• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fuck, jag fick panik nĂ€r det vĂ€l var dax... đŸ„Ž
IMG_20221111_120019.jpg

IMG_20221111_120043.jpg
PanikĂ„ngest i 1 sekund kan man Ă€ndĂ„ leva med đŸ‘đŸŒ

Är de ens nĂ„gon som sköter sitt jobb till 100 % i den hĂ€r trĂ„den? Tycker alla uppdaterar titt som tĂ€tt kan ju omöjligt vara raster allt...

G-shock frÄn Klockia i Visby. Efter 2 dygn Àr paketet Ànnu bara i Oskarshamn. Men det Àr ju gratis frakt sÄ det fÄr man vÀl acceptera...
Men visst kÀnns det tungt nÀr en försÀndelse bara har förflyttat sig cykelavstÄnd pÄ 2 dagar...

Screenshot_20221111_150415_DuckDuckGo.jpg

Är de ens nĂ„gon som sköter sitt jobb till 100 % i den hĂ€r trĂ„den? Tycker alla uppdaterar titt som tĂ€tt kan ju omöjligt vara raster allt...
För att vara lite seriös sÄ undviker jag att vara hÀr annat Àn utanför arbetstid, eller pÄ lunchen.
Undantaget Ă€r vĂ€l nĂ„gon rast pĂ„ nĂ„gon udda tid 😊

G-shock frÄn Klockia i Visby. Efter 2 dygn Àr paketet Ànnu bara i Oskarshamn. Men det Àr ju gratis frakt sÄ det fÄr man vÀl acceptera...
Men visst kÀnns det tungt nÀr en försÀndelse bara har förflyttat sig cykelavstÄnd pÄ 2 dagar...

Screenshot_20221111_150415_DuckDuckGo.jpg
Har nog köpt minst 5 g-shocks frÄn klockia pÄ Gotland. Va jag fattar tar de minst ett dygn innan paketen kommer in frÄn just Gotland till kustgrÀnsen. Men sen brukar de bara t en dag till mig men jag bor ju nÀrmare Àn dej. Köpte min gwg2000 dÀt bestÀllde förra torsdagen den anlÀnde pÄ mÄndag.
Kulta Àr vÀrre tar alltid ca 5 till 6 dagar. Ska tillÀggas att jag alltid vÀljer PostNord pÄ klockia o dÄ tar det 2 dagar i regel

Tillbaka
Topp