• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ironcastle

Patek
2-Faktor
Lunchpromenad igen. Bra med ett nödvÀndigt avbrott. Annars blir man lÀtt fast.
20221006_120516.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
- Jag har ocksÄ 20 mil till Globen, men kÀnner Svante sÄ dÀrför Äker jag gÀrna dit.
Han Àr vÀl den AD i Sverige som har största sortimentet av Casio och dessutom AD-nivÄ sÄ att han kan fÄ hem versioner som normalt inte sÀljs hÀr. Portern som finns i trÄden kommer tex frÄn Klockmaster Globen. Dessutom har han normalt ett fint sortiment av MR-G, men just nu Àr allt utom en sÄlda. Som AD Àr han skyldig att visa officiella listpriser och som allt annat har de hÀr ocksÄ blivit dyrare.
NÀr jag nÄn gÄng hamnar i Storbyn, hÀnder vÀÀÀldigt sÀllan dock, mÄste jag leta upp affÀren och kika in lÄter det som.
Även om jag inte kommer handla nĂ„n MR-G 😁
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jag som bor typ ljusÄr frÄn Storbyn...
Är KM Globen the place to go to nĂ€r det gĂ€ller G-shock dĂ€r uppe?
Verkar ha hyffsat sortiment pĂ„ High-endversionerna, men hur Ă€r sortimentet pĂ„ dom "billigare"? 🙂
Du ser vÀl?
Kusinen frÄn landet Àr ju med till hÀlften i a f!
Screenshot_20221006-122805_Samsung Internet.jpg


Det var ju skitkul att det slumpade sig sĂ„! 😂😂😂
 
Senast Àndrad:

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
RosĂ©guldstĂ„lisen hĂ€mtades hem idag. Det blir retur. LĂ€gger inte ut nĂ„n bild för dĂ„ kommer ju ni alla j**la enablers 😂 övertala mig att den visst passar min hudton. Men nej, det gör den inte.
Provade den pÄ frun som har en frÀsch sydeuropeisk solbrun nyans Äret om. DÀr kommer den till sin rÀtta.

Men icke mot min likbleka hudton som kommer med det finska pĂ„brĂ„t 😂
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
RosĂ©guldstĂ„lisen hĂ€mtades hem idag. Det blir retur. LĂ€gger inte ut nĂ„n bild för dĂ„ kommer ju ni alla j**la enablers 😂 övertala mig att den visst passar min hudton. Men nej, det gör den inte.
Provade den pÄ frun som har en frÀsch sydeuropeisk solbrun nyans Äret om. DÀr kommer den till sin rÀtta.

Men icke mot min likbleka hudton som kommer med det finska pĂ„brĂ„t 😂
Har alltid tyckt att den Ă€r rĂ€tt femenin och passar bĂ€ttre pĂ„ tjejer Ă€n killar. Fick inte din fru behĂ„lla den? 😂
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
RosĂ©guldstĂ„lisen hĂ€mtades hem idag. Det blir retur. LĂ€gger inte ut nĂ„n bild för dĂ„ kommer ju ni alla j**la enablers 😂 övertala mig att den visst passar min hudton. Men nej, det gör den inte.
Provade den pÄ frun som har en frÀsch sydeuropeisk solbrun nyans Äret om. DÀr kommer den till sin rÀtta.

Men icke mot min likbleka hudton som kommer med det finska pĂ„brĂ„t 😂
Men vaf...
Vem behöver cafésolbrÀnna nÀr man har sisu i blodet!?
 

Brogin

Rolex
NÀr jag nÄn gÄng hamnar i Storbyn, hÀnder vÀÀÀldigt sÀllan dock, mÄste jag leta upp affÀren och kika in lÄter det som.
Även om jag inte kommer handla nĂ„n MR-G 😁
Ett tips frÄn 1 lantis till en annan....
Om man Ă€r i den stora mĂ€nniskobyn sĂ„ titta efter en stor vit boll, inte helt olik den pĂ„ andra sidan E22an vid macken nĂ€ra Dig, vid den vita bollen, eller vid regnbĂ„gens slut, dĂ€r hittar man nollĂ„ttornas G-shock affĂ€r... Inte mycket större Ă€n gamla affĂ€ren i SlĂ€tafly! 😄😉
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Jag tycker det lutar mer Ät en filial för @hepanter
Är du sĂ€ker pĂ„ att det inte smyger runt nĂ„gra kor dĂ€r pĂ„ tomten? Om jag vore du skulle jag kolla var jag sĂ€tter fötterna 😁🐄
Jo sÄ sant Roostis Àr hÀr hos mig och kikar pÄ nya kalvstallet. MTG fÄr avsluta dagen dags för förÀldramöte
DSC_7863.JPG
DSC_7862.JPG
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Ett tips frÄn 1 lantis till en annan....
Om man Ă€r i den stora mĂ€nniskobyn sĂ„ titta efter en stor vit boll, inte helt olik den pĂ„ andra sidan E22an vid macken nĂ€ra Dig, vid den vita bollen, eller vid regnbĂ„gens slut, dĂ€r hittar man nollĂ„ttornas G-shock affĂ€r... Inte mycket större Ă€n gamla affĂ€ren i SlĂ€tafly! 😄😉
Ahaaa. Är det inte vĂ€rre Ă€n sĂ„ att hitta dit sĂ„ finns det risk att jag hittar 😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Jag tycker det lutar mer Ät en filial för @hepanter
Är du sĂ€ker pĂ„ att det inte smyger runt nĂ„gra kor dĂ€r pĂ„ tomten? Om jag vore du skulle jag kolla var jag sĂ€tter fötterna 😁🐄
Ska kolla medgrannen om Heppis kan hyra in sig i snedaste ladan i byn hĂ€r annars😁
IMG_20221006_175421.jpg

Den Àr inte ens sÄ gammal.
cb.jpg
Fick bli en sĂ„n hĂ€r svart istĂ€llet😉
Skeleton-svart👍
IMG_20221006_175442.jpg

IMG_20221006_175454.jpg
 
Topp