Fast det Àr ju fortfarande en sÄn dÀringa ÀppelgrunkaJag fick lov att posta bilder hos @hepanter istÀllet
Ska du sÀlja av allt i G-shockvÀg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast det Àr ju fortfarande en sÄn dÀringa ÀppelgrunkaJag fick lov att posta bilder hos @hepanter istÀllet
Minst fem stycken fÄr stannaFast det Àr ju fortfarande en sÄn dÀringa Àppelgrunka
Ska du sÀlja av allt i G-shockvÀg?
Ăppelpaj? DĂ„ bjuder vi pĂ„ en klassisk scen.Varm Ă€ppelpaj ska vara trevligt tydligen. Ă tminstone enligt amerikanerna. SjĂ€lv gillar jag finsk sommarsoppa bĂ€ttre.
BridgeblandningEfter en veckas praktik pÄ en arbetsplats dÀr jag inte fÄr ha klocka pÄ mig(och heller inte har tid att klocksnacka) sÄ Àr jag tillbaka över helgen.
PÄ Dollarstore och inhandlar nÄt gott till kvÀllen.
Minst fem stycken fÄr stanna
Bridgeblandning
Perfekt baro-hockeyklubba + pucken dÀr mellan 0 och 1.IKEA .. Here ww come
VÀlkommen till den ljusa sidan!VÀntat lÀnge pÄ ett rött gummi till denna
MT-G B1000
Ăr helt ny pĂ„ KS!
Blir nog riktigt snygg!VÀntat lÀnge pÄ ett rött gummi till denna
MT-G B1000
Ăr helt ny pĂ„ KS!
Bilder pÄ en med gummiband.Om det finns nÄgon som kan lÀgga upp en bild pÄ Mt-g B1000 med gummi skulle jag vara tacksam
Mt-g B2000 funkar ocksÄ dom Àr vÀl ganska lika
Blev den godkÀnd av hundis?G9000 var lite mindre Àn jag förvÀntat mig men samtidigt vÀldigt bekvÀm. Samma storlekskÀnsla som en fyrkant fast rund. Kan nog bli en favorit!
Finns nog bara en "nackdel" med G-9000... Dom hÄrdtryckta knapparnaG9000 var lite mindre Àn jag förvÀntat mig men samtidigt vÀldigt bekvÀm. Samma storlekskÀnsla som en fyrkant fast rund. Kan nog bli en favorit!