Jonte.L
Silver
HmmmmHar för mig att det stÄr i annonsen om tull o moms tillkommer, annars som i detta fallet sÄ skickas den frÄn/genom ett amazon Europalager och inga extra avgifter tillkommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HmmmmHar för mig att det stÄr i annonsen om tull o moms tillkommer, annars som i detta fallet sÄ skickas den frÄn/genom ett amazon Europalager och inga extra avgifter tillkommer.
Allt Àr inkluderat i priset vid checkout nÀr man handlar frÄn Amazon. Jag har aldrig fÄtt betala nÄgot i efterhand.Kan bara sÀga, att rent hypotetiskt, har det inte kommit nÄgot som helst tillÀgg för mig nÀr jag köpte min GD350-8 för över en mÄnad sen frÄn Amazon.com.
Betalade priset pÄ sidan.
Men det kanske brukar dra ut pÄ tiden?
Det Àr ju perfekt @Jonte.LAllt Àr inkluderat i priset vid checkout nÀr man handlar frÄn Amazon. Jag har aldrig fÄtt betala nÄgot i efterhand.
Bra pris.NÄnting för samlaren dÀr ute kanske?
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Nej, men inte koll nog vad det Àr.Dw 6900 pÄ Bill Browder?
Spot-on! En GB-6900B-1B för att vara exakt.En sÄn kanske
Ja jag försöker hitta en. Grym retrolook tycker jag. Vill helst ha en GW sÄ jag letar begagnat
Klocka Casio G-SHOCK GW-6900 solar powered
Utropspris: 400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-08 12:38:59. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Tips, ej min.
Man kanske skulle in o bjuda emot lite
Men framförallt en vÀldigt fin gataFramförallt Àr jag bra med kameran