• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ARr đŸŸ„đŸŽâ€â˜ ïž
0A02AFCB-5C86-41A1-9BE4-462A38EB9AA2.jpeg

Inte helt övertygad om den hÀr kombinationen faktiskt. LÀnken Àr skön, visst, men originalgummit till GW-5000U Àr inte heller dumt.
Dessutom tyckte jag kombinationen som GW-B5600BC-1BER kom med, dvs lÀnken, förhöjde den klockans kÀnsla.

Kan nog bli sÄ att det blir ett byte tillbaka.
20221017_095201.jpg

Inte helt övertygad om den hÀr kombinationen faktiskt. LÀnken Àr skön, visst, men originalgummit till GW-5000U Àr inte heller dumt.
Dessutom tyckte jag kombinationen som GW-B5600BC-1BER kom med, dvs lÀnken, förhöjde den klockans kÀnsla.

Kan nog bli sÄ att det blir ett byte tillbaka.
20221017_095201.jpg
Japp, sÄ fick det bli. Men nu var skiftet klart pÄ 5 minuter, sÄ sÄ förtvivlat svÄrt att montera band tycker jag inte att det Àr heller pÄ G-shockarna.

Fick mail frÄn Kultan om att denna skulle vara pÄ lager igen.
Relojesdemoda har den om nÄgon fortfarande letar efter en.

Nya polar bear Rangeman đŸ»â€â„ïž
GW-9408KJ-7JR-DISPLAY-BAND.jpg

GW-9408KJ-7JR-POLAR-BEAR.jpg
Hmm
 denna gillar jag mycket! Var ett tag sedan jag blev sugen pĂ„ nĂ„gon men denna kan kag tĂ€nka mig. đŸ€—

Finns den att köpa nĂ„gonstans? 😃

SÄ. Ordningen ÄterstÀlld igen.
KÀnns lite ovÀntat mÄste jag sÀga, men den i sÀrklass billigaste har nÀstan gÄtt och blivit favorit för stunden, trots att den nÀstan Àr olÀslig vissa delar av dygnet.
20221017_171441.jpg

...rapporterar mĂ€sterfotografen som lyckades sĂ€tta skĂ€rpan pĂ„ mossan pĂ„ berget 😂

SÄ. Ordningen ÄterstÀlld igen.
KÀnns lite ovÀntat mÄste jag sÀga, men den i sÀrklass billigaste har nÀstan gÄtt och blivit favorit för stunden, trots att den nÀstan Àr olÀslig vissa delar av dygnet.
20221017_171441.jpg

...rapporterar mĂ€sterfotografen som lyckades sĂ€tta skĂ€rpan pĂ„ mossan pĂ„ berget 😂

SĂ„ lyckas jag alltid fota. đŸ€Ł

Nya polar bear Rangeman đŸ»â€â„ïž
GW-9408KJ-7JR-DISPLAY-BAND.jpg

GW-9408KJ-7JR-POLAR-BEAR.jpg

Son of a gun. Den mÄste jag ha som min juklapp. SÀkert snor-dyr bara för det.

*edit : 4700 kr cirkus. Inte sÄ farligt.

Tillbaka
Topp