ARr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Its protected against shocks...
Roligast Àr att han kritiserade CW att bezeln var lös!Its protected against shocks...
MÄste ju vara den perfekta elektriker-klockan alltsÄ
(Tur man Àr elektriker dÄ)
Japp, sÄ fick det bli. Men nu var skiftet klart pÄ 5 minuter, sÄ sÄ förtvivlat svÄrt att montera band tycker jag inte att det Àr heller pÄ G-shockarna.Inte helt övertygad om den hÀr kombinationen faktiskt. LÀnken Àr skön, visst, men originalgummit till GW-5000U Àr inte heller dumt.
Dessutom tyckte jag kombinationen som GW-B5600BC-1BER kom med, dvs lÀnken, förhöjde den klockans kÀnsla.
Kan nog bli sÄ att det blir ett byte tillbaka.
Relojesdemoda har den om nÄgon fortfarande letar efter en.Fick mail frÄn Kultan om att denna skulle vara pÄ lager igen.
Casio G-Shock Bamford London Limited Edition DW-6900BWD-1DR
Casio G-Shock Bamford London Limited Edition DW-6900BWD-1DR G-SHOCKwww.kulta-center.com
Fick mail frÄn Kultan om att denna skulle vara pÄ lager igen.
Casio G-Shock Bamford London Limited Edition DW-6900BWD-1DR
Casio G-Shock Bamford London Limited Edition DW-6900BWD-1DR G-SHOCKwww.kulta-center.com
Makaroner Àr fasen inte dumt alltsÄEn hamnade hos mig, Àven om det inte var meningen men sÄ blev det (och makaroner fram till nyÄr).
Hmm⊠denna gillar jag mycket! Var ett tag sedan jag blev sugen pÄ nÄgon men denna kan kag tÀnka mig.Nya polar bear Rangeman
G-Shock GW-9408KJ-7JR Rangeman: Love The Sea And The Earth 2022 Earthwatch inspired by polar bear - G-Central G-Shock Fan Site
While rumors of an all-new upcoming G-Shock Rangeman abound, there will be at least one more GW-9400 model with the release of the GW-9408KJ-7JR, a Love Thewww.g-central.com
Den slÀpps i novemberHmm⊠denna gillar jag mycket! Var ett tag sedan jag blev sugen pÄ nÄgon men denna kan kag tÀnka mig.
Finns den att köpa nÄgonstans?
De e' fan rÀtt snygg alltsÄ.....En hamnade hos mig, Àven om det inte var meningen men sÄ blev det (och makaroner fram till nyÄr).
SÄ. Ordningen ÄterstÀlld igen.
KÀnns lite ovÀntat mÄste jag sÀga, men den i sÀrklass billigaste har nÀstan gÄtt och blivit favorit för stunden, trots att den nÀstan Àr olÀslig vissa delar av dygnet.
...rapporterar mÀsterfotografen som lyckades sÀtta skÀrpan pÄ mossan pÄ berget
BÀsta sÀllskapet. Krya pÄ dig!Kurerar manflu med en kopp te i sÀllskap med min G-Shock.
Nya polar bear Rangeman
G-Shock GW-9408KJ-7JR Rangeman: Love The Sea And The Earth 2022 Earthwatch inspired by polar bear - G-Central G-Shock Fan Site
While rumors of an all-new upcoming G-Shock Rangeman abound, there will be at least one more GW-9400 model with the release of the GW-9408KJ-7JR, a Love Thewww.g-central.com
Glöm inte lÀgga pÄ tull&moms ocksÄ.Son of a gun. Den mÄste jag ha som min juklapp. SÀkert snor-dyr bara för det.
*edit : 4700 kr cirkus. Inte sÄ farligt.
Glöm inte lÀgga pÄ tull&moms ocksÄ.