Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jubileumsmodellerna ligger ute till försÀljning, en sliten G-9100 samt de andra fem fÄr stanna. Resten Àr bortaMm har ju Àgt en AR och min favoritsquare jag Àgt tillsammans med standard 5600e. Muddien hade jag ocksÄ behÄllit
Vad ska ivÀg dÄ?
SÄlt AgedIP nu dÄ?Jubileumsmodellerna ligger ute till försÀljning, en sliten G-9100 samt de andra fem fÄr stanna. Resten Àr borta
Japp, den gick pÄ Tratten. FÄr se om den hittar tillbaka till trÄden, jag kÀnde inte igen nicket.SÄlt AgedIP nu dÄ?
Billig jÀmfört med priser pÄ EbayDen hÀr var dyr
Casio Frogman Borneo GWF-A1000BRT-1AER
Utropspris: 14500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-01-10 20:33:50. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Köpte du tillbaka den ocksÄ?Dax för lite kvÀllsjobb.
Snart har jag inga G-Shocks kvar.Köpte du tillbaka den ocksÄ?
Japp, mer pÄ vÀg in..Köpte du tillbaka den ocksÄ?
Höstigt
Ser inget konstigt med den. Köp den med Blocketpaketet sÄ Àr du pÄ den sÀkra sidan.Skrivit och ser om den finns kvar, dÄlig pÄ Mudmaster men gissar det finns fakes men ser inga rödflaggor hÀr vÀll (?), trots det alltid lite nojig utanför KS vid köp