Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MisstÀnkte att det var din. Kepsen Àr coolNu ligger new era:n pÄ tradera
Skulle ju helt hypotetiskt kunna vara just denSnygg, lik en frÄn tradera nyss. Mycket snyggare i verkligheten, eller ja, pÄ en sÄn hÀr bild istÀllet för annons
Töntigt...Han mÄste tyckt att texten var sÄ sÀljande sÄ han körde pÄ den igen
Hypoteser ska man ta pÄ allvar. SnyggSkulle ju helt hypotetiskt kunna vara just den
Man blir ju hypnotiserad, vad Àr ens klockan? 2525252525252525Nu Àre natt
Visst Àr den underbart fÀrgglad ?Man blir ju hypnotiserad, vad Àr ens klockan? 2525252525252525
Vafalls, ska G-raken fÄ flytta ut??Heads up pÄ denna
Ja, jag har inga matchande tribaler pÄ mina armarVafalls, ska G-raken fÄ flytta ut??
KÀnns vÀl lÀtt fixat?Ja, jag har inga matchande tribaler pÄ mina armar
Du har vÀl tvÄ grabbar som kan rita lite???Ja, jag har inga matchande tribaler pÄ mina armar
HÄller med. Finns visserligen rÀtt mÄnga butiker i Sthlm som har bra Casio/G-Shock sortiment men KM Globen har oftare lite fler MRG/MTG hemma normalt. Tror Svante försökte fÄ till Oceanus ocksÄ. Sen Àr ju Svante kunnig att prata med om allt Japanskt. Trevlig butik generellt, har fÄtt mycket bra hjÀlp av resten av teamet som jobbar dÀr ocksÄ.- Jag har ocksÄ 20 mil till Globen, men kÀnner Svante sÄ dÀrför Äker jag gÀrna dit.
Han Àr vÀl den AD i Sverige som har största sortimentet av Casio och dessutom AD-nivÄ sÄ att han kan fÄ hem versioner som normalt inte sÀljs hÀr. Portern som finns i trÄden kommer tex frÄn Klockmaster Globen. Dessutom har han normalt ett fint sortiment av MR-G, men just nu Àr allt utom en sÄlda. Som AD Àr han skyldig att visa officiella listpriser och som allt annat har de hÀr ocksÄ blivit dyrare.
Ibland kÀnner jag mig lite ovanlig som inte har en droppe blÀck pÄ min hud...Fredag och nio mÄnader av att springa efter lillskiten börjar lida mot sitt slut. Owg har jag tydligen blivit ocksÄ i oktober. Ingen ordning alls. Lite avsiktligt förvisso dÄ jag leker trÀslöjd nÀr sonen sover och kÀnns smidigast att bara utsÀtta en klocka för massa slipdamm. Trevlig helg!
Börja inte, dÄ kan man inte slutaIbland kÀnner jag mig lite ovanlig som inte har en droppe blÀck pÄ min hud...