.3m i spÀnnvidd.
Men misstĂ€nker att jag har bland byns starkaste takkonstruktioner i o med detta 😁
IMG_20221002_141247.jpg

Bilagor

• IMG_20221002_141233.jpg
    IMG_20221002_141233.jpg
    1.1 MB · Visningar: 3
Ja det slutar antagligen sÄ. KÀnns som det drar ivÀg med skatt, tull, frakt bara. Försöker hÄlla lite budget pÄ klockintresset
Kan bara sÀga, att rent hypotetiskt, har det inte kommit nÄgot som helst tillÀgg för mig nÀr jag köpte min GD350-8 för över en mÄnad sen frÄn Amazon.com.
Betalade priset pÄ sidan.

Men det kanske brukar dra ut pÄ tiden?

Kan bara sÀga, att rent hypotetiskt, har det inte kommit nÄgot som helst tillÀgg för mig nÀr jag köpte min GD350-8 för över en mÄnad sen frÄn Amazon.com.
Betalade priset pÄ sidan.

Men det kanske brukar dra ut pÄ tiden?
HĂ€r fĂ„r jag bolla över till nĂ„gon mer rutinerad pĂ„ import. Men cool klocka😁 och hĂ„ller tummarna

Tillbaka
Topp