A Legendary Watchmaker Describes His Greatest Regrets
https://www.vice.com/amp/en_us/article/59wd3q/even-legendary-watchmakers-get-anxious-about-lost-time
VÀldigt ödmjuk man.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
A Legendary Watchmaker Describes His Greatest Regrets
https://www.vice.com/amp/en_us/article/59wd3q/even-legendary-watchmakers-get-anxious-about-lost-time
Slog till pÄ Caliroots rea. FrÄgan Àr vilken/vilka man ska behÄlla..?
![]()
![]()
Rangeman!Slog till pÄ Caliroots rea. FrÄgan Àr vilken/vilka man ska behÄlla..?
![]()
![]()
InstÀmmer med tidigare - alla! Rangeman Àr vÀldigt bra, men lÀsbarheten Àr sÄdÀr.Slog till pÄ Caliroots rea. FrÄgan Àr vilken/vilka man ska behÄlla..?
![]()
Om du tÀnker försöka sÀlja pÄ K&S sÄ kommer du att fÄ behÄlla alla oavsett om du vill eller inte.FrÄgan Àr vilken/vilka man ska behÄlla..?
RangemanSlog till pÄ Caliroots rea. FrÄgan Àr vilken/vilka man ska behÄlla..?
![]()
Om du tÀnker försöka sÀlja pÄ K&S sÄ kommer du att fÄ behÄlla alla oavsett om du vill eller inte.
Alla vill sÀlja men ingen vill köpa just nu verkar det som.
Förhoppningsvis sÄ lossnar det efter jul.
Ăr vĂ€ll öppet köp iof frĂ„n cali
@nicklas_718 hur var dina packade? Min 5610âs packning lĂ€mnade mycket att önska. G-shocklĂ„dan löst i en mycket större lĂ„da utan nĂ„gon som helst vaddering. Tur det var en tĂ„lig G-shock![]()
Japp öppet köp.Ăr vĂ€ll öppet köp iof frĂ„n cali
@nicklas_718 hur var dina packade? Min 5610âs packning lĂ€mnade mycket att önska. G-shocklĂ„dan löst i en mycket större lĂ„da utan nĂ„gon som helst vaddering. Tur det var en tĂ„lig G-shock![]()
Min var inne i en liten plastpÄse och omgiven av grÄ vaddering inne i G-shocklÄdan. SÄg orörd ut. T om Äret stod pÄ 2015 eller liknande. Men det kan ju mycket vÀl vara sÄ att en öppnad och provanvÀnd produkt returneras och sÀljs igen.
Om jag ska ha en fÀrgglad G, ska det nog vara den! FÄr se hur lÀttöverkomlig den blir ...Fan, jag som trodde jag var klar med squares... Bara en till dÄ kanske..
Bild frÄn internet
![]()
Min ser ny ut och allt gick ju bra, har innan aldrig reagerat pÄ caliroots förpackning. Och skulle ju köpa igen dÀrifrÄn men lite lustigt, kanske BF hade del i det.
Okej den ju superfin, men för den summan köper jag hellre en stÄlisbara att göra en preorder. 6lax
https://www.ebay.co.uk/itm/CASIO-G-...-FIRE-ORANGE-JAPAN-EXCLUSIVE-LTD/123519158074
à terförsÀljarna borde ju köpa in dina bilder sÄ man fÄr se klockorna i sin rÀtta naturLermÀstaren idag.![]()
![]()
![]()
Top of the line Ă€r Pelican Cases i plast och Zarges i aluminium. Börja med att kolla hĂ€r eller hĂ€r t ex.Ăr det nĂ„gon som kan tipsa om en passande klocklĂ„da för G-shocks? Det kĂ€nns inte helt rĂ€tt med lackad trĂ€ och sammet som de flesta Ă€r gjorda av. Det bör vara nĂ„got tuffare och hĂ„rdare.
Hehe tack..à terförsÀljarna borde ju köpa in dina bilder sÄ man fÄr se klockorna i sin rÀtta natur![]()
Vad sĂ€gs om den hĂ€r klocklĂ„dan?Ăr det nĂ„gon som kan tipsa om en passande klocklĂ„da för G-shocks? Det kĂ€nns inte helt rĂ€tt med lackad trĂ€ och sammet som de flesta Ă€r gjorda av. Det bör vara nĂ„got tuffare och hĂ„rdare.