Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, det var lite av en chansning. Jag var övertygad om att de hade skickat en MB men slet upp paketet i bilen pĂ„ parkeringen och döm av min förvĂ„ning..Ăr det den hĂ€r? Helt otroligt om det stĂ€mmer.
Casio G-Shock GMW-B5000TVB-1ER - Ditur
Casio G-Shock GMW-B5000TVB-1ER | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
Edit: LÀnken sÀger att det Àr en GMW-B5000MB, kanske de har blandad ihop den med TVB.
JasÄ sÄ du hade en gwg1000 kvar iaf
De man brukar kalla för bonnturJapp, det var lite av en chansning. Jag var övertygad om att de hade skickat en MB men slet upp paketet i bilen pÄ parkeringen och döm av min förvÄning..
Haha nice! Ibland ska man ha tur!Japp, det var lite av en chansning. Jag var övertygad om att de hade skickat en MB men slet upp paketet i bilen pÄ parkeringen och döm av min förvÄning..
MÄste köra min nÄn dag sjukt snygg och en av de bekvÀmaste shockarmaMmmmm...Salmiak
daaamn... vissa har de bra Grattis till ett bra köp!Japp, det var lite av en chansning. Jag var övertygad om att de hade skickat en MB men slet upp paketet i bilen pÄ parkeringen och döm av min förvÄning..
Tankar o de blir dyrt
Det ser mörkt ut. Tror det finns finns ett stort mörkertal nÀr vi snackar om hur mÄnga som drabbats av "svartsjukan".....Mmmmm...Salmiak
Har för mig att det Àr en indikator pÄ att du har nÄgon form av pÄminnelse aktiverad.Idag mÀrkte jag nÄgot jag inte sett förut..
Min guldstÄlis blinkar rött efter att displayen tÀnds och slÀcks.
Den lyser upp som normalt och lyser i de 4 sek den Àr instÀlld pÄ men nÀr den slocknar lyser den rött i 1 sek och sedan blinkar den snabbt 2 ggr i rött.
Vad sjutton kan det vara?
Hittar inget nÀr jag googlar.
Batteriet Àr laddat.
Jaaa! Det kan det vara, min dotter fyller Är idag och den noterade om det imorse.Har för mig att det Àr en indikator pÄ att du har nÄgon form av pÄminnelse aktiverad.