Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och dÀr kom jinxningenShit vilken hektisk morgon det blev.
DÄ Àr det skönt att landa i köket.
Underbart lycklig över mina senaste inköp. Lika kul pÄ arbetet med denna klocka som pÄ fritiden med min maharashi orangea kompis. 2 st keepers verkligen
![]()
Ăntligen! Stort grattisGod Morgon!
LÄng resa igÄr till Klockmaster Globen, men det var det vÀrt
![]()
Vilken gillar du mest? Blev det en TVB ocksÄ?God Morgon!
LÄng resa igÄr till Klockmaster Globen, men det var det vÀrt
![]()
Undrar om man fÄr se nÄt sÄnt i vinter..... Förra vintern var det fasen dÄligt med den varan...SÄg att det var fler Àn jag som vaknade upp till Norrlandsmögel.
![]()
- De Àr rÀtt olika ÀndÄ, hoppas jag kommer att gilla bÄda lika mycket. Blev ingen TVB, kommer inte överens med negativ display tyvÀrr.Vilken gillar du mest? Blev det en TVB ocksÄ?![]()
Med lite tur slipper du elÀndet.Undrar om man fÄr se nÄt sÄnt i vinter..... Förra vintern var det fasen dÄligt med den varan...
Som inte kan vÀcka en riktig karl..Klockan med vibe.
![]()
Diggar den hÄrt. Risken finns bara att ingen annan av fyrkanterna kommer fÄ nÄgon handledstid framöverSnyggare irl sÄ att sÀga. Diggar den?
AW som bonde=somna i soffanDags för AW!
![]()
Helt rÀtt klocka bÀttre Àn rymdtitanHemma efter endagskonferens. Skönt att slÄ sig ner och tÀnka pÄ annat ett tag.
![]()
TyvÀrr sÄ fÄr du nog rÀkna med en ganska stor förlust pÄ MTG om du ska flippa den.Jag Àr svÄrt sugen pÄ denna.
Ăr ju för jĂ€vla dĂ„lig pĂ„ att behĂ„lla klockor dock. Köper nytt och sĂ€ljer med förlust. Tveksam om jag vĂ„gar satsa pĂ„ den. Vad tror ni. Behöver man vara snabb pĂ„ bollen för att fĂ„nga en? Kommer det nĂ„gra till Sverige eller Ă€r det import som gĂ€ller?
MTG-B3000BDE-1AJR
![]()
Jag tror digFörresten: ny G-shock pÄ ingÄende...
Nej, jag har INTE ett klockköpsmissbruk!![]()
Been there, done thatTyvÀrr sÄ fÄr du nog rÀkna med en ganska stor förlust pÄ MTG om du ska flippa den.
Haha, idag kÀnde jag mig som en skogshuggare med rutig skjorta, jeans och en klocka som kan anvÀndas som hammare om man behöverHelt rÀtt klocka bÀttre Àn rymdtitan