• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riktig Mudman-friday. ;)
G-9000 aka "Stormtrooper"
DSCN0187.JPG
DSCN0188.JPG

Den var riktigt frÀn och maffig.

Vad Àr det för speciellt med Frogman enligt dig? LÀgg gÀrna ut texten för en trevlig kickstart pÄ helgen :D Nu ska jag youtuba Frogmans...
Ligger inte för mig lÀngre att skriva lÄnga tirader tyvÀrr.
De mÄste upplevas för att förstÄs & uppskattas för objektivt sett Àr de ju grisfula eller hur? SÄ tyckte jag iaf fram tills dess att jag av @Jaggis lurades pÄ en GWF-1000,

Den var sÄ mycket mer kvalité i sin kÀnsla Àn de G-Shocks jag haft innan. Sen testade jag GWF-D1000(NV) och det Àr ju ytterligare minst ett hack upp till i premium kÀnsla,

Har blivit rÀtt mÄnga sen dess och fler lÀr det bli...
Bjud pÄ en pilsner/kaffe nÄn gÄng sÄ ska jag ta med nÄgra sÄ fÄr du testa sjÀlv vad du tycker, det Àr ju bara det som rÀknas iaf.

Ligger inte för mig lÀngre att skriva lÄnga tirader tyvÀrr.
De mÄste upplevas för att förstÄs & uppskattas för objektivt sett Àr de ju grisfula eller hur? SÄ tyckte jag iaf fram tills dess att jag av @Jaggis lurades pÄ en GWF-1000,

Den var sÄ mycket mer kvalité i sin kÀnsla Àn de G-Shocks jag haft innan. Sen testade jag GWF-D1000(NV) och det Àr ju ytterligare minst ett hack upp till i premium kÀnsla,

Har blivit rÀtt mÄnga sen dess och fler lÀr det bli...
Bjud pÄ en pilsner/kaffe nÄn gÄng sÄ ska jag ta med nÄgra sÄ fÄr du testa sjÀlv vad du tycker, det Àr ju bara det som rÀknas iaf.
En kollega till mig erbjöd mig att köpa hans GWG-1000 Mudmaster till ett bra pris för ca ett Är sedan. Jag fick testa klockan och det tog 2 sekunder att bestÀmma mig för en deal. Det var armageddon-no-problem kÀnslan som gjorde mig knÀsvag (lÄter som ett lyckat frieri det hÀr). Jag ser samma storhet i Frogman, kanske till och med större med tanke pÄ att den Àr helt digital. Jag tycker dessutom att jag absolut behöver tidvatten och mÄnfaskalender i mitt liv. Tack för ditt svar som var kort och gott, och trevlig helg!

En kollega till mig erbjöd mig att köpa hans GWG-1000 Mudmaster till ett bra pris för ca ett Är sedan. Jag fick testa klockan och det tog 2 sekunder att bestÀmma mig för en deal. Det var armageddon-no-problem kÀnslan som gjorde mig knÀsvag (lÄter som ett lyckat frieri det hÀr). Jag ser samma storhet i Frogman, kanske till och med större med tanke pÄ att den Àr helt digital. Jag tycker dessutom att jag absolut behöver tidvatten och mÄnfaskalender i mitt liv. Tack för ditt svar som var kort och gott, och trevlig helg!
BÄde Mudmaster och Frogman Àr riktigt bra.. Tror dom bÀsta inom g-shocks? KÀnns premium.. :)

För den som liksom jag har drabbats av FrogmanklÄda sÄ finns manualen för modulen 3445 hÀr. SjÀlv var jag speciellt intresserad i hur tusan mÄnfaskalendern samt tidvattentabellen fungerade för olika lokationer i vÀrlden samt om UTC fanns med som val nÀr man scrollar vÀrldstider :)

Tillbaka
Topp