LÀnge sedan jag tittade in hÀr men som vanligt verkar det vara full fart i trÄden!
Kör Frogman idag men bjuder pÄ ett utzoomat wristshot mtp dagens (nÄja, kvÀllens snarare) outfit.
Ălskar T-shirten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀnge sedan jag tittade in hÀr men som vanligt verkar det vara full fart i trÄden!
Kör Frogman idag men bjuder pÄ ett utzoomat wristshot mtp dagens (nÄja, kvÀllens snarare) outfit.
Baksidan Ă€r om möjligt Ă€nnu coolare...Ălskar T-shirten!
Spot on! (f*n vad knepigt det var att fota ryggen pĂ„ sig sjĂ€lvâŠ)Baksidan Ă€r om möjligt Ă€nnu coolare...
Rangeman - Never give up
TÀnkte igÄr pÄ att jag skulle frÄga hur det gick med uppladdningen av denFÄr man bara vara i en trÄd?
Kommer nog lite bilder frÄn 5500C ikvÀll.
Den vart nedplockad till molekylÀr nivÄ igÄr tills jag lyckades fÄ modulen pÄ plats igen. Man lÀr sig hur "fjÀderstÄlet" till tryckknappar ska sitta pÄ det hÄrda sÀttet. För envis för att visa min okunskap hÀr inne.
Ha ha, de Àr coola tycker jag Men lite smÄ pÄ armen för min smak misstÀnker jag . Men tuffa och lagom prisDu Àr vÀlkommen över till digitaltrÄden dÀr vi köper drivor av F-91W sÄ det tar lite lÀngre tid innan man hamnar hos inkasso.
Hockey . Ni som har Barometern. Brukar den stÀmma?God morgon denna tisdagmorgon i oktober
âBarometern pĂ„ Casio klockor gissar vĂ€dret bĂ€ttre Ă€n SMHIâ Ă€r ett vĂ€lkĂ€nt begrepp.Hockey . Ni som har Barometern. Brukar den stĂ€mma?
Graffiti MadnessDags för lite Madness
Woohoo!Dags för lite Madness
Den blev riktigt fin!Nybadad, nytt batteri monterat och alla knappar funkar. MÄnga funktioner att lÀsa pÄ om ocksÄ.
âBarometern pĂ„ Casio klockor gissar vĂ€dret bĂ€ttre Ă€n SMHIâ Ă€r ett vĂ€lkĂ€nt begrepp.
Vad Àr gemensamt med oss som har ProTrek eller Rangeman pÄ armen?
- vÄra klockor har barometerkurvan pÄ huvudskÀrmen!
Bara att KĂĂĂĂĂĂPA! Fast inte min - för den Ă€r en keeper!Hmmm vore cool att testa nĂ„gon gĂ„ng. NĂ„gon gĂ„ng blir det sĂ€kert en ny klocka
Dom Àr eniga oxÄHockey . Ni som har Barometern. Brukar den stÀmma?
Gomorron trÄden....
Passa dig nu sÄ inte nÄn har satt igÄng alarmet pÄ klockan och skrÀmmer ivÀg ÀlgenWalter pÄ span.
Han kanske har moddat alarmet sÄ att det kommer lockljud istÀllet.Passa dig nu sÄ inte nÄn har satt igÄng alarmet pÄ klockan och skrÀmmer ivÀg Àlgen
Som en vanlig stÄlis med band frÄn den grÄa camotitanaren?Mer bilder pÄ GMW-B5000EH