• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det tog 6dgr frĂ„n FinlandđŸ€·â€â™‚ïžMen Ă€ntligen hĂ€r

Bilagor

• 6686875A-66DC-46F4-AAD9-91C258084ECF.jpeg
    6686875A-66DC-46F4-AAD9-91C258084ECF.jpeg
    66.2 KB · Visningar: 3
De har fĂ„tt offrats rĂ€tt mĂ„nga japanska dykare för denna nu. KĂ€nde för att gĂ„ allin pĂ„ G-Shock och rensa ur mina mekaniska klockor. FĂ€rre klockor men desto roligare â˜ș

Men roligt ÀndÄ att vÄga, jag Àr lite för trÄkig i att sÀlja av mkt eller hamnar lÀtt i att annat köps under tiden typ som Pro trek nu senast.

Men en dag blir det en 2k för mig med, men just nu vill jag nog inte offra 2-3st klockor för en, kanske 🙈

Men roligt ÀndÄ att vÄga, jag Àr lite för trÄkig i att sÀlja av mkt eller hamnar lÀtt i att annat köps under tiden typ som Pro trek nu senast.

Men en dag blir det en 2k för mig med, men just nu vill jag nog inte offra 2-3st klockor för en, kanske 🙈
Fick offra 6 st klockor totaltđŸ˜±
Men jag kÀnner verkligen för att ha dessa 2 nu genom hela vintern. I sommar sen vet man ju aldrig hur de blir.
Fattar bara inte att jag fick sĂ„nt jĂ€kla GWG sug. Jag gillade inte 1000 förra gĂ„ngen nu Ă€lskar jag den, 2K Ă€r ju helt fantastisk men de hade jag nog redan anat. Kul att man kan Ă€ndra sig i tycke o smak. Älskar g-shocks med visare nu, för ca ett Ă„r sen skulle de bara va digitalt

Fick offra 6 st klockor totaltđŸ˜±
Men jag kÀnner verkligen för att ha dessa 2 nu genom hela vintern. I sommar sen vet man ju aldrig hur de blir.
Fattar bara inte att jag fick sĂ„nt jĂ€kla GWG sug. Jag gillade inte 1000 förra gĂ„ngen nu Ă€lskar jag den, 2K Ă€r ju helt fantastisk men de hade jag nog redan anat. Kul att man kan Ă€ndra sig i tycke o smak. Älskar g-shocks med visare nu, för ca ett Ă„r sen skulle de bara va digitalt
Borsta 2k:n noga, 2 ggr om dagen, sÄ den hÄller sig ren och fin. Sen kontaktar du mig nÀr du har tröttnat pÄ den i vÄr! :happyhappy:

Ja, det Ă€r för att man inte ska kunna komma Ă„t knappen oavsiktligt 
 man ska bara kunna trycka in den med nageln. SĂ„ Ă€r det pĂ„ alla 5- och 6-serie G-Shocks

Ja, det Ă€r för att man inte ska kunna komma Ă„t knappen oavsiktligt 
 man ska bara kunna trycka in den med nageln. SĂ„ Ă€r det pĂ„ alla 5- och 6-serie G-Shocks. đŸ”„đŸ”„đŸ”„
GW6900 Ă€r det eventuellt en liiiten skillnad, men inte som pĂ„ dw-6900, det Ă€r ju intressant, de Ă€r ju "rĂ€tt" lika i övrigt 😀

Tillbaka
Topp