• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RM idag hÀr med. SlÄs alltid av att den Àr sÄ lÀtt och bekvÀm trots bulkigheten.

rm.jpg

Om du tÀnker försöka sÀlja pÄ K&S sÄ kommer du att fÄ behÄlla alla oavsett om du vill eller inte. :meh:
Alla vill sÀlja men ingen vill köpa just nu verkar det som.

Förhoppningsvis sÄ lossnar det efter jul.

Är vĂ€ll öppet köp iof frĂ„n cali :)
@nicklas_718 hur var dina packade? Min 5610’s packning lĂ€mnade mycket att önska. G-shocklĂ„dan löst i en mycket större lĂ„da utan nĂ„gon som helst vaddering. Tur det var en tĂ„lig G-shock :pompus:

@nicklas_718 hur var dina packade? Min 5610’s packning lĂ€mnade mycket att önska. G-shocklĂ„dan löst i en mycket större lĂ„da utan nĂ„gon som helst vaddering. Tur det var en tĂ„lig G-shock :pompus:

Min var inne i en liten plastpÄse och omgiven av grÄ vaddering inne i G-shocklÄdan. SÄg orörd ut. T om Äret stod pÄ 2015 eller liknande. Men det kan ju mycket vÀl vara sÄ att en öppnad och provanvÀnd produkt returneras och sÀljs igen.

Japp öppet köp.
Helt sjukt dÄlig packat. Stor lÄda och man hade helt enkelt slÀngt i dem utan packning. De lÄg i sina lÄdor i alla fall.

Min var inne i en liten plastpÄse och omgiven av grÄ vaddering inne i G-shocklÄdan. SÄg orörd ut. T om Äret stod pÄ 2015 eller liknande. Men det kan ju mycket vÀl vara sÄ att en öppnad och provanvÀnd produkt returneras och sÀljs igen.

Min ser ny ut och allt gick ju bra, har innan aldrig reagerat pÄ caliroots förpackning. Och skulle ju köpa igen dÀrifrÄn men lite lustigt, kanske BF hade del i det.

Min ser ny ut och allt gick ju bra, har innan aldrig reagerat pÄ caliroots förpackning. Och skulle ju köpa igen dÀrifrÄn men lite lustigt, kanske BF hade del i det.

Min 5610 frÄn Cali kom vÀl inpackad i bubbelplast. Jag kan inte klaga pÄ packningen

DSC_0020.JPG

Bilagor

• DSC_0020.JPG
    DSC_0020.JPG
    121.1 KB · Visningar: 1
Är det nĂ„gon som kan tipsa om en passande klocklĂ„da för G-shocks? Det kĂ€nns inte helt rĂ€tt med lackad trĂ€ och sammet som de flesta Ă€r gjorda av. Det bör vara nĂ„got tuffare och hĂ„rdare.

Är det nĂ„gon som kan tipsa om en passande klocklĂ„da för G-shocks? Det kĂ€nns inte helt rĂ€tt med lackad trĂ€ och sammet som de flesta Ă€r gjorda av. Det bör vara nĂ„got tuffare och hĂ„rdare.
Top of the line Àr Pelican Cases i plast och Zarges i aluminium. Börja med att kolla hÀr eller hÀr t ex.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp