Roosterwife
Basic
Inte skulle vÀl jagVore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se det
Annars kommer hon vÀl göra om garaget till festlokal innan jag hinner fÄ dit bilarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte skulle vÀl jagVore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se det
Annars kommer hon vÀl göra om garaget till festlokal innan jag hinner fÄ dit bilarna
Det Àr likvÀl vÀldigt intressant att söka vidare pÄ, tack för att du hojtade till!
Fick svar av Shockbase: "Hehe. Jag tror inte den Àr fejk, av flera skÀl. Jag misstÀnker att lösningen pÄ mysteriet kan ligga i de olika modellbeteckningarna du hittade.
Kul att dom var sÄ snabba att svara.Fick svar av Shockbase: "
Hi, These are probably watches from different markets. There are models , which have little differences depending on the market. Especially when comparing Japan, US and rest of the world.
Sometimes the labels are different. "20bar water resistance" versus "200m water resistance" for example."
Eventuellt dÀr nÄgonstans Àr kanske svaret
Jag brukar frÄga honom saker, ibland svarar han - ibland inte Men blev halvnervös ocksÄ innan, gjorde three button test Men det mest logiska Àr vÀl slightly different model, typKul att dom var sÄ snabba att svara.
Cool och snygg modell, jag var ju som sagt pÄ vippen att slÄ till pÄ den nÀr den lÄg pÄ tradera. SÄ det Àr kul att se att den hamnade hÀr pÄ forumet.
Gillar W.C.C.S.-samarbetet ocksÄ.
StÀmmer, tack@Aros letar inte du efter en sÄn? Har jag redan postat denna?
Montre : 10 000 modĂšles - Ocarat
Trouvez la montre ou l'outil horloger qu'il vous faut sur Ocarat. Montre homme, femme, enfant, horloge ou encore bracelets de montres au meilleur prix !ocarat.com
Den röda Àr discontinued sÄ den kommer inte bli lÀttare att hitta framöver.StÀmmer, tack
Ăr dock ingen brĂ„dska. NĂ„n som handlar frĂ„n den sidan tidigare?
Min franska Àr lite rostig
Vad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna
Typ ingenting. Ibland tittar jag pÄ klockan flera gÄnger pÄ dagen utan att veta vad klockan Àr.Vad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna
Vilken dag det Àr, det anvÀnds ganska flitigt!Typ ingenting. Ibland tittar jag pÄ klockan flera gÄnger pÄ dagen utan att veta vad klockan Àr.
Visst var det den som lÄg pÄ KS... Grymt lÀcker!Vore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se det
Jag vet, men Àr inte sÄ viktigt för mig. FÄr jag tag i en sÄ gör jag, köper gÀrna beg.Den röda Àr discontinued sÄ den kommer inte bli lÀttare att hitta framöver.
Köööp som @roosterman brukar sÀga
Stoppur och barometer. Har jag nÀmnt att jag gillar Rangeman?Vad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna
Jag har gjort det, det var inte nÄgra konstigheter. Bortsett frÄn franskan dÄ.StÀmmer, tack
Ăr dock ingen brĂ„dska. NĂ„n som handlar frĂ„n den sidan tidigare?
Min franska Àr lite rostig
Jajjemen.Visst var det den som lÄg pÄ KS... Grymt lÀcker!
Jag velade liiite för lÀnge dÀr
RÀtt saftigt pris pÄ den vanliga stÄlsquaren. 2000 kr beggad för min och med massa repor passar en bonde bra pÄ alla visGjorde en utflykt till Klockmaster Globen i början av veckan för att uppdatera mig om lÀget. TyvÀrr kan Svante inte fÄ nÄgot besked alls om MR-G B5000D frÄn Casio. Jag kollade förstÄs pÄ det som fanns hemma, bifogar ett par bilder. Har ocksÄ vÀntat ivrigt pÄ Jubileums-Frogman, men efter att ha lÀst om den Àr jag ganska besviken.
SÄ nu valde jag att lÀgga pengarna pÄ en annan klocka istÀllet och sÀtta GShock-inköpen pÄ hold sÄ lÀnge
Jag som bor typ ljusÄr frÄn Storbyn...Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen i början av veckan för att uppdatera mig om lÀget. TyvÀrr kan Svante inte fÄ nÄgot besked alls om MR-G B5000D frÄn Casio. Jag kollade förstÄs pÄ det som fanns hemma, bifogar ett par bilder. Har ocksÄ vÀntat ivrigt pÄ Jubileums-Frogman, men efter att ha lÀst om den Àr jag ganska besviken.
SÄ nu valde jag att lÀgga pengarna pÄ en annan klocka istÀllet och sÀtta GShock-inköpen pÄ hold sÄ lÀnge
Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen i början av veckan för att uppdatera mig om lÀget. TyvÀrr kan Svante inte fÄ nÄgot besked alls om MR-G B5000D frÄn Casio. Jag kollade förstÄs pÄ det som fanns hemma, bifogar ett par bilder. Har ocksÄ vÀntat ivrigt pÄ Jubileums-Frogman, men efter att ha lÀst om den Àr jag ganska besviken.
- Jag har ocksÄ 20 mil till Globen, men kÀnner Svante sÄ dÀrför Äker jag gÀrna dit.Jag som bor typ ljusÄr frÄn Storbyn...
Ăr KM Globen the place to go to nĂ€r det gĂ€ller G-shock dĂ€r uppe?
Verkar ha hyffsat sortiment pÄ High-endversionerna, men hur Àr sortimentet pÄ dom "billigare"?