• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ha ha ha den hĂ€r trĂ„den Ă€r lite motsatsen till lyxfĂ€llan ibland 🙂.

Knaske i framtiden. Kollar över klocklÄdan lite. AnvÀnder inte alla sÄ mycket som jag.vill
simon-lyxfallan.png.jpeg
 
Ha ha ha den hĂ€r trĂ„den Ă€r lite motsatsen till lyxfĂ€llan ibland 🙂.

Knaske i framtiden. Kollar över klocklÄdan lite. AnvÀnder inte alla sÄ mycket som jag.vill
Du Àr vÀlkommen över till digitaltrÄden dÀr vi köper drivor av F-91W sÄ det tar lite lÀngre tid innan man hamnar hos inkasso.
 
Va fasen... Är du inne norpar vĂ„ra trĂ„dmedlemmar???? 😳
FĂ„r man bara vara i en trĂ„d? 😬
Kommer nog lite bilder frÄn 5500C ikvÀll.
Den vart nedplockad till molekylĂ€r nivĂ„ igĂ„r tills jag lyckades fĂ„ modulen pĂ„ plats igen. Man lĂ€r sig hur "fjĂ€derstĂ„let" till tryckknappar ska sitta pĂ„ det hĂ„rda sĂ€ttet. För envis för att visa min okunskap hĂ€r inne. 🙃
 
FĂ„r man bara vara i en trĂ„d? 😬
Kommer nog lite bilder frÄn 5500C ikvÀll.
Den vart nedplockad till molekylĂ€r nivĂ„ igĂ„r tills jag lyckades fĂ„ modulen pĂ„ plats igen. Man lĂ€r sig hur "fjĂ€derstĂ„let" till tryckknappar ska sitta pĂ„ det hĂ„rda sĂ€ttet. För envis för att visa min okunskap hĂ€r inne. 🙃
Dom smÄ rackarns blecken kan stÀlla till det rejÀlt om man inte Àr försiktig:oops:
Har fÄtt rÀdda ett par Gs som "knapparna vart kass" pÄ :D
 
Dom smÄ rackarns blecken kan stÀlla till det rejÀlt om man inte Àr försiktig:oops:
Har fÄtt rÀdda ett par Gs som "knapparna vart kass" pÄ :D
NÀr jag vÀl insÄg att jag var tvungen att justera/tryck till ett par stycken nÀr efter modulen satt pÄ plats gick det bra. Han bli flintskallig nÀr jag rev mitt hÄr bara. Skruvade isÀr den typ 5 gÄnger innan jag insÄg det.
 
Tillbaka
Topp