• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Originalet pÄ fika-tjÀnst.
Den som vĂ„gar kan zooma in pĂ„ skridskobanan, jag vĂ€grar putsa den. đŸ˜đŸ€˜
IMG_20221006_185655.jpg
 
Man blir ju hypnotiserad, vad Àr ens klockan? 2525252525252525
Visst Àr den underbart fÀrgglad ? ;)
Det Àr en DW-6900SP-1 . En av tvÄ modeller som gjordes för att fira att 6900an funnits i 25 Är :)
Finns en "vit" version oxĂ„. BĂ€gge har PĂ€rlemoeffekt pĂ„ urtavlan och skeleton/jelly klĂ€der.👍
IMG_20221006_175442.jpg

IMG_20220821_083231.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20221007_061645.jpg
    IMG_20221007_061645.jpg
    690 KB · Visningar: 1
Fredag och nio mÄnader av att springa efter lillskiten börjar lida mot sitt slut. Owg har jag tydligen blivit ocksÄ i oktober. Ingen ordning alls. Lite avsiktligt förvisso dÄ jag leker trÀslöjd nÀr sonen sover och kÀnns smidigast att bara utsÀtta en klocka för massa slipdamm. Trevlig helg!
IMG20221007090647__01.jpg
 
Senast Àndrad:
- Jag har ocksÄ 20 mil till Globen, men kÀnner Svante sÄ dÀrför Äker jag gÀrna dit.
Han Àr vÀl den AD i Sverige som har största sortimentet av Casio och dessutom AD-nivÄ sÄ att han kan fÄ hem versioner som normalt inte sÀljs hÀr. Portern som finns i trÄden kommer tex frÄn Klockmaster Globen. Dessutom har han normalt ett fint sortiment av MR-G, men just nu Àr allt utom en sÄlda. Som AD Àr han skyldig att visa officiella listpriser och som allt annat har de hÀr ocksÄ blivit dyrare.
HÄller med. Finns visserligen rÀtt mÄnga butiker i Sthlm som har bra Casio/G-Shock sortiment men KM Globen har oftare lite fler MRG/MTG hemma normalt. Tror Svante försökte fÄ till Oceanus ocksÄ. Sen Àr ju Svante kunnig att prata med om allt Japanskt. Trevlig butik generellt, har fÄtt mycket bra hjÀlp av resten av teamet som jobbar dÀr ocksÄ.
 
Fredag och nio mÄnader av att springa efter lillskiten börjar lida mot sitt slut. Owg har jag tydligen blivit ocksÄ i oktober. Ingen ordning alls. Lite avsiktligt förvisso dÄ jag leker trÀslöjd nÀr sonen sover och kÀnns smidigast att bara utsÀtta en klocka för massa slipdamm. Trevlig helg!
IMG20221007090647__01.jpg
Ibland kÀnner jag mig lite ovanlig som inte har en droppe blÀck pÄ min hud...
 
Tillbaka
Topp