• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ljusterapi idag.
De ligger ofta pÄ skrivbordet under en vanlig skrivbordslampa (pÄ stort avstÄnd), rÀcker utmÀrkt.
9B2BEE1D-D4ED-42D8-A87D-6DC4534EF16D.jpeg
Fick för mig att du hade sÄlt GWG2000... :)

Den blicken!
Vafa.. har jag hamnat egentligen?? Golvet Àr ju bÄde blött och kladdigt. Var hÄller han hus han som ska hÄlla rent hÀr?
Screenshot_20221110_174350_Samsung Internet.jpg

😂
Haha ja de blir blött nÀr kollosal mÀngd fostervatten hamnar pÄ golvet. Men nu Àr det torrt och fint igen hehe dÀr Àr den max 5 min gammal. Kossan var rÀtt ilsk ocksÄ i början, fick inte gÄ in nÀr den vÀl va ute

Idag mÀrkte jag nÄgot jag inte sett förut..
Min guldstÄlis blinkar rött efter att displayen tÀnds och slÀcks.
Den lyser upp som normalt och lyser i de 4 sek den Àr instÀlld pÄ men nÀr den slocknar lyser den rött i 1 sek och sedan blinkar den snabbt 2 ggr i rött.
Vad sjutton kan det vara?
Hittar inget nÀr jag googlar.
Batteriet Àr laddat.
P_20221110_142551.jpg
Jag har ocksÄ varit med om det dÀr och trodde givetvis att det var nÄgot fel pÄ klockan, men sÄ Àr alltsÄ inte fallet utan som du hörde sÄ Àr det en pÄminnelse som ligger i kalendern. Den uppdaterade varianten pÄ snöret runt fingret, ha ha!

Ljusterapi idag.
De ligger ofta pÄ skrivbordet under en vanlig skrivbordslampa (pÄ stort avstÄnd), rÀcker utmÀrkt.
9B2BEE1D-D4ED-42D8-A87D-6DC4534EF16D.jpeg

GWG-2k och 9400 Ă€r en duo jag tĂ€nkt vore bra + nĂ„gra billiga klassiker. Nu har jag iof flippat Rangeman 5ggr men Ă€ndĂ„ 🙈

PÄ samma tema fast billigare (nÄvÀl Pro trek Àr vÀll samma):
264DF6CA-1E61-4046-A672-81242D9FAF6E.jpeg

Tillbaka
Topp