• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LÀnge sedan jag tittade in hÀr men som vanligt verkar det vara full fart i trÄden!
Kör Frogman idag men bjuder pÄ ett utzoomat wristshot mtp dagens (nÄja, kvÀllens snarare) outfit.
D18B517F-C64E-4577-B318-CB7B71CC4512.jpeg

Älskar T-shirten!
 
FĂ„r man bara vara i en trĂ„d? 😬
Kommer nog lite bilder frÄn 5500C ikvÀll.
Den vart nedplockad till molekylĂ€r nivĂ„ igĂ„r tills jag lyckades fĂ„ modulen pĂ„ plats igen. Man lĂ€r sig hur "fjĂ€derstĂ„let" till tryckknappar ska sitta pĂ„ det hĂ„rda sĂ€ttet. För envis för att visa min okunskap hĂ€r inne. 🙃
TĂ€nkte igĂ„r pĂ„ att jag skulle frĂ„ga hur det gick med uppladdningen av den 🙂👍

Du Àr vÀlkommen över till digitaltrÄden dÀr vi köper drivor av F-91W sÄ det tar lite lÀngre tid innan man hamnar hos inkasso.
Ha ha, de Ă€r coola tycker jag Men lite smĂ„ pĂ„ armen för min smak misstĂ€nker jag 🙂. Men tuffa och lagom pris 👍
 
Tillbaka
Topp