P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De har fÄtt offrats rÀtt mÄnga japanska dykare för denna nu. KÀnde för att gÄ allin pÄ G-Shock och rensa ur mina mekaniska klockor. FÀrre klockor men desto roligareDyrgripen ocksÄ
Den Àr riktigt grym den dÀrDet tog 6dgr frÄn FinlandMen Àntligen hÀr
Undrar hur detta slutadeSĂ„dĂ€r, dĂ„ Ă€r man framme. Nu ska vi se vad som finns âŠ
De har fÄtt offrats rÀtt mÄnga japanska dykare för denna nu. KÀnde för att gÄ allin pÄ G-Shock och rensa ur mina mekaniska klockor. FÀrre klockor men desto roligare
De Àr vi nog mÄnga som undrar...Undrar hur detta slutade
Fick offra 6 st klockor totaltMen roligt ÀndÄ att vÄga, jag Àr lite för trÄkig i att sÀlja av mkt eller hamnar lÀtt i att annat köps under tiden typ som Pro trek nu senast.
Men en dag blir det en 2k för mig med, men just nu vill jag nog inte offra 2-3st klockor för en, kanske
DET SKA VARA SĂ !!!Fick hem en Bamford idag.
TyvÀr Àr Adjust knappen intryckt till hÀlften typ.
Va inte jÀtteimponerad sÄ blir retur.
Fastna du i uppackningenNytt in
Tog sÀkert en timma att justera lÀnken (med matpaus)Fastna du i uppackningen
Ok igentligen logiskt kanske för att knappen inte ska kommas Ät lika lÀtt?DET SKA VARA Sà !!!
HĂ€r ser du mina 6600 och 6900:
Tyckte ocksÄ det var udda första ggn den Àgdes och tÀnkte det var fel först men som flipper2 skrev, helt med mening.Fick hem en Bamford idag.
TyvÀr Àr Adjust knappen intryckt till hÀlften typ.
Va inte jÀtteimponerad sÄ blir retur.
Borsta 2k:n noga, 2 ggr om dagen, sÄ den hÄller sig ren och fin. Sen kontaktar du mig nÀr du har tröttnat pÄ den i vÄr!Fick offra 6 st klockor totalt
Men jag kÀnner verkligen för att ha dessa 2 nu genom hela vintern. I sommar sen vet man ju aldrig hur de blir.
Fattar bara inte att jag fick sĂ„nt jĂ€kla GWG sug. Jag gillade inte 1000 förra gĂ„ngen nu Ă€lskar jag den, 2K Ă€r ju helt fantastisk men de hade jag nog redan anat. Kul att man kan Ă€ndra sig i tycke o smak. Ălskar g-shocks med visare nu, för ca ett Ă„r sen skulle de bara va digitalt
Ja, det Àr för att man inte ska kunna komma Ät knappen oavsiktligt ⊠man ska bara kunna trycka in den med nageln. SÄ Àr det pÄ alla 5- och 6-serie G-Shocks.
Njaa, det var vÀl en sanning med modifikation.Ja, det Àr för att man inte ska kunna komma Ät knappen oavsiktligt ⊠man ska bara kunna trycka in den med nageln. SÄ Àr det pÄ alla 5- och 6-serie G-Shocks.
Ja, det Àr för att man inte ska kunna komma Ät knappen oavsiktligt ⊠man ska bara kunna trycka in den med nageln. SÄ Àr det pÄ alla 5- och 6-serie G-Shocks
GW6900 Àr det eventuellt en liiiten skillnad, men inte som pÄ dw-6900, det Àr ju intressant, de Àr ju "rÀtt" lika i övrigtJa, det Àr för att man inte ska kunna komma Ät knappen oavsiktligt ⊠man ska bara kunna trycka in den med nageln. SÄ Àr det pÄ alla 5- och 6-serie G-Shocks.
SnyggtPÄ tal om 6900 och svÄrtryckta knappar hojta om intresse finns för denna lÄda innan de skickas ut pÄ k&s
Haha ja! Trevlig lÄda för samlaren!
Njaa, det var vÀl en sanning med modifikation.
GW6900 Àr det eventuellt en liiiten skillnad, men inte som pÄ dw-6900, det Àr ju intressant, de Àr ju "rÀtt" lika i övrigt
DÀremot sÄ tycker jag (har givetvis provat bÄda nu ) att de som har knappen lÀngre ner svarar snabbare till adjust mode (Kan Àven vara bara för att jag tycker det ska vara skillnad.. )Juste⊠det stÀmmer⊠Àven GLX-modellerna har alla 4 knappar likadana.
Den dÀr va grym, önskar min vart mb6 och tough solar
Ha ha. KööööööpJag som alltid sagt trÄk dw6900. .
Men den dÀr i vitt va jÀtte fin ju